Andy: Hm, asi máš pravdu.
V každom prípade v materiály sa píše: "Súčasný ranný nábeh prevádzky MHD v čase okolo 05:00 je cestujúcou verejnosťou nevyužívaný, z tohto dôvodu sa už u novo spracovaných grafikonov toto zabezpečuje s posunom o cca 30 – 45 minút do neskoršej dennej doby." ranný nábeh mne evokuje začiatok prevádzky, teda že na vozy začínajú tak aby na poslednej zastávke trasy boli najneskôr o 5.00. Čiže ak to posunú začínať sa bude na prvej zastávke tak 5.00 - 5.10.
Alebo si ten výraz "nábeh prevádzky MHD" vyvsetlujem zle.
V každom prípade v materiály sa píše: "Súčasný ranný nábeh prevádzky MHD v čase okolo 05:00 je cestujúcou verejnosťou nevyužívaný, z tohto dôvodu sa už u novo spracovaných grafikonov toto zabezpečuje s posunom o cca 30 – 45 minút do neskoršej dennej doby." ranný nábeh mne evokuje začiatok prevádzky, teda že na vozy začínajú tak aby na poslednej zastávke trasy boli najneskôr o 5.00. Čiže ak to posunú začínať sa bude na prvej zastávke tak 5.00 - 5.10.
Alebo si ten výraz "nábeh prevádzky MHD" vyvsetlujem zle.
Ámos Keynes
V súčasnosti jazdí po meste v ranej špičke cca 700 vozidiel. Revízorov je tuším 25. Takže odporúčanie by malo byť zvýšiť počet revizorov na 15% počtu vozidiel vo výprave, neskôr by stačilo 10 - 12%.
Tento krok by mal dva efekty. Buď by sme vyhnali čiernych pasažierov z vozidiel a platiaci by sa menej tlačili, čiže by boli spokojnejší a aj spotreba by bola nižšia
alebo by sme prinútili čiernych pasažiarov platiť cestovné čím by sa zvýšili tržby.
Taktiež zabudli zmeniť na zastávky na znamenie také ako:
Stará Ivánska, oboje Krčace (dielne by museli doplniť všetky električky cinkátkami), takmer všetky zastávky v Jarovciach, Rusovciach a Čunove a mnoho ďalších. Ale hádam neskončili.
MiU Petržalka ak je nespokojná mala prebytok 24mil, môže si teda zaplatiť posilnenie, hlavne sedla (na špičku by zrejme neboli vozilá) a to o 630.000 vzkm.