ČAS ZAČATIA PREMÁVKY DENNÝCH LINIEK
Re #45540 Mikimaus: V tom článku na http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?rub=ba_ba&cl=2266850 sa píše aj toto:
(Takisto sa posunie začiatok rannej premávky o pol až trištvrte hodiny neskôr oproti súčasnosti. "Ranný nábeh od 5.00 je nevyužívaný," zdôvodňuje sa v materiáli, ktorý dostanú poslanci na rokovaní.")
Tak akože kedy sa začne ranná premávka na väčšine liniek? Medzi 05:30 a 06.00 h.? Niektorí ľudia musia byť už pred 6 h. v robote na druhom konci mesta...
Vykompenzovať by to potom podľa mňa mohli 30-minútovým intervalom na nočákoch po celú noc ?
Pamätáte sa ako pred rokmi jazdili denné linky bežne až do cca 00.20 až 00.50 h.? Potom to cca o hodinu skresali na súčasný stav.
----------------------------------------------------------------------
PATRÍ SYSTÉM "ODVŠADIAĽ VŠADE" UŽ LEN DO MINULOSTI?
Re #45551 BMko: Ale pre cestujúceho je (nielen) podľa mňa naozaj najvýhodnejšie mať linky odvšadiaľ všade ako to bolo približne do roku 1992. Človek si sadne a vezie sa. Dvojnásobne to platí pri hendikepovaných a starých ľuďoch a samozrejme cestujúcich s batožinami.
Možno, keby peniaze z neba padali a všetky vozidlá by boli ekologické, tak by sa systém "odvšadiaľ všade" možno uskutočnil. A mnoho ľudí by potom v rámci mesta určite upustilo od IAD. Alebo je to už absolútne nereálne?
----------------------------------------------------------------------
PREMENOVANIE ZASTÁVOK
Škoda, že Tesco v Petržalke už nebude mať po sebe pomenovanú zastávku, po novom ho tam náhodní nakupujúci ťažšie nájdu...
Niektoré premenovania zastávok mi pripadajú múdre a užitočné (napr. Záluhy / ŽST Lamač, ŽST Lamač / Segnáre - nadchod a iné), ale napr. nechápem nasledujúcim. Majú nejaké historické či geografické opodstatnenie?
Cesta mládeže / Deviaty mlyn
Lesná správa / Bukva (čo je to Bukva?)
Poľn. učilište / Kamenáče (čo sú to Kamenáče?)
Rybník / Drieňovské lúky (veď je tam rybník, nie?)
Re #45540 Mikimaus: V tom článku na http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?rub=ba_ba&cl=2266850 sa píše aj toto:
(Takisto sa posunie začiatok rannej premávky o pol až trištvrte hodiny neskôr oproti súčasnosti. "Ranný nábeh od 5.00 je nevyužívaný," zdôvodňuje sa v materiáli, ktorý dostanú poslanci na rokovaní.")
Tak akože kedy sa začne ranná premávka na väčšine liniek? Medzi 05:30 a 06.00 h.? Niektorí ľudia musia byť už pred 6 h. v robote na druhom konci mesta...
Vykompenzovať by to potom podľa mňa mohli 30-minútovým intervalom na nočákoch po celú noc ?
Pamätáte sa ako pred rokmi jazdili denné linky bežne až do cca 00.20 až 00.50 h.? Potom to cca o hodinu skresali na súčasný stav.
----------------------------------------------------------------------
PATRÍ SYSTÉM "ODVŠADIAĽ VŠADE" UŽ LEN DO MINULOSTI?
Re #45551 BMko: Ale pre cestujúceho je (nielen) podľa mňa naozaj najvýhodnejšie mať linky odvšadiaľ všade ako to bolo približne do roku 1992. Človek si sadne a vezie sa. Dvojnásobne to platí pri hendikepovaných a starých ľuďoch a samozrejme cestujúcich s batožinami.
Možno, keby peniaze z neba padali a všetky vozidlá by boli ekologické, tak by sa systém "odvšadiaľ všade" možno uskutočnil. A mnoho ľudí by potom v rámci mesta určite upustilo od IAD. Alebo je to už absolútne nereálne?
----------------------------------------------------------------------
PREMENOVANIE ZASTÁVOK
Škoda, že Tesco v Petržalke už nebude mať po sebe pomenovanú zastávku, po novom ho tam náhodní nakupujúci ťažšie nájdu...
Niektoré premenovania zastávok mi pripadajú múdre a užitočné (napr. Záluhy / ŽST Lamač, ŽST Lamač / Segnáre - nadchod a iné), ale napr. nechápem nasledujúcim. Majú nejaké historické či geografické opodstatnenie?
Cesta mládeže / Deviaty mlyn
Lesná správa / Bukva (čo je to Bukva?)
Poľn. učilište / Kamenáče (čo sú to Kamenáče?)
Rybník / Drieňovské lúky (veď je tam rybník, nie?)
fobust
Ked sme uz pri tom, tak 29 by som skratil po Rivieru, len by sa tam niekde muselo vybudovat obratisko. Alebo po Botanicku zahradu, tam je miesto na obratisko - za pumpou. Naco to jazdi az po most? Ved to ma subeh s kolajovou trakciou a v spicke to stoji v zapche. Naco?
A ked sme uz pri tom, ta linka 88 sa mi vobec nepaci, lebo ma dementnu, aj ked opodstatnenu trasu. Najlepsie by bolo "88 Autobusova stanica Nivy" pod mostom a autobus by isiel krizom cez petrzalku. Alebo na Nivach napi "88 Novy most" a pojde to uplne uletene (pri porovnani s L 70). To sa mi vobec nepaci. Ale sam neviem ako by som to lepsie vyriesil, Petrzalka ma uplne dementny, neprirodzeny tvar, ktory sa normalne obsluzit NEDA. Treba vyvodit zodpovednost voci urbanistom, ktori dopustili, ze sa nieco take vobec postavalo. Petrzalka je hadam najvacsi omyl urbanizacie Bratislavy, dementnejsie byt postavena ani nemohla.