Reply on: J #18929:
myslis, ze nebude? odmenou za racionalne znizenie poctu zastaviek by bola vyssia rychlost prepavy (a to _poriadne_). usetrene prostriedky na minutej nafte by sa dali vyuzit na zvysenie atraktivity. ja som mozno exot, ale som omnoho radsej ochotny prejst sa o 100 m dalej, ak viem, ze autobusom budem na svojej cielovej zastavke rychlejsie a pohodlnejsie. na nasej "domovskej" lietavskej ulici su napriklad podla mna dve zastavky totalne zbytocne a znievsku by som zfleku zrusil. a takych pripadov je tu daleko viac (luky v, strecnianska, podla mna aj tupolevova, topolcianska, zs budatinska, kremnicka, kolma, rusovska cesta, ...)ten dokument bol riadne husty.
neoplan
Vladimir: s tou 37 je to pohoda, ke dokaze 38 odbocit z krematoria do mesta, tak by dokazala aj zo zahorskej do krematoria...
Inac, dpb zabudol pri precislovani na jednu vec: aby fungovalo 100% tak by sa nemali linky ciselne rozlisovat, co sa tyka sposobu (eliny 1-14, busy 20-198, trofle 201-212) aby mohla kazda mestska cast svoje numero, a centrum 0-1, cize namiesto 8 by chodila napr.16 (komplikovane, ze, ale inde to tak funguje) a este ze linka XY by mala mat podobnu trasu ako YX... (u nas to plati len 56 a 65). takzetak
Mokrohajsku by som zrusil, k tomuto som sa velakrat vyjadroval, a uz mi je to trapne... skratka je zbytocna, za den tam nastupi cca 15ludi