galiyosha: Ale ak zrušíš zastávky, tie zostávajúce budú ďaleko od seba a tým pádom ešte menej konkurencie schopné oproti IAD. Na elinách je treba zrušiť niektoré zastávky, ale s tým aby následne vznikla náhrada vo forme dopravy buď autobusmi,alebo trolejbusmi, ktoré budú ľudí dopravovať k zastávkam. Tak ako to bolo plánovaná s trolíkmi v petržalke v súvislosti s metrom.
Re #18908 Vladimír: Už sa s tebou na tú tému nebudem baviť, neviem ako by som ti to vysvetlil. Moje vysvetlovacie schopnosti sú v koncoch. Radšej napíš ako by si si predstavoval tú optimalizáciu električkových liniek.
Martin Fundárek: Tá optimalizácia musí byť spravená tak, aby si sa dostal z jednej mestskej časti, čiže z jednej radiály na druhú z maxi jedným prestupom na jednej hrane.
Re #18908 Vladimír: Už sa s tebou na tú tému nebudem baviť, neviem ako by som ti to vysvetlil. Moje vysvetlovacie schopnosti sú v koncoch. Radšej napíš ako by si si predstavoval tú optimalizáciu električkových liniek.
Martin Fundárek: Tá optimalizácia musí byť spravená tak, aby si sa dostal z jednej mestskej časti, čiže z jednej radiály na druhú z maxi jedným prestupom na jednej hrane.
galiyosha
co sa tyka 37, tak keby tam mala kazda zachadzat, pri tom, ako dlho trva osobnemu autu (nieto autobusu) sa v spicke dostat z krematoria spat na hlavnu cestu, by sa trafikon poriadne natiahol... to je nezmysel. ale nieco by tam chodit malo -- velmi padny dovod tu uz niekto spomenul par odstavcov nizsie (nepamatam si presne kto). s tym, ze by to ludia nepochopili... to myslite vazne, ze dpb fakt nema nejaku lepsiu vyhovorku?