Reply on: KLF #59892:
Ak spravne uvazujem, mala by tam byt aj regulacia otacok, pretoze nema zmysel, aby pri nizkom alebo ziadnom pozadovanom vykone generatora bol diesel stale drzany v otackach, v ktorych ma maximalny vykon, a spotrebovaval tak zbytocne vela nafty Zvysok: samozrejme suhlas, a pochybnosti o adhezii tychto vozov s 1 hnacou napravou, v zime, do kopca, a plne nalozenych, som tu vyslovil uz aj ja Ved nechame sa prekvapit, ked udru prve mrazy, kolko tych zazrakov sa tam v poobednej spicke skrizi cez celu ulicu
Co sa tyka cistoty trolejbusov: ja som za cistu prevadzku trolejbusov; ten pomocny dieselagregat nie je na skodu (najma pri vypadku napajania pomoze, aby sa neochromila prevadzka), ale mal by sa vyuzivat s rozumom a prilezitostne, a nie takto (na plnohodnotnu prevadzku a pravidelne)
Malic
Ad DD trat: Osobne som cakal, ze sa zatrolejuje cela, sak urobit jednu pototo krizovatku pri Riviere aj s trolejmi urcite neni nic narocne a zvladlo by sa to. Ale (ne)kompetentni to asi vidia inak.
Nechapem, preco by sme mali tlacit troliky okolo intrakov, sak to nema ani hlavu ani patu, metro je nonsens, tak zmenme konecne nezmyselne uzemne plany a zacnime stavat realne projekty.