Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BMko #45602:
Ja osobne by som oželel aj úplny nástup na linky z 5.00 na 5.30 - 5.45 a cez víkend až na 6.00. Namiesto toho by som dal všetky nočáky s odchodmi o
00.00
01.00
02.00
03.00
04.00
05.00
Myslím si, že by to bolo plne postačujúce.

Inak v materiály sa mi lúbilo aj toto:
Vyvinúť maximálnu snahu po väčšom rozložení začiatkov pracovnej doby (napr. v intervale 07:00 - 09:00), pretože budovať kapacitu celého systému MHD na uspokojenie nárokov v jedinej špičkovej hodine je značne neekonomické.
Konečne si to uvedomili a začať by mali so školami. Ak by napríklad Einsteinka a Pankúchova začínala o 8.30 a do tejto doby by sa posunul aj koniec špičky, tak by sa cestovanie po Petržalke dosť skvalitnilo.
Reply on: 81-71 #45606:
Aký interval? Nevšimol som si, že by nočáky mali interval.. 😉
U nočákov príde tiež k úpravám ? alebo ich chcú úplne zrušiť ? Dnešný interval na nočných linkách je podla mna nehoráznost ?
Reply on: s666n #45553:
Presne tak. Myslím si, že odmietanie je skôr postavené na základe obavy so zmeny ako skutočných argumentov. Je tam zopár vecí, ktoré sa mi akosik nelúbia, ale nedá sa všetko spraviť na 100% výhodné pre všetkých.
Ja sa momentálne obávam len toho, že to buď posranci neshvália alebo sa nájde nejaký ten NAJmúdrejší, čo vyštudoval ekonómiu a myslí si, že zožral rozum na všetko a bude presadzovať zmeny aby to jemu vyhovovalo.

Re #45557 si: keď ho budeš chcieť odstaviť, tak prosím nie niekam ale na zberný dvor. Ak ho tam odvezieš sám tak aj liter by si mal za to dostať, čo je pri cene trabiho 5tis. 20%
Aj keď ako tak rozmýšľam za trabant zrejme dostaneš menej.

Re #45575 S499.1023: ? ? Keď to napíšm ja, tak som naivka a mám ružové okuliare.

Re #45570 fobust: To vedenie L82 je dobré, lebo bude fungovať ako spojnica Mlynskej doliny (STU a UK, intráky) a Patrónky (L37,L30,L21,...) s Petržalkou. Ak by si ju viedol hentak obídeš množstvo oblastí a hlavne všetky prestupné uzly, ktoré budú po tejto zmene vytvorené.Akurát natej Smolenickej by stála.
L94 by som nechal na Smolenickej tiež skrz toho, že už teraz je to prestupný uzol a myslím, že bude aj zachovaný.

Re #45578 Galiyosha: jediné ma napadlo len to, že jeden ten minibus skutočne dať jazdiť Šafko - Šafko v 8min. intervale. Skutočne je to nedomyslené, že tá najnosnejšia linka má byť L95 s tým, že neexistuje prestup do Dúbravky a KV.
Ešte ma napadlo, že ju potiahnuť po Štúrovej a točiť ju buď cez:
Rajskú a Dunajskú
na SNP pred McDonaldom
alebo cez parkovisko pred OD Baťa

Re #45583 S499.1023: Alebo to spraviť tak s L13. Išla by Hl.st - Jesenského - Ľ.Š.nám - Šafko - Jesenského - Šafko - Hl.st.

Re #45593 Andy: Sú aj taký, ktorí sa boja ísť rýchlejšie. Nedávno na L92. Rýchlosť asi 40 a meškanie na Patrónke 8 minút.

Re #45591 AAA: Myslíš spojenie L13 + L5 alebo ako si to myslel. Alebo prejsť z Krížnej na Radlinského je taký problém? Ja tade chodím bežne z Moskovskej na Vazovou (okolo Blumentálu) a trvá to cca 3min. normálnou chôdzou. Zo Špitálskej je to po Mariánskej tiež kúsok na L5

Re #45592 ufo: Vytváraš to, čoho sa chce magistrát týmto návrhom zbaviť.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Majo #45457:

51 Lopenícka-Trnavské mýto
58 Vozovňa Krasňany-Odborárska-Mierová kolónia-Technická
76 tak ako je
Keď čítatam tie príspevky v diskusii v SME http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?rub=ba_ba&cl=2266850
je mi z toho zle, jak sú šeci múdri... ?
Reply on: Peon #45597:
Zle si to vykladas. Doprava zacne tak ako teraz, len bude riedsi interval a potom az o polhodinku nastane nastup na celodenny interval popripade spicku
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: David #45453:
Problém nie je ani tak v priecestí - na Nové Mesto už chodí len pár vlakov a nákladná frekvencia na Predmestí tiež výrazne poklesla, ako skôr v tom, že Vajnorská je zapchatá rovnako ako Račianska a odbočiť tam z Odborárskej je na dlhé lakte. K tomu ešte dvaja ležiaci policajti, úzka cesta, pozostatky po vlečkách s neustále sa zhoršujúcim stavom.
Reply on: Peon #45597:
Má sa posunúť čas rannej špičky. Nie začiatok premávky.

Drieňovské lúky a Bukva sú lokality, v ktorých sa zastávky nachádzajú. Rybníkov je v Blave viac tak prečo by sa mala akurt táto zastávka volať Rybník...
Reply on: Peon #45597:
a tiez mohli premenovat Bílikovu konecne na Bilíkovu...zaujimave to bude tiez so zastavkou Na pantoch, kde vsade sa pouziva Na pántoch....
Reply on: Peon #45597:
No tiež nechápem, čo sú to za názvy. Ale OLO Bazová, kde už OLO nie je, tak to nepremenovali..
ČAS ZAČATIA PREMÁVKY DENNÝCH LINIEK
Re #45540 Mikimaus: V tom článku na http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?rub=ba_ba&cl=2266850 sa píše aj toto:
(Takisto sa posunie začiatok rannej premávky o pol až trištvrte hodiny neskôr oproti súčasnosti. "Ranný nábeh od 5.00 je nevyužívaný," zdôvodňuje sa v materiáli, ktorý dostanú poslanci na rokovaní.")

Tak akože kedy sa začne ranná premávka na väčšine liniek? Medzi 05:30 a 06.00 h.? Niektorí ľudia musia byť už pred 6 h. v robote na druhom konci mesta...

Vykompenzovať by to potom podľa mňa mohli 30-minútovým intervalom na nočákoch po celú noc ?

Pamätáte sa ako pred rokmi jazdili denné linky bežne až do cca 00.20 až 00.50 h.? Potom to cca o hodinu skresali na súčasný stav.
----------------------------------------------------------------------
PATRÍ SYSTÉM "ODVŠADIAĽ VŠADE" UŽ LEN DO MINULOSTI?
Re #45551 BMko: Ale pre cestujúceho je (nielen) podľa mňa naozaj najvýhodnejšie mať linky odvšadiaľ všade ako to bolo približne do roku 1992. Človek si sadne a vezie sa. Dvojnásobne to platí pri hendikepovaných a starých ľuďoch a samozrejme cestujúcich s batožinami.

Možno, keby peniaze z neba padali a všetky vozidlá by boli ekologické, tak by sa systém "odvšadiaľ všade" možno uskutočnil. A mnoho ľudí by potom v rámci mesta určite upustilo od IAD. Alebo je to už absolútne nereálne?
----------------------------------------------------------------------
PREMENOVANIE ZASTÁVOK
Škoda, že Tesco v Petržalke už nebude mať po sebe pomenovanú zastávku, po novom ho tam náhodní nakupujúci ťažšie nájdu...

Niektoré premenovania zastávok mi pripadajú múdre a užitočné (napr. Záluhy / ŽST Lamač, ŽST Lamač / Segnáre - nadchod a iné), ale napr. nechápem nasledujúcim. Majú nejaké historické či geografické opodstatnenie?

Cesta mládeže / Deviaty mlyn
Lesná správa / Bukva (čo je to Bukva?)
Poľn. učilište / Kamenáče (čo sú to Kamenáče?)
Rybník / Drieňovské lúky (veď je tam rybník, nie?)
Reply on: inTony #45594:
Nepísal som, že 66 bude jazdiť v úseku Drieňová - nemocnica, ale "66 v úseku Drieňová - nemocnica bude voziť len tých, čo nevedia, kam to ide. "
Reply on: inTony #45594:
No však on písal o úseku, nie celej trase.
Reply on: ufo #45590:
66 nemá jazdiť v úseku Drieňová - nemocnica, ale v úseku Nemocnica Ružinov - Drieňová - Prievoz (Domkárska)
Reply on: 81-71 #45577:
Ale hovorím o mimoriadnej situácii, však samozrejme, že nebude meškať každý, ale napr. 1 z 10. Keď spoj mešká tak to nie je preto, lebo sa vodič bojí ísť rýchlejšie, ale preto, lebo napr. je zápcha, niekomu prišlo zle, má nejaký technický problém, a podobne. Bohužial, doprava bez meškania neexistuje.
Reply on: AAA #45591:
ja by som tiež linku 3 nerobil podľa toho návrhu, ale nechal linku 11 tak ako je teraz a k tomu urobil linku Ružinov - Vazovova - Obchodná - niekde to otočiť, napr. cez Ľ.Štúra, a po Obchodnej rovnakou trasou späť. A potom by malo aj Trnavské Mýto spojenie s Obchodnou.
No tie električkové zmeny. Prekvapuje ma, že sa vôbec nemyslelo na spojenie Rače s centrom (okolie Kamenného nám., Šafárikovo nám., Jesenského) a to ani pri tom Hydroconsulte.
Podľa návrhu totiž treba ísť L 4, resp. 9 na Legionársku a odtiaľ 3-kou do Rače. Nebolo by preto dobré buď
1. L 4, resp. 9 nechať ísť (aspoň každý 2. spoj) zo Špitálskej cez Americké nám. a Hydroconsult
2. Nechať L 11 po terajšej trase a linku 8 s trasou Ružinov - Špitálska - NÁM. SNP - Obchodná - Vazovova - Ružinov?
(Spojenie Obchodnej s Ružinovom.) Linka 3 by samozrejeme neexistovala.
Ak návrh liniek prejde, linka 66 a možno aj 3 dlho bez zmeny podľa mňa nevydržia. 66 v úseku Drieňová - nemocnica bude voziť len tých, čo nevedia, kam to ide.
Trochu mi chýba spojenie Ružinova a Petržalky, 96 mohli zachovať, po zmene budem namiesto priamej linky dvakrát prestupovať a cestovný čas sa mi minimálne zdvojnásobí. ? ? ?
fobust: Ty máš zase len blbý deň v práci, čo? 🙂 Bývalá a-82 Kúpalisko matador - Hlavná stanica cez celé mesto Ti žily netrhala? Alebo v Brne neutekáš v panike z Mendlovho námestia pred a-68 a jej transparentom? 🙂 Lebo mám pocit, že na základne znôšky svojich sympatií a antipatií k nápisom tu ideš rozbíjať pomerne systémový návrh. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.