Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Keby sa 3ka pretiahla cez centrum Obchodnu a Kamenne bolo by to rozumnejsie
Viete za čím bude mne najviac ľúto? Za krásnymi mapkami linkového vedenia na BUSEčkách v električkách. Stanu sa neaktuálnych a budú tam visieť do roku 2010.
Ten návrh je celkom dobrý. Ale
1) vplyvom zmeny ako takej odíde veľa ľudí k IAD (ja osobne zmeny mám rád, ale bežní cestujúci nie)
2) nemám nič proti prestupovaniu, ale zdravotne slabší ľudia nebudú nadšení toľkým prestupovaním (tu už nejde o nejaký jeden prestup, ale pre mnohých dva prestupy, a neprejdú ani polovicu mesta..)
3) vplyvom prestupovania sa predĺži cestovanie čakaním, najmä cez víkend (no síce na takú 95 nebudú ľudia dlho čakať, ale ani sa s ňou nikam nedostanú, napríklad z Technopolu do Karlovky bude musieť byť "radosť" cestovať mimo špičky 🙂 )

Aj mne sa zruší pár priamych spojení kvôli 96.. Keby túto zmenu spravili ešte keď som chodil na základnú školu, asi by som im dobre "poďakoval"... ?
Reply on: si #45511:
presne tak, niekto si myslí asi, že čím viac prestupov, tým lepšie. Lenže to kvantum prestupov už nezachráni ani žiaden super interval nad ktorým aj tak vidím velké otázniky...ked dnes pri 12 min. intervale dačo mešká...
hmm tak ten navrh linkoveho vedenia elektriciek co tu bol uvedeny myslim ze vcelku slusnu cast ruzinovcanov vyzenie do aut alebo autobusov... tahat z ruzinova linku cez vazovovu do race myslim ze pre vacsinu velmi pritazlive nebude....

linkove vedenie v tom navrhu na strankach magistratu mi prichadza uz troska rozumnejsie...

Ta zmena linkoveho uzemia na uzemi petrzalky bude pre mna pravdepodobne znamenat nutnost zohnat si uz auto, priblizne zdvojnasobenie cestovneho casu v dosledku znasobenia prestupov a predlzenia cestovnej vzdialenosti ma urcite bavit nebude, najma ked autom sa viem vyhnut velkej casti prehustenych komunikacii na ktorych zvykne verejna doprava uviaznut...
Reply on: Valec #45508:
To je pravda, ale aby som stal na Obchodnej smerom na stanicu na L1 v poobednej špičke 14 min, to je trochu moc
Mimochodom, všimli ste si, že po zmene názvu zastávok sa zlepší obsluha ŽST Lamač? Miesto dvoch liniek sa k stanici dostanete až šiestimi. ?
Reply on: 81-71 #45507:
Spojenie zo stanice sa zhorší najmä v smere k Blumentálu a na Trnavské mýto a to zo súčasného 4 - 6 minútového intervalu na 8 minútový. Ale vzhľadom na to obsadenosť vozidiel v tomto smere to považujem za bezpredmenté. Mimochom, keď na električkovej radiále predĺžiš víkendový inteval každej linky o jednu minútu, tak sa dostaneš na 86% kapacity. Nepredpokladám, že o minútu dlhšie čakanie na zastávke by si nejak radikálne postrehol.
Je normálne, ked človek musel dnes čakat na linku č.1 na stanici Obchodná smer Hl. stanica ? Presne od 15:24 do 15:38. Som sa dočital, že po tej zmene by to mohlo byt so spojením na Hl. stanicu ešte horšie. Je to normálne 14 min, defakto v prepravnej špičke v centre mesta ?
Reply on: Valec #45504:
O čom sa bavíte? , o metre ? ?
Reply on: Andy #45494:
Ten most sa volá Apollo ? ?
Reply on: ufo #45500:
Ani račianska radiála nemá mimo špičku žiadne spojenie (ani s rozmným prestupom) v smere na Špitálsku. A v tejto súvislosti ma napadlo, či tam do budúcnosti neplánujú:
L3 Rača - Špitálska - Petržalka
L8 Ružinov - Obchodná - Petržalka
Reply on: 81-71 #45499:
Si pozri ten návrh na stránke Bratislavy. Odkaz mas asi o 20 prispevkov nižšie. Nájdeš tam aj intervaly v sedle a cez víkend. Mimochodom električky v pracovných dňoch celodenne 8 min., cez víkend 15 min.
Reply on: tr3mp #45501:
OOK, dík, prskúmam lepšie ?
Reply on: 81-71 #45499:
"ale nikde sa neuvádza aké intervaly to bude mat mimo špičky a v sedle." - Pozri stranu 6, kapitolu "5. Zhodnotenie efektívnosti a porovnanie so súčasnosťou", kde máš interval špička ráno/sedlo/špička poobede//víkend.
Reply on: ufo #45498:
A linka 3 - ďaľší nezmysel, nový prestupný uzol pred Hydroconsultom by obišla bez zastavenia.
No, ten návrh by nevizeral až tak zle, ak by sa nedocielila situacia s milion prestupmi. Poviem si, však v špičke to chodí dobre, ale nikde sa neuvádza aké intervaly to bude mat mimo špičky a v sedle. Pri troch prestupoch mimo špičky to môže byt ešte horšie ako teraz. Druhá vec je zaujímavá, že prekvapivo málo spojov bude využívat most Apollo.
Inak to s tými elinami myslia uplne vážne ? Som strašne zvedávý, aké bude to skvelé spojenie na Zlaté piesky alebo do Ružinova. Dnes som na Obchodnej stál od 15:24 do 15:38 !!!!!!!!! na L1 (to nieje poobednajší špičkový čas ????????), ktorá ma hodila na stanicu, povzbudivo vypadá nový návrh, ktorý ešte zhorší spojenie s Hl. st. Vidím to na zvýšenie prestupov a zlepšenie iba počas špičiek, inak to vidím asi iba na zhoršenie, najma ak dakto vdaka linkovemu vedeniu bude musiet 5xprestupovat v sedle s intervalom...
Nejako mi v návrhu liniek električiek chýba spojenie Trnavského mýta s Obchodnou, ale na Kamenné námesie ide z Trnavského mýta 4 aj 9.
Reply on: TeBeCe #45496:

Važený cestujúci, od 1.7.2005 dochádza v mestskej časti Petržalka k plošnej reorganizácii liniek MHD, ktorá súvislosí s otvorením Mosta Apollo a prípravou na plánovanú prevádzku električiek...
Z dôvodou, že Most Apollo ešte nebol dostavaný budú linky 68, 87 a 88 premávať obchádzkou cez Starý most. Do spustenia premávky električiek bude vykonávaná náhradná doprava autobusmi linky 95. ? ? ?
Reply on: Andy #45494:
ale mozu, akurat par liniek bude od prveho dna premavat obchadzkou cez stary most ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.