Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Z #59899:
Laminatka ako taka nadherna je, ale bola ovela ovela krajsia vo svojom klasickom natere...;)

Re #59894 Andy: Tak v tom pripade fakt absolutne nechapem, ze sa tym jeho choromyselnym nezmyslom niekto vobec zaoberal...dotycneho internovat v Pezinku. Alebo lepsie - bodaj by mu zacali robit nejaky aspon rok trvajuci vykop s non-stop beziacimi bagrami a inymi strojmi rovno pod oknami 😛

Re #59895 Valec: No, klasicke 14/15Tr sice vdaka Rabe ktovieako tiche nie su, ale stale su tichsie nez busy, aspon v malych rychlostiach...a 15Tr od 6612 su uz jednoznacne tichsie od akehokolvek busu.
A co sa tych hlasov tyka...neviem o tom, ze by bol nejaky iny proti okrem tohoto jedneho blba... vsetci ostatni vedia uz teraz, aka kolosalna blbost to je. Takze hlasov za je uz teraz neporovnatelne viac nez proti, len kvoli tomuto jednemu ...ehm... budu teraz vsetci ostatni trpiet a doplacat na demenciu tohoto jedneho... mali by mu vsetky zvysene naklady (prevadzkove, zvysene namahanie vodicov, a dodatocne vybudovanie trolejov neskor) dat v plnej vyske k nahrade, potom by ho mozno taketo vymysly presli...
Reply on: fobust #59898:
Prečo? ❓ Mne sa zda nadherna. ❤ ?
http://www.vlaky.net/upload/galeria/001403/014627.jpg #ble# ? ? #vomit# ? ? ? To je hnusné! ☠ ☠ ☠ Ešte aj žalúzie natreli na červeno, fuj. ?
Reply on: mrcheef #59860:
? V diskusii je BTW link na túto zaujímavú stránku http://budmeslusni.szm.sk/
Reply on: Andy #59894:
ale tipujem ze lacny lidl blizko domu namiesto zelene tomu senilakovi vadit nebude.. ☠
Reply on: Beus #59888:
Ale keď si vezmeš, ž väčšina trolejbusov v BA je typu 14Tr/15Tr, tak tie veru príliž tichý chod nemajú. Možno keď to postavia, tak viaceré vlky uvidia, čo je to za blbosť a bude viacej hlasov za ako proti.
Reply on: Beus #59891:
Problém je, že dotyčný býva na Svrčej ulici, ktorá je odtiaľ dosť ďaleko na to, že to nebude počuť tak či tak...
Reply on: KLF #59892:
Ak spravne uvazujem, mala by tam byt aj regulacia otacok, pretoze nema zmysel, aby pri nizkom alebo ziadnom pozadovanom vykone generatora bol diesel stale drzany v otackach, v ktorych ma maximalny vykon, a spotrebovaval tak zbytocne vela nafty 🙂

Zvysok: samozrejme suhlas, a pochybnosti o adhezii tychto vozov s 1 hnacou napravou, v zime, do kopca, a plne nalozenych, som tu vyslovil uz aj ja 🙂 Ved nechame sa prekvapit, ked udru prve mrazy, kolko tych zazrakov sa tam v poobednej spicke skrizi cez celu ulicu 🙂
Co sa tyka cistoty trolejbusov: ja som za cistu prevadzku trolejbusov; ten pomocny dieselagregat nie je na skodu (najma pri vypadku napajania pomoze, aby sa neochromila prevadzka), ale mal by sa vyuzivat s rozumom a prilezitostne, a nie takto (na plnohodnotnu prevadzku a pravidelne) 🙂
Reply on: Beus #59891:
Ja si myslim, ze bude jedno, ako vodic stlaci pedal. Dieselagregat su bude stale bublat svoju monotonnu toninu, ale pedal akceleratora zvysi odber elektriny. Ten motor bude podla mna stale na rovnakych otackach (ako kazdy motorovy generator). Ci nie ?

Ale faktom je, ze som za KLASICKE, CISTE trolejbusy, ako tu uz spominal fobust ! A ako tu uz tiez bolo spominane - som velmi zvedavy, ako to s 1 hnanou napravou bude v zime jazdit nasardinkovane hore na DD... 😉
Reply on: AAA #59890:
Ad psychicky narusene jedince, stazujuce sa na hlucnost trolejbusov (ktore asi este v zivote nevideli):
Mali by z tych Citelisov po dodani preventivne odmontovat tlmic z vyfuku toho pomocneho dieselagregatu, alebo aspon instruovat vodicov, nech s tym jazdia na diesel s plynom na podlahe 🙂 Aby tie ynteligenciou oplyvajuce cloveky (mnozne nezivotne) zistili, aky hlucny je autobus v porovnani s trolejbusom, ked to cestou do kopca zhasne diesel a pohne sa na draty 🙂 Bohuzial, toto bude mozne ale aj tak az po nezatrolejovani obratiska Molecova.
Reply on: Ike #59867:
Najlepšie by bolo tam aspoň smerom do Lamača upraviť aj SAD zastávku a nejak ju spojiť so zastávkou MHD do jedného celku.
Re #59868 t3mp: Vzhľadom na to v akom stave je Tichá a na možnosti jej rozšírenia, to nebude možno nikdy. Ale tá trať cez Jančovu a Tichú by bola vzhľadom na výstavbu v tejto časti celkom dobrá. A ak by bola ja by som to mal potom bližšie k babke.
Re #59872 intony.sk: Keby DP staval bizniscentrum a poslal na Primaciáne príslušný obnos, hneď by zmenili ÚP, no keďže ide o t-bus trať, z ktorej nič nekvapne, tak musíme ukázať zásadovosť.
Re #59885 Ike: Choré vlky, tie poslať na Cajlu a môžeme stavať obratisko.
Reply on: Andy #59880:
Najväčším problémom pri trati T-busov cez Mlynskú dolinu sa stal budúci podjazd pod dialnicou, ktorý sa naprojektoval nižšie (=lacnejšie) a teda projekt nepočítal s T-busmi. Som zvedavý ako to raz vyriešia. ?
Reply on: Mike #59885:
Nadmerny hluk? Z trolejbusov? Akoze...no comment. Tym asi nepomoze ani internacia v Pezinku...najhorsie je, ze aj takito ...nepoviem co... s IQ dnesneho datumu maju volebne pravo, a vobec pravo sa k niecomu vyjadrovat... na toto by sa zislo ustanovit komisiu pre posudzovanie nezmyselnosti staznosti (a podobnych choromyselnych vyplodov), a kazdu jednu prehnat najprv touto komisiou...verim ze s 90% by sa uz nikto dalsi zaoberat nemusel. Ale skoda sa rozculovat...takymto vykrikom do tmy sa aj tak asi nic nezmeni...a zdravi a rozumne mysliaci ludia budu cim dalej tym viac sikanovani prekvitajucou demenciou ostatnych...
Reply on: pepino23 #59849:
Máš 100% pravdu, ale o rok môžu byť tiež rozkopávky. ?
Reply on: Ike #59869:
Ja som to pochopil zase tak, že na 33 budú duobusy a 32 ostane naftovo - plynová. ?
Reply on: Malic #59881:
Je to maximálne choré; ale napr. aj na lampárni bratislava.sk sa vlky sťažujú na mrakodrapy v centre, či protestujú proti výrubu stromov v rôznych parkoch a nepomôžu si NIČ. Ale v prípade potenciálnej trolejbusovej otočky pri riviére sa vlky sťažovali, že TROLEJBUS BY ROBIL NADMERNÝ HLUK ❗ ❗ ❗ ? , a táto ich sťažnosť MUSELA BYŤ BRANÁ DO ÚVAHY, lebo by sa odvolali na vyššie inštancie a výstavba celkej trae by sa predĺžila a oddialila na neurčito. Preto cez priestor obratiska Riviéra budú shitelisy premávať práve na pomocný dieselový pohon; ...si vlky najivne myslia, že keď to tam pôjde ako autobus to bude tichšie ? ?
- Ale to je aj tak nič v porovnaní s tým, keď 25trka pôjde na pomocný dieselový pohon (už viackrát tu bolo ujasňované že to nie je plnohodnotný duobus, ale iba trolejbus s pomocným pohonom) s cestujúcimi v rannej špičke pravidelne pod Nový most. (dostane na to povolenie? ako bude ťahať?; ...) ? ? ? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Papyr #59787:
Hmm, netuším síce, nakoľko by narástli náklady, ale máš pravdu, nestojí to za to. Ani ten tunel ako taký z hľadiska úspory času oproti jazde cez ÚNS (5-6 minút) nestojí za tie prachy.
Reply on: Malic #59881:
To je nejaký výmysel, ide o to, že sa niekto sťažoval na jednu absurdnosť a tak sa výstavba otočky predĺži, lebo sa musia vybaviť nejaké dlhodobejšie formality.
Reply on: Jan Vartas #59865:
No, aj mna by to dost zaujimalo, hlavne ta rekonstrukcia v UD na kabrio, kto vie co to ma byt za ulet ? ?
AK by otom vedel niekto viac, prosim povedzte ? ?
Reply on: Andy #59880:
A to su ake problemy? sak pokial viem, tak jediny problem bol s tym, ze chceli rozsirit Karlovesku, ale tusim tam bude stat LIDL, or daco take je v plane.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.