Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #59877:
Nemôžu stačiť, to by potom museli v celej BA zhošiť intervaly
Reply on: intony.sk #59874:
Zmier sa s tym, realita je hold kruta 🙂

Ad DD trat: Osobne som cakal, ze sa zatrolejuje cela, sak urobit jednu pototo krizovatku pri Riviere aj s trolejmi urcite neni nic narocne a zvladlo by sa to. Ale (ne)kompetentni to asi vidia inak.

Nechapem, preco by sme mali tlacit troliky okolo intrakov, sak to nema ani hlavu ani patu, metro je nonsens, tak zmenme konecne nezmyselne uzemne plany a zacnime stavat realne projekty.
Reply on: intony.sk #59876:
ja si myslim ze NOVE sa snad ani nekupia... natiahnu tam trat, zistia ze T3 stacia a tadá: mame alternativu metru ? ? ?
Reply on: Ike #59875:
Jasne, že budú AJ normal T3, ale všetky nové čo sa kúpia pôjdu na linky, ktoré budú mať jednu z konečných v Petržke
Reply on: intony.sk #59874:
uz vidim tie eliny v petrzalke...
ak budu, tak tam podla mna budu chodit aj klasiky ako 2xT3 a pod....

to hej... zvolebnieva sa, tak sa aj motuze medove tahaju (i ked tieto dopravne sa tahaju uz odpradavna)
Reply on: Ike #59873:
Tomu málo kto chápe... Tu keď sa niečo plánuje vyzera to zo začiatku dobre, potom to je na figu...
- trolejbus na DD, všetci si mysleli, že to bude kompletná trať, ale nebude kompletná, bo niekto nemá kopletnú hlavu.
- idú sa kupovať busy, všetci sa tešia, že klbáky a zrazu sú z toho 15m solparisy.
- električka do Petržaky, každý je v tom, že menej zastávok, mimoúrovňové križovania a zrazu Bosákova úrovňová, + zast. Einsteinova.
- preferencia, človek má pocit, že končne sa zrýchlia električky, ale v reále je efekt opačný...
?
je nechapem...

- vybudovanie trolejoveho obratiska by bolo lacnejsie ako vybudovanie obratiska a potom trolejoveho

- vybudovanie krizovatky Mlynska Dolina by bolo lacnejsie spolu s trolejbusovou tratou (alebo aspon predpripravou na nu) ako zvlast...

ale ne...

predpokladam ze ani SSC nerata s trolikmi na krizovatke M.Dolina...?
Reply on: tr3mp #59868:
To je presne to, drzanie sa silou mocou uzemneho planu... ?
No ved prave.Najskor to mali byt "duobusy" len preto,aby sa mali ako dostat z Hrobonovej na DDtrat.Teraz sa im zda pridrahe,zatrolejovat konecnu Molecova,lebo ved nafta je asi lacnejsia.......?Takisto stale zapinat a vypinat dieselagregat a manipulovat hore dole s palicami je zrejme sposob,ako sprijemnit vodicom sichtu a zvysit standard ich zamestnania...Ale myslim,ze na tuto temu ste tu toho uz povedali dost...Takisto aj L32 bude musiet zrejme ostat zachovana,lebo tych sest 25 tr je pre cele DD zalostne malo. Ale ak zrusia aj 32-ku,tak potom sa uz nebude dat hovorit o zlepseni dopravy na DD.
Reply on: tr3mp #59868:
:D:D:D:D ta predstava... no dobre... nemyslel som tak.... ved si pozri ako vyzeraju napr. vlakove nastupistia v svajciarsku...

inak uznavam, ze niektore napady su fakt super a krasne, a podla mna, keby bol chtič, tak aj realizovatelne....

naozaj sa mi zastavuje rozum nad ty, ze na molecovej stavaju obratisko, ktore bude takmer vedla trolejbusovej trate, ale bude nezatrolejovane...


inak, otazocka... Duobusy maju nahradit 33 alebo 32?
lebo neviem ci som to pochopil dobre... ale pochopil som to tak ze 32 chcu zrusit a na 33 budu behat duobusy... a duobusy len kvoli obratisku.... vyvedte ma z omylu 😉
Reply on: aquila #59863:
Blbé je najmä to, že pri plánovaní dopravy na magistráte sa držia návrhu územného plánu zubami nechtami tým spôsobom, že kam nie je trať nakreslená trolejbusová trať v návrhu ÚP, tam ani nemôže ísť, veď by to bolo predsa niečo nekoncepčné ... ? Čiže ak je raz navrhované napojenie Dlhých Dielov po trase Jančova - Tichá - Slávičie údolie - Staré grunty - Svrčia (resp. popri nej) - Molecova, tak musí ísť tade a basta! Nejaké iné spojenie neprichádza do úvahy a nemôže sa z neho postaviť ani meter (zrejme preto nebude na Riviére zatrolejované obratisko). Pritom vyššie popísaná trasa nemá bez stanice metra v Mlynskej doline vôbec žiadny význam a prvá etapa metra linky A do Karlovej Vsi je veľmi vzdialená budúcnosť (ak je to vôbec budúcnosť a nie len plán, ktorý sa nikdy neuskutoční).

Re #59867: Predstavil som si náhradu jednej betónovej zastávky na Patrónke 10 kusmi JCd3k0 ... to by bol pohľad 🙂 Každopádne, zmena by sa hodila - ja by som skôr prijal celkovú prestavbu Patrónky pri výstavbe električkovej rýchlodrážnej radiály Hlavná stanica - Pražská - Brnianska - Lamačská - Dúbravka ... ale to bohužiaľ úplné sci-fi.
Reply on: aquila #59863:
no, to teda fakt mohli... to ma sklamali... ved skor ci neskor sa ta dlhacova trat spoji s centralnou... a kde inde ako cez Mlynsku Dolinu? To tam potom zas budu uzavierky a tak, ked tam nakoniec tie droty predsalen budu davat... 😞

A rekonstrukcia Patronky? neviem ako je to s tunelom Sitina,dakte sa spomina, ze v roku 2006 ma byt skusbne otvoreny... to znamena ze tam budu provizorne vjazdy a moze tam chodit tranzitna doprava... Ak toto bude v lete, znacne sa odbremeni doprava... Patronka je v takom stave, ze v klude by som jeden smer uzavrel a kompletne prerobil... to by sa spravilo podla mna za 3 tyzdne... Taktiez by som v koncepcii ratal s vybudovanim trolikovej trate, obojsmernej, aj k tescu Lamach a tiez s nejakou rekonstrukciou tej otrasnej Patronky /tie sede betonove opachy/... JCDecaux by to mohli dat dokopy... 🙂
Reply on: Mikimaus #59864:
No som zvedavý ako vyriešia električkovú trať... Hodili by sa tam niekde potom aj nejaký semafor, aby nebola električka príliš rýchla... ?
Operujem na prešovskej časti imhd no MHD v BA mi nie je cudzia.
Zaujímal by ma kabriolet 2141, nemá niekto fotku v akom je stave? Zatiaľ som z neho videl iba toľko čo je na fotke TAMu 3709.
Záhradnícka bude štvorprúdová http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2660581 ktovie mozno sa spravi aj ten e-tankodrom pri Mileticke ?
Reply on: aquila #59862:
p.s. ja osobne vidim tiez chybu v tom, ze tento krok mesto nezosuladilo uz pri stavbe tejto dialnicnej stavby.

ale to by sme asi chceli moc od tych magov na meste aby nebodaj aj rozmyslali dalej ako po zajtrajsi obed aky si maju vypisat listok do jedalne, alebo nebodaj taky nehoraznost aby s niekym spolupracovali, ze ano ..
Reply on: Ike #59853:
ale samozrejme 😉

navyse sa po dokonceni tunela sitina a sprovozneni tohto useku planuje komplexna rekonstrukcia celej patronky, takze keby moc chceli tak to problem nie je.

lebo ta rekonstrukcia nebude lacna. kazdopadne predpripravit by to mohli urcite.
Reply on: TeBeCe #59858:
No hej, hej. Ale keď som 2.4. písal na fórum, tak som si tú novinku nevšimol. Teraz som to chcel len nejak uzavrieť.

Len dúfam, že TESCO sa tiež spamätá a ukončí zmluvu so Zájazdami. Lebo ak bol Avion nespokojný (by ma zaujímalo čím lebo ja som nič extra nepostrehol), tak TESCO linka je úplná katastrofa (nadávanie cestujúcim, CP je len zdrap papiera, vozidlá úplné šroty...).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.