To bude aj o udrzbe. Zaujimave, ja som o Trabantoch nepocul ze by boli poruchove. Ale dobre. Suhlasim co sa ekologie a spotreby tyka. Trabant je pri zlej technike jazdy uplny zrut, to mas pravdu.
Tak miesto dvojtaktu si zozen nieco stvortaktne. Pozri, ojazdeny Matiz (do meste idealne, 800 ccm, zerie malo) mas uz za 110 tisic. Mozno aj rovnych 100.
DPB zavadza prestupny system, na ktory sa sanzi pripravit cestujucich uz davno, vid casove listky. Ak by mali podla teba premavat linky systemom od vsede vsae ako to je v demntne poriesenych koisciach tak mozme ostat pri starych MOCkach a nemuseli sme kupovaat oznacovace na to aby sa tu zaviedol prestupny tarif.
Si pri tej kritike rozmýšľal trocha? Keď si sa ponáhľal na stanicu, tak si sa mohol odvšadiaľ odviezť bez prestupu raz za 12 minút v špičke. Terza sa budeš môcť odviezť s prestupom raz za 3 minúty. Čo je pre ponáhľajúceho sa výhodnejšie? Inak, ja keď sa na stanicu ponáhľam a ešte s batožinou, zvyknem taxíkom chodiť ? .
pozitivna zmena : 68, 98 negativna zmena (podla mojho nazoru) : rozkuskovanie jednotlivych liniek, predtym sa clovek dostal bez prestupovania napr. z Vysehradskej do Vrakune, z Antolskej do Race, z Jasovskej na Hl. stanicu, teraz clovek bude 100x prestupovat ... u elektriciek to iste ... clovek sa ponahla napr. na Hl. stanicu, predtym sa mohol odviest z Ruzinova, Race, Dubravky na stanicu bez prestupovania, po novom treba prestupovat ... clovek sa trepe s batozinou, ponahla sa a musi k tomu prestupovat ... je tam este dost veci, ktore sa mi nepacia, ale samozrejme nikdy nikdo nebude uplne spokojny ... ale zda sa mi, ze je to zmena k horsiemu (tolko moj nazor)
To pohodlie v Trabante bude síce obmedzené na to, že budeš mať istotu miesta na sedenie ale pokiaľ sa Ti podarí chytiť miesto na sedenie v autobuse, tak to je určite pohodlnejšie, ale budiž, je to Tvoja voľba ? . Ja by som uprednostnil aspoň Š 120.
Pozri, môj Sopel má nabehaných za svojich 5 rokov života 250.000 km a pohyblivé časti vidím akurát cez otvor, ktorým dolievam olej. A pritom je to plečka Made in Poland. Zato môj švagor, keď vlastnil Trabanta, neustále čosi riešil so zapaľovaním, klinovými remeňmi, prívodom benzínu a neviem čím. Takže či je konštrukcia jednoduchá, ma moc netrápi, trápi ma spoľahlivosť.
Moja nová Fóbia má zdvihový objem 1,9 litra a bude pri výkone 74 kW žrať PO MESTE maximálne 6 litrov ropného produktu, pričom sa bude pohybovať tak, že nebude spôsobovať zápchy, zatiaľ čo Trabant pri POKUSE o takýto štýl jazdy zožerie 10 litrov ropného produktu, ktorý sčasti vypustí do výfuku...
Každopádne by som prijal zákon, ktorý by vozidlám, ktoré už nespĺňajú dnešné normy, zakazoval prepis na iného majiteľa na iné než veteránske značky.
Ak narazis na dementa, co je dost realne, tak zapchy elektrickove zapchy vzniknu aj v podzemi.A ked bude preferencia dynamicka a nie dynamickou brzdou, tak je sanca na zapchz minimalna
Pozri, Ty si cvičený demagóg a ja s Tebou končím diskusiu. Som sa Ťa pýtal, ktorý z Tebou navrhovaných (samozrejme si nič konkrétne nenavrhoval, si majster nekonkrétnosti) dopravcov s novými a superúspornými vozidlami bude jazdiť lacnejšie ako DPB. Nikde som nenapísal, že mám niečo proti tomu, aby sa vypísal tender na dopravu.
Na jednotlivé linky sa Ti prihlásia obskurní dopravcovia typu Hotliner - ona totiž cena vozidla dnes vplýva na cenu služby viac, než spotreba nafty, vieš?
Si myslíš, že finančné skupiny bojujú o o RZP aby ju mohli prevádzkovať zadarmo alebo preto, aby sa na nej poriadne napakovali?
Samozrejme, že všetky radiály SÚ nosný systém. Električková dorava totiž JE nosným systémom dopravy v BA, akurát je slabomyseľným linkovaním autobusov odvšadiaľ všade degradovaná...
Návrh vyžaduje vybudovanie prestupného uzla električiek na Radlinského ulici pred budovou daňového úradu Bratislava I a montáž elektricky ovládanej výhybky na Námestí SNP v smere na Hurbanovo námestie... Len aby neostalo u docasneho trvaleho provizoria a ludia budu pobehovat hore dole po ceste ? ?
Mikimaus