Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #59885:
Nadmerny hluk? Z trolejbusov? Akoze...no comment. Tym asi nepomoze ani internacia v Pezinku...najhorsie je, ze aj takito ...nepoviem co... s IQ dnesneho datumu maju volebne pravo, a vobec pravo sa k niecomu vyjadrovat... na toto by sa zislo ustanovit komisiu pre posudzovanie nezmyselnosti staznosti (a podobnych choromyselnych vyplodov), a kazdu jednu prehnat najprv touto komisiou...verim ze s 90% by sa uz nikto dalsi zaoberat nemusel. Ale skoda sa rozculovat...takymto vykrikom do tmy sa aj tak asi nic nezmeni...a zdravi a rozumne mysliaci ludia budu cim dalej tym viac sikanovani prekvitajucou demenciou ostatnych...
Reply on: pepino23 #59849:
Máš 100% pravdu, ale o rok môžu byť tiež rozkopávky. ?
Reply on: Ike #59869:
Ja som to pochopil zase tak, že na 33 budú duobusy a 32 ostane naftovo - plynová. ?
Reply on: Malic #59881:
Je to maximálne choré; ale napr. aj na lampárni bratislava.sk sa vlky sťažujú na mrakodrapy v centre, či protestujú proti výrubu stromov v rôznych parkoch a nepomôžu si NIČ. Ale v prípade potenciálnej trolejbusovej otočky pri riviére sa vlky sťažovali, že TROLEJBUS BY ROBIL NADMERNÝ HLUK ❗ ❗ ❗ ? , a táto ich sťažnosť MUSELA BYŤ BRANÁ DO ÚVAHY, lebo by sa odvolali na vyššie inštancie a výstavba celkej trae by sa predĺžila a oddialila na neurčito. Preto cez priestor obratiska Riviéra budú shitelisy premávať práve na pomocný dieselový pohon; ...si vlky najivne myslia, že keď to tam pôjde ako autobus to bude tichšie ? ?
- Ale to je aj tak nič v porovnaní s tým, keď 25trka pôjde na pomocný dieselový pohon (už viackrát tu bolo ujasňované že to nie je plnohodnotný duobus, ale iba trolejbus s pomocným pohonom) s cestujúcimi v rannej špičke pravidelne pod Nový most. (dostane na to povolenie? ako bude ťahať?; ...) ? ? ? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Papyr #59787:
Hmm, netuším síce, nakoľko by narástli náklady, ale máš pravdu, nestojí to za to. Ani ten tunel ako taký z hľadiska úspory času oproti jazde cez ÚNS (5-6 minút) nestojí za tie prachy.
Reply on: Malic #59881:
To je nejaký výmysel, ide o to, že sa niekto sťažoval na jednu absurdnosť a tak sa výstavba otočky predĺži, lebo sa musia vybaviť nejaké dlhodobejšie formality.
Reply on: Jan Vartas #59865:
No, aj mna by to dost zaujimalo, hlavne ta rekonstrukcia v UD na kabrio, kto vie co to ma byt za ulet ? ?
AK by otom vedel niekto viac, prosim povedzte ? ?
Reply on: Andy #59880:
A to su ake problemy? sak pokial viem, tak jediny problem bol s tym, ze chceli rozsirit Karlovesku, ale tusim tam bude stat LIDL, or daco take je v plane.
Malic, Ike, intony.sk a spol.: S tou otočky sa vyskytli isté problémy netechnického charakteru, ktoré spôsobili, že buď sa celá trať aj s otočkou postaví o dosť neskôr, alebo sa postaví trať hneď a otočka neskôr. To je celá veda. Pri Mlynskej doline sa vyskytli tiež problémy, ktoré spôsobili, že buď sa nepostaví vôbec ani tunel, alebo sa postaví tunel a na mlynskej nebudú trolejbusy.. Ale viaceré zdroje sa líšia a niektoré zdroje tvrdia, že trať na Mlynskej v budúcnosti byť môže aj tak, čo by bolo len dobré. A Patrónka už mohla byť rekonštruovaná tiež, ale pre podobné problémy sa to neuskutočnilo.
Reply on: Ike #59877:
Nemôžu stačiť, to by potom museli v celej BA zhošiť intervaly
Reply on: intony.sk #59874:
Zmier sa s tym, realita je hold kruta 🙂

Ad DD trat: Osobne som cakal, ze sa zatrolejuje cela, sak urobit jednu pototo krizovatku pri Riviere aj s trolejmi urcite neni nic narocne a zvladlo by sa to. Ale (ne)kompetentni to asi vidia inak.

Nechapem, preco by sme mali tlacit troliky okolo intrakov, sak to nema ani hlavu ani patu, metro je nonsens, tak zmenme konecne nezmyselne uzemne plany a zacnime stavat realne projekty.
Reply on: intony.sk #59876:
ja si myslim ze NOVE sa snad ani nekupia... natiahnu tam trat, zistia ze T3 stacia a tadá: mame alternativu metru ? ? ?
Reply on: Ike #59875:
Jasne, že budú AJ normal T3, ale všetky nové čo sa kúpia pôjdu na linky, ktoré budú mať jednu z konečných v Petržke
Reply on: intony.sk #59874:
uz vidim tie eliny v petrzalke...
ak budu, tak tam podla mna budu chodit aj klasiky ako 2xT3 a pod....

to hej... zvolebnieva sa, tak sa aj motuze medove tahaju (i ked tieto dopravne sa tahaju uz odpradavna)
Reply on: Ike #59873:
Tomu málo kto chápe... Tu keď sa niečo plánuje vyzera to zo začiatku dobre, potom to je na figu...
- trolejbus na DD, všetci si mysleli, že to bude kompletná trať, ale nebude kompletná, bo niekto nemá kopletnú hlavu.
- idú sa kupovať busy, všetci sa tešia, že klbáky a zrazu sú z toho 15m solparisy.
- električka do Petržaky, každý je v tom, že menej zastávok, mimoúrovňové križovania a zrazu Bosákova úrovňová, + zast. Einsteinova.
- preferencia, človek má pocit, že končne sa zrýchlia električky, ale v reále je efekt opačný...
?
je nechapem...

- vybudovanie trolejoveho obratiska by bolo lacnejsie ako vybudovanie obratiska a potom trolejoveho

- vybudovanie krizovatky Mlynska Dolina by bolo lacnejsie spolu s trolejbusovou tratou (alebo aspon predpripravou na nu) ako zvlast...

ale ne...

predpokladam ze ani SSC nerata s trolikmi na krizovatke M.Dolina...?
Reply on: tr3mp #59868:
To je presne to, drzanie sa silou mocou uzemneho planu... ?
No ved prave.Najskor to mali byt "duobusy" len preto,aby sa mali ako dostat z Hrobonovej na DDtrat.Teraz sa im zda pridrahe,zatrolejovat konecnu Molecova,lebo ved nafta je asi lacnejsia.......?Takisto stale zapinat a vypinat dieselagregat a manipulovat hore dole s palicami je zrejme sposob,ako sprijemnit vodicom sichtu a zvysit standard ich zamestnania...Ale myslim,ze na tuto temu ste tu toho uz povedali dost...Takisto aj L32 bude musiet zrejme ostat zachovana,lebo tych sest 25 tr je pre cele DD zalostne malo. Ale ak zrusia aj 32-ku,tak potom sa uz nebude dat hovorit o zlepseni dopravy na DD.
Reply on: tr3mp #59868:
:D:D:D:D ta predstava... no dobre... nemyslel som tak.... ved si pozri ako vyzeraju napr. vlakove nastupistia v svajciarsku...

inak uznavam, ze niektore napady su fakt super a krasne, a podla mna, keby bol chtič, tak aj realizovatelne....

naozaj sa mi zastavuje rozum nad ty, ze na molecovej stavaju obratisko, ktore bude takmer vedla trolejbusovej trate, ale bude nezatrolejovane...


inak, otazocka... Duobusy maju nahradit 33 alebo 32?
lebo neviem ci som to pochopil dobre... ale pochopil som to tak ze 32 chcu zrusit a na 33 budu behat duobusy... a duobusy len kvoli obratisku.... vyvedte ma z omylu 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.