Reply on: Papyr #52297:
mohol by si to pochopit. Je to zbytocne chytanie za slova. Rovnako ako ma stve, ze dialnica do uzgorodu by mohla byt hotova co najrychlejsie, aby to netahali tunelmi popod Fatru od Ziliny, ale ob BB, bay to bolo lacnejsie, by sa vsetci mohli zamysliet nad stavom MHD a veci tykajuce sa hlavneho mesta, pretoze to mesto nepatri Bratislavcanom (by the way, ako vies, ze tu dopravu v BA nekazi niekto z Bertotoviec ci Oravskej Polhory ? ), co odporuje principu, ze sme si ju pokrivili sami, ale Bratislava nepatri nikomu, ani nam, vam, im.
Vladimír
A ako Ti už bolo povedané, nič nebránilo SlovBusu sa minulý rok do veľkej prešovskej súťaže prihlásiť. Ak sa nemal s čím, tak to mi je ľúto.
Čo sa týka Karosy, na našom trhu momentálne predstavuje zástupcu najideálnejšieho pomeru medzi cenou a získanou hodnotou. Myslím, že každý slovenský dopravca, ktorý si za uplynulých osem rokov kúpil Karosu učinil lepšie ako Bratislava, ktorá Karosu nechce a teda si nekúpila nič.
Bratislava živí zvyšok Slovenska. A samozrejme len poctivými rukami čistokrvných Bratislavčanov s pravovernou líniou v rodokmeni až do tretej generácie. Ach, ja opovážlivec, sypem si popol na hlavu. Myslím, že všetky slovenské mestá, ktoré už majú viac nízkopodlažných autobusov ako Bratislava, by sa mali bezodkladne zriecť a poslať do "metropoly".