Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #55481:

a ten Bezirk je 2 ?
Reply on: Ámos #55481:

Za takych ako ty tu nic nestoji.O tom ci tu chcem mat za kazdych okolnosti nieco postavene tak asi nie.Neviem naco pises ked nepoznas cloveka.To ze je to rychlo treba postavit to asi je jasne kazdemu a vieme aj preco.A to ci to musi tak dlho posudzovat ministerstvo ziv.pros.tak mam na to iny nazor ako neviem co tu moze viac byt ekologicke to ze to tu nebude a ludia pojdu do prace autom alebo to ze to tu bude a znizi sa zataz na ziv.prost.Ja som nevedel ze ty si az taky sprosty ale si.Tebe asi uslo ze mi sme sa bavili aj o BID a tunele ktory chcu stavat ZSR.pod dunajom vsak.Je smutne ze nic nechapes.A to to splietam ze ta rychlodraha Trnava-Ba.raca by mala pokracovat na trnavske myto tam do tunela a dalej do petrzalky.a ten cifer si si mohol odpustit nepis ked nechapes lebo potom to vyznie este hlupejsie. ?
Reply on: Ámos #55479:
ja by som zapustil cestu a elektricku len relativne mierne dvihol, UKcke to neuskodi urcite, umelka je trocha sporna (ale v zasade by nemalo tiez), skor ako otazne by som videl riesenie toho zahlbenia cesty...
Oprava:
A to, ze ked si mesto postavi hlavu a nezmeni uzemny plan a nasledne nevyda stavebne povolenie, tak ho nikto neprinuti aby tak ucinilo, tak to je pravda. Jedine ze by sa nejak dohodli. A to je to, ze oni sa vzdy nejak dohodnu, ale ci to nieco prinesie obcanovi, to je otazne.
Reply on: Presbourg #55478:
Preboha co to splietas. Aka trat Ba-raca-senkvice-cifer-trnava co to stym ma spolocne? Ale ak uz hladas porovnanie, tak porovnavas hrusky z jablkami. Preco by niekomu malo vadit, ze staru trat prerobi na novu, tichsiu rychlejsiu.
A tiez mi prosim vysvetli co stym ma spolocne posudzovanie vplyvov na zivotne prostredie petrzalskej trate? Ano posudzovanie vplyvov na ZP nemoze robit ten isty organ, ktory vydava stavebne povolenie. Ono by sa nam to tam trochu plietlo ze ano. A je logicke, ze toto posudzovanie pri velkych stavbach robi ministerstvo zivotneho prostredia a nie mesto. Ty si vies predstavit, ze by Cifer robil posudzovanie vplyvov, ved na to nema ani ludi ani peniaze. Skus sa pozriet na svet bez okuliarov priblbeho bratislavcana.
A o kom hovoris ze niekomu nieco vadi. Uz si videl nejaku obciansku iniciativu proti tejto stavbe, co sa to tu snazis podsuvat.
Takych ako ty, co chcu za kazdu cenu stavat hocico, lebo unia to plati, tak preco nie, takych mam najradsej Bezrozmyslu, bez uvazovanie ci nieco take potrebujem, ako vo vypredajoch. Sice to nepotrebujem ale "nekup to kdyz je to tak levni" Ved unia zaplati 90%, tak nech si trebars postavia zeleznicni stanicu na Hviezdoslavku.

A to, ze ked si mesto postavi hlavu a nezmeni uzemny plan a nasledne nevyda stavebne povolenie, tak ho nikto neprinuti aby tak ucinilo. Jedine ze by sa nejak dohodli. A to je to, ze oni sa vzdy nejak dohodnu, ale ci to nieco prinesie obcanovi, to je otazne.

A prosim napis svoj realny vek a obvod v ktorom byvas.
Reply on: si #55476:
No tr3mp hovoril o zapustani elektricky v priestore sucasnej zastavky a mimourovnovom krizovani, tak preto ta estakada.
Lebo:
Neviem kto ti dovoli postavit cestny podjazd 100 metrov od Dunaju. Vies co by tam robili spodné vody?
Chod na Hodzko pozriet aky vie byt cestny podjazd nechutny a kompletne rozbije priestor. Ja viem, ze sa to da spravit aj elegantne, tak ako napriklad v KE pri Jakabovom palaci. (Tam je to proste genitalne ze auta vlezu nizsie kvoli chodcom a nie naopak.) Ale to nie je tento pripad.
To ze most bude vyssie nepovazujem za dovod, aby sa tam nejako predlzoval ten najazd. Opat zakryjes umelku a FiFUK. Je to 100 metrov s vascim prevysenim, myslim ze to by kazda elektricka mala zvladnut. Chod kuknut Prahu co tam elektricky zvladaju.
Ja by som to videl v totalnom obmedzeni prejazdu Dostojevskeho - nabrezie (a to predlzenim pesej zony na Mostovej az k Dunaju a zaslepenim nabreznej autostrady z oboch stran) a klasickej urovnovej krizovatky s preferenciou. Skutocne uz ziadne najazdy, estakady a podjazdy v centralne mestskej zone. To su veci, ktore mesto strasne spatia. Samozrejme Safko pesia zona a Stary most bude bez aut alebo len Vajanskeho nabrezie - Arena.
Reply on: Ámos #55473:

Ja este zatial na rozdiel od teba rozmyslam mam cim len neviem ako je to u teba...Tak co sa tyka toho ci to mesto schvali alebo nie je iba na nom.len vid rychlodrahu Ba-raca-senkvice-cifer-trnava nespominam si ze by im(bruselu)odporoval sme radi ze nam daju peniaze a ze to tu budeme mat.len neviem oco ide tomuto mestu zasa ma niekto byvat kusok od tej drahy tak mu to nevyhovuje.hm?inak je smiesne co si napisal ze ked to mesto nepodpise ved mesto ma asi take ohromne kompetencie ze caka na rozhodnutia uz asi 1rok na rychlodrahu do bronxu tak sa uvedom co pises. ?
Reply on: mrcheef #55475:
Áno, veď som to aj spomenul v #55467
Reply on: Ámos #55473:
a kto vravi ze zo stareho mosta na safarikovo nam. ma ist neaka estakada ? pokial zredukujes prejazdnost namestia pre auta len na smer nabrezie - dostojevskeho rad, tak nemas problem zahlbit cestu v tomto smere o neaky ten meter nizsie (tak aby to este nerobilo problem z hladiska vzhladu, statiky a dostupnosti budov) a trat zo stareho mosta nechat klesat miernejsie (a plynulejsie), nie pod takym strmym uhlom ako je tam teraz cesta (a most sa ma este dvihat ak nahodou nevies) 🙂
Emo: Podobna snaha o unifikaciu bola este za sociku v Ceskoslovensku. Boli to busy Karosa SM11 a trolejbus T11-v Blave boli 3kusy tychto trolikov dodane okolo roku 1964 ak som si to dobre zapamatal.
Reply on: Ámos #55473:
Ešte lepšie: 2113 im mali poslať. ? ? ?
Reply on: tr3mp #55433:
To hej, ale to nemeni nic na tom, ze Bratislavcan ma v hraniciach svojho mesta a teda na dostupnost MHD, viac zelene ako ludia v inych mestach.
Parcik pred Tunelom bol zanedbany a ply buriny. Poprechadzat si sa po nom mohol len s macetou v ruke.
Co sa zaplnenosti parkov tyka, tak kolko ludi naratas na Onrejskom cintorine a na Kozej brane, alebo pred a za hradbami Hradu. Ved okolie hradu sa stalo oblubenym miestom na sexualne radovanky mladych (sam som si to vyskusal) lebo tam nikto nechodi a je tam klud.
A co Petrazlka. MČ s najvyssim podielom zelene ale zakodovana je ako betonova dzungla.
Nechcem aby to vyznelo, ze suhlasim s nicenim zelene, prave naopak, ale aj zeleny su pekny kvietky. Presadili si mestsku zahradnicku, je tam ich clovek a co robi. Houby. A ked sa jej pytali, ze ci nejako kontroluje nahradnu vysadbu, tak povedala, ze na to nema cas, ze robia inventarizaciu.
Bohuzial v tomto meste funguje vselico naprd. A aj ti, ktori sa budu uchadzat o miesto primatora buduci rok nebudu mat dost odvahy nato, aby aspon len slubili, ze budu presadzovat viac zelene na ulciach a prisnejsie pravidla pre investorov.

Re #55449 aqiula: Hej, ten tunelik by mesto stalo tolko, ako ostatok stavby, takze by neostali prachy. Mali by sme tunel popod Dunaj, ale nebolo by ho na co napojit v Petrzalke.

Re #55451 tr3mp: "Zároveň prestavba križovatky, na mimoúrovňovú pre električky" To by si ako popred pravnicku fakultu a vlastne v celej tej ploche lemovanej umelkou, buduvou FiFUK, najomnych domov z prelomu 19/20 stor., kacacej fontany a Krymu viedol estakadu. Ak budes nad takym niecim v buducnosti rozmyslat zober si prosim stare pohladnice Rybneho nam. postav sa na neho a pozeraj co jedna estakada v historickom centre BA spravila.

Re #55455 Presbourg: Ano vzdali sme sa niektorych kompetenci, ale ziadna komisia ani e. parlament nedokaze prikazat mestu Bratislava aby vidal stavbne rozhodnutie v rozpore s uzemnym planom.

Re #55456 Andy: Sice som ho nevidel, ale je to nadsatvba a v lete sa to moze prerobit na polievacie auto 😃 Bol normalne nasadeny na cistenie ulic alebo bol na nejakej vypomoci uviaznutemu vozu?

Re #55463 Presbourg: Preboha preco by malo byt nejaky text v informacnej a prezentacnej kampani pre rakusky trh byt v anglictine. Ty aj rozmyslas co pises? Kriste pane.

Re Darro: Neviem, ale vobec sa mi nelubi ze DPB podporuje SAD Zvolen. Teda z dovodu ze rusia trofle. Ako je mozne ze SAD Zvolen islo do sutaze ak nemaju vozidla na zabezpecenie dopravy. A ako je mozne ze DPB pripravil cestujucich o voz, ktory je po GO. 3183 im mali poslat...
Reply on: AAA #55468:
S tým rozdielom, že unifikovaná Karosa 831, rovnako ako Škoda 17Tr sa nikdy vo väčšom nepoužívala a nevyrábala. V Karose usúdili, že bude lepšie reinkarnovať priblblú koncepciu B7xx s malými prednými dverami a prdelou bez poriadneho balkónu (v kĺbovej verzií s balkónom, avšak malými dverami)
Reply on: AAA #55468:
A v autobusovej verzii to malo označenie tuším Karosa 831 nie ❓
Reply on: AAA #55468:
Ale treba dodať, že sériovej výroby sa tieto vozidlá nikdy nedočkali. To či sa vyrobili sériovo nejaké Karosy B 831, s kt. mal byť tento t-bus unifikovaný možno doplní niekto iný.
Reply on: Emo #55467:
Áno, existoval Ikarus 260T aj 280T, v Maďarsku to jazdilo bežne
Reply on: Emo #55467:
Ono niečo také sa aj v ČR vyrobilo ako T-busy Škoda 17 Tr v rámci projektu tzv. unifikovaného radu vozidiel MHD.
Vedeli ste, že ik 283 sa robil aj v trolejbusovej verzii? ? ? ?
Foto z Budapešti:

http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?cat=698&image_id=5831

Prípadne ak by mi niekto vedel povedať, či aj ik 280 existoval aj vo verzí trolejbus? Hoci, predpokladám že asi áno, lebo za socíku boli také snahy, aby troly a busy mali rovnaké kastle. Lebo viem, že aj u nás sa takto špekulovalo, ale bezvýsledne.
Nemám čas teraz čítať či ste to tu už preberali, len chcem vedieť či viete na koľko tá 1705 pôjde jazdiť do Banskej Bystrici... nevyzerá to na krátko čo.
Reply on: AAA #55464:
A ešte k tomu v príspevku #55459 bolo napísané my nie sme Slowakei, ale Slovakia. A to, že je Slovakia použivana v Aj nezanamená, že sa to tak musí a má písať všade.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement