Re Andy:
Teraz za hodinu
59 (110 osôb) - 825
L3 (220 o.) - 1100
L5 (300 o.) - 1500
L7 (220 o.) - 1100
L11 (300 o.) - 1500
dohromady = 6025
Potom za hodinu
L3 (220 o.) - 1650
L5 (300 o.) - 2250
L17 (300 o.) - 2250
Dohromady - 6150 + šk. spoje L59 cca 200 ľudí.
A nezabúdaj na to, že L59 veľa ľudí využíva na rýchlejší presun ale neskôr znovu prestupujú na električky (pri ŽST Vinohrady) keďže L59 nestojí v centre.
Teraz za hodinu
59 (110 osôb) - 825
L3 (220 o.) - 1100
L5 (300 o.) - 1500
L7 (220 o.) - 1100
L11 (300 o.) - 1500
dohromady = 6025
Potom za hodinu
L3 (220 o.) - 1650
L5 (300 o.) - 2250
L17 (300 o.) - 2250
Dohromady - 6150 + šk. spoje L59 cca 200 ľudí.
A nezabúdaj na to, že L59 veľa ľudí využíva na rýchlejší presun ale neskôr znovu prestupujú na električky (pri ŽST Vinohrady) keďže L59 nestojí v centre.
Ámos Keynes
V súčasnosti jazdí po meste v ranej špičke cca 700 vozidiel. Revízorov je tuším 25. Takže odporúčanie by malo byť zvýšiť počet revizorov na 15% počtu vozidiel vo výprave, neskôr by stačilo 10 - 12%.
Tento krok by mal dva efekty. Buď by sme vyhnali čiernych pasažierov z vozidiel a platiaci by sa menej tlačili, čiže by boli spokojnejší a aj spotreba by bola nižšia
alebo by sme prinútili čiernych pasažiarov platiť cestovné čím by sa zvýšili tržby.
Taktiež zabudli zmeniť na zastávky na znamenie také ako:
Stará Ivánska, oboje Krčace (dielne by museli doplniť všetky električky cinkátkami), takmer všetky zastávky v Jarovciach, Rusovciach a Čunove a mnoho ďalších. Ale hádam neskončili.
MiU Petržalka ak je nespokojná mala prebytok 24mil, môže si teda zaplatiť posilnenie, hlavne sedla (na špičku by zrejme neboli vozilá) a to o 630.000 vzkm.