Ale keď si vezmeš, ž väčšina trolejbusov v BA je typu 14Tr/15Tr, tak tie veru príliž tichý chod nemajú. Možno keď to postavia, tak viaceré vlky uvidia, čo je to za blbosť a bude viacej hlasov za ako proti.
Ak spravne uvazujem, mala by tam byt aj regulacia otacok, pretoze nema zmysel, aby pri nizkom alebo ziadnom pozadovanom vykone generatora bol diesel stale drzany v otackach, v ktorych ma maximalny vykon, a spotrebovaval tak zbytocne vela nafty
Zvysok: samozrejme suhlas, a pochybnosti o adhezii tychto vozov s 1 hnacou napravou, v zime, do kopca, a plne nalozenych, som tu vyslovil uz aj ja Ved nechame sa prekvapit, ked udru prve mrazy, kolko tych zazrakov sa tam v poobednej spicke skrizi cez celu ulicu
Co sa tyka cistoty trolejbusov: ja som za cistu prevadzku trolejbusov; ten pomocny dieselagregat nie je na skodu (najma pri vypadku napajania pomoze, aby sa neochromila prevadzka), ale mal by sa vyuzivat s rozumom a prilezitostne, a nie takto (na plnohodnotnu prevadzku a pravidelne)
Ja si myslim, ze bude jedno, ako vodic stlaci pedal. Dieselagregat su bude stale bublat svoju monotonnu toninu, ale pedal akceleratora zvysi odber elektriny. Ten motor bude podla mna stale na rovnakych otackach (ako kazdy motorovy generator). Ci nie ?
Ale faktom je, ze som za KLASICKE, CISTE trolejbusy, ako tu uz spominal fobust ! A ako tu uz tiez bolo spominane - som velmi zvedavy, ako to s 1 hnanou napravou bude v zime jazdit nasardinkovane hore na DD...
Ad psychicky narusene jedince, stazujuce sa na hlucnost trolejbusov (ktore asi este v zivote nevideli):
Mali by z tych Citelisov po dodani preventivne odmontovat tlmic z vyfuku toho pomocneho dieselagregatu, alebo aspon instruovat vodicov, nech s tym jazdia na diesel s plynom na podlahe Aby tie ynteligenciou oplyvajuce cloveky (mnozne nezivotne) zistili, aky hlucny je autobus v porovnani s trolejbusom, ked to cestou do kopca zhasne diesel a pohne sa na draty Bohuzial, toto bude mozne ale aj tak az po nezatrolejovani obratiska Molecova.
Najlepšie by bolo tam aspoň smerom do Lamača upraviť aj SAD zastávku a nejak ju spojiť so zastávkou MHD do jedného celku.
Re #59868 t3mp: Vzhľadom na to v akom stave je Tichá a na možnosti jej rozšírenia, to nebude možno nikdy. Ale tá trať cez Jančovu a Tichú by bola vzhľadom na výstavbu v tejto časti celkom dobrá. A ak by bola ja by som to mal potom bližšie k babke.
Re #59872 intony.sk: Keby DP staval bizniscentrum a poslal na Primaciáne príslušný obnos, hneď by zmenili ÚP, no keďže ide o t-bus trať, z ktorej nič nekvapne, tak musíme ukázať zásadovosť.
Re #59885 Ike: Choré vlky, tie poslať na Cajlu a môžeme stavať obratisko.
Najväčším problémom pri trati T-busov cez Mlynskú dolinu sa stal budúci podjazd pod dialnicou, ktorý sa naprojektoval nižšie (=lacnejšie) a teda projekt nepočítal s T-busmi. Som zvedavý ako to raz vyriešia. ?
Nadmerny hluk? Z trolejbusov? Akoze...no comment. Tym asi nepomoze ani internacia v Pezinku...najhorsie je, ze aj takito ...nepoviem co... s IQ dnesneho datumu maju volebne pravo, a vobec pravo sa k niecomu vyjadrovat... na toto by sa zislo ustanovit komisiu pre posudzovanie nezmyselnosti staznosti (a podobnych choromyselnych vyplodov), a kazdu jednu prehnat najprv touto komisiou...verim ze s 90% by sa uz nikto dalsi zaoberat nemusel. Ale skoda sa rozculovat...takymto vykrikom do tmy sa aj tak asi nic nezmeni...a zdravi a rozumne mysliaci ludia budu cim dalej tym viac sikanovani prekvitajucou demenciou ostatnych...
Je to maximálne choré; ale napr. aj na lampárni bratislava.sk sa vlky sťažujú na mrakodrapy v centre, či protestujú proti výrubu stromov v rôznych parkoch a nepomôžu si NIČ. Ale v prípade potenciálnej trolejbusovej otočky pri riviére sa vlky sťažovali, že TROLEJBUS BY ROBIL NADMERNÝ HLUK ? , a táto ich sťažnosť MUSELA BYŤ BRANÁ DO ÚVAHY, lebo by sa odvolali na vyššie inštancie a výstavba celkej trae by sa predĺžila a oddialila na neurčito. Preto cez priestor obratiska Riviéra budú shitelisy premávať práve na pomocný dieselový pohon; ...si vlky najivne myslia, že keď to tam pôjde ako autobus to bude tichšie ? ?
- Ale to je aj tak nič v porovnaní s tým, keď 25trka pôjde na pomocný dieselový pohon (už viackrát tu bolo ujasňované že to nie je plnohodnotný duobus, ale iba trolejbus s pomocným pohonom) s cestujúcimi v rannej špičke pravidelne pod Nový most. (dostane na to povolenie? ako bude ťahať?; ...) ? ? ? ?
Hmm, netuším síce, nakoľko by narástli náklady, ale máš pravdu, nestojí to za to. Ani ten tunel ako taký z hľadiska úspory času oproti jazde cez ÚNS (5-6 minút) nestojí za tie prachy.
To je nejaký výmysel, ide o to, že sa niekto sťažoval na jednu absurdnosť a tak sa výstavba otočky predĺži, lebo sa musia vybaviť nejaké dlhodobejšie formality.
No, aj mna by to dost zaujimalo, hlavne ta rekonstrukcia v UD na kabrio, kto vie co to ma byt za ulet ? ?
AK by otom vedel niekto viac, prosim povedzte ? ?
A to su ake problemy? sak pokial viem, tak jediny problem bol s tym, ze chceli rozsirit Karlovesku, ale tusim tam bude stat LIDL, or daco take je v plane.
Malic, Ike, intony.sk a spol.: S tou otočky sa vyskytli isté problémy netechnického charakteru, ktoré spôsobili, že buď sa celá trať aj s otočkou postaví o dosť neskôr, alebo sa postaví trať hneď a otočka neskôr. To je celá veda. Pri Mlynskej doline sa vyskytli tiež problémy, ktoré spôsobili, že buď sa nepostaví vôbec ani tunel, alebo sa postaví tunel a na mlynskej nebudú trolejbusy.. Ale viaceré zdroje sa líšia a niektoré zdroje tvrdia, že trať na Mlynskej v budúcnosti byť môže aj tak, čo by bolo len dobré. A Patrónka už mohla byť rekonštruovaná tiež, ale pre podobné problémy sa to neuskutočnilo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
- Ale to je aj tak nič v porovnaní s tým, keď 25trka pôjde na pomocný dieselový pohon (už viackrát tu bolo ujasňované že to nie je plnohodnotný duobus, ale iba trolejbus s pomocným pohonom) s cestujúcimi v rannej špičke pravidelne pod Nový most. (dostane na to povolenie? ako bude ťahať?; ...) ? ? ? ?