Ked uz ste tu tolko zacali o skoda 22tr tak "tohle by sem si nechal libit" http://skoda22tr.dopravka.net/aktual.htm
Len tak mimochodom, eliny a trolejbusy zacnem uznavat a obdivovat az v tedy ked sa elektrina bude vyrabat VYHRADNE IBA z vyuzivanim prirodnej energie...
Re #52261 Sommelier: Nevravim to len tebe ale poschodaky su podla mna vyletne a vyhliadkove, ne na mhd a sad... proste na dlllllhe trasy.
Re #52263 Papyr: Podla mna je to uuplne jedno, len ide o to ci zozenies lahsie 1.5mld kazdych 5 rokov, alebo ci 300mil kazdy rok...
Re #52267 Andy: Ja mam taky osobny nazor ze ziaden z trolejbusov neje zly (resp v takom katastrofalnom stave ako Ik 280 & 283)
Re #52268 Papyr: Ten Presov to myslis tych 5novych autobusov? Aj Ba sa pochvali ze dostala 200mil a kupi nove autobusi ale nepochvali sa tym ze vetky ostatne co ma su vrakosy.... reps. inac- nebudes sa chvalit tym zlym.
Re #52291 Vladimír: Karosa je srot, ale az po 13rocnom sluzeni...
Re #52320 drink: Suhlasim, najprv pozicat- kupit- zvysit kvalitu cestovania, a az potom zvysit cestovne, aby to bolo tak ze ludia si povedia "za take mhd by som kludne platil aj viac" ...
Pls, ak by dakto chcel reagovat napiste cislom ze na ktory odstavec to reagujete aby som z toho nebol de_il.
Len tak mimochodom, eliny a trolejbusy zacnem uznavat a obdivovat az v tedy ked sa elektrina bude vyrabat VYHRADNE IBA z vyuzivanim prirodnej energie...
Re #52261 Sommelier: Nevravim to len tebe ale poschodaky su podla mna vyletne a vyhliadkove, ne na mhd a sad... proste na dlllllhe trasy.
Re #52263 Papyr: Podla mna je to uuplne jedno, len ide o to ci zozenies lahsie 1.5mld kazdych 5 rokov, alebo ci 300mil kazdy rok...
Re #52267 Andy: Ja mam taky osobny nazor ze ziaden z trolejbusov neje zly (resp v takom katastrofalnom stave ako Ik 280 & 283)
Re #52268 Papyr: Ten Presov to myslis tych 5novych autobusov? Aj Ba sa pochvali ze dostala 200mil a kupi nove autobusi ale nepochvali sa tym ze vetky ostatne co ma su vrakosy.... reps. inac- nebudes sa chvalit tym zlym.
Re #52291 Vladimír: Karosa je srot, ale az po 13rocnom sluzeni...
Re #52320 drink: Suhlasim, najprv pozicat- kupit- zvysit kvalitu cestovania, a az potom zvysit cestovne, aby to bolo tak ze ludia si povedia "za take mhd by som kludne platil aj viac" ...
Pls, ak by dakto chcel reagovat napiste cislom ze na ktory odstavec to reagujete aby som z toho nebol de_il.
Ámos Keynes
Nehovoril som o troj - stvor rocnych Karosach 95X/96X ale o troj - stvor rocnych Karosach v Prahe. A to, ze tieto busy mali na sebe viac hrdze ako jej maju nase Ik400 z 1998 je fakt. Neviem ako je to s touto novou radou 950, este to nema tolko, ale ak mi niekto chce predat voz z 21. storocia, ktory po styroch rokoch hrdzavie na streche a na blatnikoch, tak sorry, ale to jednoducho nemam doveru verit v novy model. Ved nas prvy SOR, na ktory sa tu niekto z Prahy posmesne pytal, ked sa hovorilo o nakupe busov v BA nieco ako "kdyz to ovsem za bus lze povazovat" alebo tak nejak to bolo, je menej hrdzavy ako tie prazske Karosy a v tom case to bola zacinajuca mala vyroba.
A co sa bratislavskych predsudkov voci Karosam tyka, necuduj sa im. Jednoducho okolie ta ovplyvnuje. Ja len stale nechapem, preco to vy nedokazete pochopit, ze je tu voz s ktorym s v Bratislave vacsie problemy, z dovodov ktore kazdy pozna. Avsak tie problemy su vacsie ako s inymi vozmi. A ak by som mal reagovat rovnako, je to ako keby si si kupoval ziarovky vyrobcu xyz (aby ma niekto neatakoval) a vzdy to bol sunt, ktory po pol roku praskne a ty vzdy kupis novy model, ved co ked je to teraz uz na vyssej urovni a vydrzi to.
Tak ako sa v roku 1996 rozhodovalo medzi K741 a Ik435 a rozhodlo sa v prospech Ikarusu (pozri sa na interier a exterier tych Karos, ved im sa nesnivalo ani o protismykovej podlahe, nie to plastovych sedackach) tak dnes sa rozhoduje medzi NP a VP vozy a ja som v istom zmysle v podstate rad, ze uz je rozhodnute, lebo ta VP mrcha by tu jazdila dalsich 15 rokov a zabezpecovat v roku 2020 MHD s VP vozmi. Ved to hadam uznas, ze to jednoducho NIE!