Reply on: aquila #59863:
Blbé je najmä to, že pri plánovaní dopravy na magistráte sa držia návrhu územného plánu zubami nechtami tým spôsobom, že kam nie je trať nakreslená trolejbusová trať v návrhu ÚP, tam ani nemôže ísť, veď by to bolo predsa niečo nekoncepčné ... ? Čiže ak je raz navrhované napojenie Dlhých Dielov po trase Jančova - Tichá - Slávičie údolie - Staré grunty - Svrčia (resp. popri nej) - Molecova, tak musí ísť tade a basta! Nejaké iné spojenie neprichádza do úvahy a nemôže sa z neho postaviť ani meter (zrejme preto nebude na Riviére zatrolejované obratisko). Pritom vyššie popísaná trasa nemá bez stanice metra v Mlynskej doline vôbec žiadny význam a prvá etapa metra linky A do Karlovej Vsi je veľmi vzdialená budúcnosť (ak je to vôbec budúcnosť a nie len plán, ktorý sa nikdy neuskutoční).Re #59867: Predstavil som si náhradu jednej betónovej zastávky na Patrónke 10 kusmi JCd3k0 ... to by bol pohľad Každopádne, zmena by sa hodila - ja by som skôr prijal celkovú prestavbu Patrónky pri výstavbe električkovej rýchlodrážnej radiály Hlavná stanica - Pražská - Brnianska - Lamačská - Dúbravka ... ale to bohužiaľ úplné sci-fi.
Ike
A rekonstrukcia Patronky? neviem ako je to s tunelom Sitina,dakte sa spomina, ze v roku 2006 ma byt skusbne otvoreny... to znamena ze tam budu provizorne vjazdy a moze tam chodit tranzitna doprava... Ak toto bude v lete, znacne sa odbremeni doprava... Patronka je v takom stave, ze v klude by som jeden smer uzavrel a kompletne prerobil... to by sa spravilo podla mna za 3 tyzdne... Taktiez by som v koncepcii ratal s vybudovanim trolikovej trate, obojsmernej, aj k tescu Lamach a tiez s nejakou rekonstrukciou tej otrasnej Patronky /tie sede betonove opachy/... JCDecaux by to mohli dat dokopy...