Reakcia na: Ámos Keynes #45608:
Pre nočné spoje by som navrhoval odchody takto:Z Hlavnej stanice:
23:30, 0:00, 0:30, 1:00, 2:00, 3:00, 4:00
Z ostatných koncov:
23:30, 0:00, 0:30, 1:30, 2:30, 3:30, 4:30
S tým, že doplňujúce spoje na 30 minútový interval by sa robili prejazdmi z posledných večerných denný liniek. Ranný výjadz by začínal od cca 5:00. Na niektorých linkách by muselo prísť k úprave trasy, aby sa stíhali za hodinu otočiť.
Ámos Keynes
V súčasnosti jazdí po meste v ranej špičke cca 700 vozidiel. Revízorov je tuším 25. Takže odporúčanie by malo byť zvýšiť počet revizorov na 15% počtu vozidiel vo výprave, neskôr by stačilo 10 - 12%.
Tento krok by mal dva efekty. Buď by sme vyhnali čiernych pasažierov z vozidiel a platiaci by sa menej tlačili, čiže by boli spokojnejší a aj spotreba by bola nižšia
alebo by sme prinútili čiernych pasažiarov platiť cestovné čím by sa zvýšili tržby.
Taktiež zabudli zmeniť na zastávky na znamenie také ako:
Stará Ivánska, oboje Krčace (dielne by museli doplniť všetky električky cinkátkami), takmer všetky zastávky v Jarovciach, Rusovciach a Čunove a mnoho ďalších. Ale hádam neskončili.
MiU Petržalka ak je nespokojná mala prebytok 24mil, môže si teda zaplatiť posilnenie, hlavne sedla (na špičku by zrejme neboli vozilá) a to o 630.000 vzkm.