ČAS ZAČATIA PREMÁVKY DENNÝCH LINIEK
Re #45540 Mikimaus: V tom článku na http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?rub=ba_ba&cl=2266850 sa píše aj toto:
(Takisto sa posunie začiatok rannej premávky o pol až trištvrte hodiny neskôr oproti súčasnosti. "Ranný nábeh od 5.00 je nevyužívaný," zdôvodňuje sa v materiáli, ktorý dostanú poslanci na rokovaní.")
Tak akože kedy sa začne ranná premávka na väčšine liniek? Medzi 05:30 a 06.00 h.? Niektorí ľudia musia byť už pred 6 h. v robote na druhom konci mesta...
Vykompenzovať by to potom podľa mňa mohli 30-minútovým intervalom na nočákoch po celú noc ?
Pamätáte sa ako pred rokmi jazdili denné linky bežne až do cca 00.20 až 00.50 h.? Potom to cca o hodinu skresali na súčasný stav.
----------------------------------------------------------------------
PATRÍ SYSTÉM "ODVŠADIAĽ VŠADE" UŽ LEN DO MINULOSTI?
Re #45551 BMko: Ale pre cestujúceho je (nielen) podľa mňa naozaj najvýhodnejšie mať linky odvšadiaľ všade ako to bolo približne do roku 1992. Človek si sadne a vezie sa. Dvojnásobne to platí pri hendikepovaných a starých ľuďoch a samozrejme cestujúcich s batožinami.
Možno, keby peniaze z neba padali a všetky vozidlá by boli ekologické, tak by sa systém "odvšadiaľ všade" možno uskutočnil. A mnoho ľudí by potom v rámci mesta určite upustilo od IAD. Alebo je to už absolútne nereálne?
----------------------------------------------------------------------
PREMENOVANIE ZASTÁVOK
Škoda, že Tesco v Petržalke už nebude mať po sebe pomenovanú zastávku, po novom ho tam náhodní nakupujúci ťažšie nájdu...
Niektoré premenovania zastávok mi pripadajú múdre a užitočné (napr. Záluhy / ŽST Lamač, ŽST Lamač / Segnáre - nadchod a iné), ale napr. nechápem nasledujúcim. Majú nejaké historické či geografické opodstatnenie?
Cesta mládeže / Deviaty mlyn
Lesná správa / Bukva (čo je to Bukva?)
Poľn. učilište / Kamenáče (čo sú to Kamenáče?)
Rybník / Drieňovské lúky (veď je tam rybník, nie?)
Re #45540 Mikimaus: V tom článku na http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?rub=ba_ba&cl=2266850 sa píše aj toto:
(Takisto sa posunie začiatok rannej premávky o pol až trištvrte hodiny neskôr oproti súčasnosti. "Ranný nábeh od 5.00 je nevyužívaný," zdôvodňuje sa v materiáli, ktorý dostanú poslanci na rokovaní.")
Tak akože kedy sa začne ranná premávka na väčšine liniek? Medzi 05:30 a 06.00 h.? Niektorí ľudia musia byť už pred 6 h. v robote na druhom konci mesta...
Vykompenzovať by to potom podľa mňa mohli 30-minútovým intervalom na nočákoch po celú noc ?
Pamätáte sa ako pred rokmi jazdili denné linky bežne až do cca 00.20 až 00.50 h.? Potom to cca o hodinu skresali na súčasný stav.
----------------------------------------------------------------------
PATRÍ SYSTÉM "ODVŠADIAĽ VŠADE" UŽ LEN DO MINULOSTI?
Re #45551 BMko: Ale pre cestujúceho je (nielen) podľa mňa naozaj najvýhodnejšie mať linky odvšadiaľ všade ako to bolo približne do roku 1992. Človek si sadne a vezie sa. Dvojnásobne to platí pri hendikepovaných a starých ľuďoch a samozrejme cestujúcich s batožinami.
Možno, keby peniaze z neba padali a všetky vozidlá by boli ekologické, tak by sa systém "odvšadiaľ všade" možno uskutočnil. A mnoho ľudí by potom v rámci mesta určite upustilo od IAD. Alebo je to už absolútne nereálne?
----------------------------------------------------------------------
PREMENOVANIE ZASTÁVOK
Škoda, že Tesco v Petržalke už nebude mať po sebe pomenovanú zastávku, po novom ho tam náhodní nakupujúci ťažšie nájdu...
Niektoré premenovania zastávok mi pripadajú múdre a užitočné (napr. Záluhy / ŽST Lamač, ŽST Lamač / Segnáre - nadchod a iné), ale napr. nechápem nasledujúcim. Majú nejaké historické či geografické opodstatnenie?
Cesta mládeže / Deviaty mlyn
Lesná správa / Bukva (čo je to Bukva?)
Poľn. učilište / Kamenáče (čo sú to Kamenáče?)
Rybník / Drieňovské lúky (veď je tam rybník, nie?)
galiyosha
Re #45580 tr3mp: Hm, to vôbec nie je zlý nápad, ale otázka je, či už potom rovno nepotiahnuť a-95 až na Nám. Ľ. Štúra, ako navrhoval Igor. To by zároveň vyvrátilo protesty tých ľudí v dosahu a-95, čo by sa sťažovali, že nemajú priame spojenie s centrom v oblasti Nového mosta. Ale to je skoro kilometer naviac na každý spoj...
Re #45582 fobust: Takže čisto len kvôli odstráneniu súbehu spravíš z linky globálne použiteľnej linku takmer nepoužiteľnú? To mi pripadá, ako keby si chcel a-29 presmerovať cez Lanfranconi k Auparku alebo niekam, lebo od Rivéry po Nový most je predsa súbeh s električkami.
Re #45583 S499.1023: Hm, na existenciu ďalšej zástavky v smere za Dunaj som nemyslel, ale tá poloha sa mi vzhľadom na umiestnenie iných zástavok príliš atraktívna nezdá.