Reply on: Martin Fundárek #45610:
Takto som nad tými električkovými linkami aj ja rozmýšlal. Po dostavbe Petržalky by som linku 3 rozdelil na3 Rača - Obchodná - Petržalka
8 Ružinov - Špitálska - Petržalka
Tým by sa získalo priame spojenie z DU, KV, PE, RA, RU na Obchodnú aj Špitálsku. Z Vajnorskej radiály by bol priamy spoj na Špitálsku a s jedným prestupom na Obchodnú. Do Petržalky by bolo možno potom ešte potiahnuť linky 12 a 13 čím by sa získalo aj priame spojenie PE-KV.
Inak ten interval v pracovných dňoch by sa mohlo podariť skrátiť na 7,5 min. čím by sa dosiahla deliteľnost 60timi a príp. každý druhý spoj zhodný aj s víkendom.
Ámos Keynes
V súčasnosti jazdí po meste v ranej špičke cca 700 vozidiel. Revízorov je tuším 25. Takže odporúčanie by malo byť zvýšiť počet revizorov na 15% počtu vozidiel vo výprave, neskôr by stačilo 10 - 12%.
Tento krok by mal dva efekty. Buď by sme vyhnali čiernych pasažierov z vozidiel a platiaci by sa menej tlačili, čiže by boli spokojnejší a aj spotreba by bola nižšia
alebo by sme prinútili čiernych pasažiarov platiť cestovné čím by sa zvýšili tržby.
Taktiež zabudli zmeniť na zastávky na znamenie také ako:
Stará Ivánska, oboje Krčace (dielne by museli doplniť všetky električky cinkátkami), takmer všetky zastávky v Jarovciach, Rusovciach a Čunove a mnoho ďalších. Ale hádam neskončili.
MiU Petržalka ak je nespokojná mala prebytok 24mil, môže si teda zaplatiť posilnenie, hlavne sedla (na špičku by zrejme neboli vozilá) a to o 630.000 vzkm.