Reakcia na: 81-71 #45577:
Prosím pekne, vieš, čo je to ROPOVODNÁ RÚRA? To si ty. Keď taká električka mešká 14 minút, tak zákonite vlečie za sebou kolónu vozidiel. Takže pravdepodobne sa jednalo o výpadok jedného spoja, čo sa samozrejme pánu Brillovi nemôže stať.V niektorých DP sa možno za porušovanie pravidiel piká, v DPB saa za to pyká. To len vy, vlčí substrát, máte dojem, že vodiči hrajú na konečnej karty a nič sa im za to nestane.
A nepísalo sa nikde o 6 min. intervale, písalo sa o tom, že v dôsledku zápchy alebo iného dpravného problému môže vozidlo chytiť meškanie.
galiyosha
Re #45567 S499.1023: Áno, áno, presne takú d-10 by to chcelo zaviesť. ? Ale vážne, netuším, ako to riešiť... Zokruhovať to zakončenie a-95 by práve ideálne nebolo -- vzhľadom na hustý interval veľký nárast vozokilometrov, predĺženie cestovania v smere do Petržalky. Ďalšia možnosť je nechať d-12 a d-14 tak, ako sú teraz, a navrhovanú d-9 úplne zrušiť. To by sa však veľmi ťažko vysvetlovalo Ružinovčanov, prečo sa môžu okrem centra priamo dostať práve len do Rače... Možno popri ponechaní d-12 a d-14 (súčasná trasa, celodenný režim, na d-14 súpravy) a zrušení d-9 viesť d-3 v trase Ružinov - Trnavské mýto - Vazovova - Obchodná - Kamenná nám - Americké nám - Račianske mýto - Rača? No, to by pred Hydroconsultom z toho mali vlky sledujúce len číslo linky asi celkom solídny chaos. Možno, keby sa niekde na Námestí SNP preklápalo číslo linky aj s cieľom za jazdy. ? Každopádne, Karlova Ves by potom nebola posilnená ďalšou špičkovou linkou, lebo by na ňu už neostali vozokm, a pri následnom intervale 2 minúty by to opäť nepoberalo...
Nenapadá niekoho niečo rozumné?
Re #45570 fobust: a-82 sa ťažko dá viesť ideálnejšie, potiahnutím na Smolenickú by síce časovo získali obyvatelia Lúk, efektívne by si však tú linku odpílil od zvyšku Petržalky. Takto máš zabezpečenú nadväznosť na celú Petržalku: na Námestí Hraničiarov na a-95 a a-88, na Jungmannovej na a-84, na Dvoroch na a-91, a-93, a-94 a a-191 a na Einsteinovej na a-80 a a-88.