Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
galiyosha: Ale ak zrušíš zastávky, tie zostávajúce budú ďaleko od seba a tým pádom ešte menej konkurencie schopné oproti IAD. Na elinách je treba zrušiť niektoré zastávky, ale s tým aby následne vznikla náhrada vo forme dopravy buď autobusmi,alebo trolejbusmi, ktoré budú ľudí dopravovať k zastávkam. Tak ako to bolo plánovaná s trolíkmi v petržalke v súvislosti s metrom.

Re #18908 Vladimír: Už sa s tebou na tú tému nebudem baviť, neviem ako by som ti to vysvetlil. Moje vysvetlovacie schopnosti sú v koncoch. Radšej napíš ako by si si predstavoval tú optimalizáciu električkových liniek.

Martin Fundárek: Tá optimalizácia musí byť spravená tak, aby si sa dostal z jednej mestskej časti, čiže z jednej radiály na druhú z maxi jedným prestupom na jednej hrane.
Reply on: Martin #18850:
Dakujem za vsetky rady ohladom cesty vlakom do Svajciarska. Nakoniec som zakupil CityStar na trasu Bratislava - Wien - Buchs (2073 skk) a na trasu Buchs - Basel mam 75% TCV vdaka JuniorRail+ (2103 skk). Este raz dakujem a ostatnym sa ospravedlnujem za mierny off-topic.
Co sa tyka Mokrohajskej. Ja osobne som tu zastavku v zivote nevyuzil a ani sa nechystam. Avsak viem, ze par ludom ta zastavka isto - iste vyhovuje. Zastavam nazor, ze ta zastavka je absolutne zbytocna napr. cez vikendy. Ked ju ludia pouzivaju len na to, aby nemuseli prestupovat na Patronke. Cez tyzden no dajme tomu, ale tie vikendy ma fakt stvu.
Reply on: neoplan #18923:
Lenže L37 by musel najprv zložito odbočovať doľava z hlavnej cesty ku krematóriu a potom znova od krematória opäť doľava na hlavnú cesta. L38 dnes nemusí. Zachádzka každého spoja L37 je podľa mňa zbytočným luxusom.

Mimochodom, čo také dopravne atraktívne je pri Technickom skle, že sa tam vláči osem spojov za hodinu? Žeby samotné Technické sklo? Nestačilo by to aj tam skresať na povedzme polovicu?

Neoplan: DPB zabudol pri prečíslovaní, že vôbec žiadne prečíslovanie nemal robiť. Daj pokoj ešte aj s električkami!

Ak je na Mokrohájskej malá frekvencia, dal by som ju na znamenie. Prečo hneď zastávku rušiť?
Reply on: neoplan #18923:
ja som za rusenie zastavok -- v petrzalke by som ich zrusil snad polovicu, na inych sidliskach najma na elektrikovych tratiach detto --, ale mokrohajska by imho mala ostat na znamenie minimalne pre linku 30 povedzme. alebo 100 % potreby tamojsej skoly pokryvaju skolske autobusy? v tomto nie som v obraze. ak to je tak, potom sa ospravedlnujem a beriem spat. (aj ked areal sav ostava.)
Dnes ČT2 o 21:00 dokument o zatopení prežského metra.
Reply on: J #18899:
"LUDIA BY TO NEPOCHOPILI" 😛

Vladimir: s tou 37 je to pohoda, ke dokaze 38 odbocit z krematoria do mesta, tak by dokazala aj zo zahorskej do krematoria...

Inac, dpb zabudol pri precislovani na jednu vec: aby fungovalo 100% tak by sa nemali linky ciselne rozlisovat, co sa tyka sposobu (eliny 1-14, busy 20-198, trofle 201-212) aby mohla kazda mestska cast svoje numero, a centrum 0-1, cize namiesto 8 by chodila napr.16 (komplikovane, ze, ale inde to tak funguje) a este ze linka XY by mala mat podobnu trasu ako YX... (u nas to plati len 56 a 65). takzetak

Mokrohajsku by som zrusil, k tomuto som sa velakrat vyjadroval, a uz mi je to trapne... skratka je zbytocna, za den tam nastupi cca 15ludi
Reply on: d3k0 #18892:
prosim ta, precitaj si , č11155 prispevok na dispecerovi, a zistis... pisal som, ze som si zabudol zmenit nick, a ci by si ho vedel premenovat... 😛
Reply on: Andy #18920:
hm, napriklad pedagogovia a ziaci, co chodia do prilahlych skol, pripadne pracovnici sav, co pracuju v prilahlom vedeckom areali? ale suhlasim, ze L21 by tam stat nemusela. aj ked je otazne, kolko z nich byva v dnv.

co sa tyka 37, tak keby tam mala kazda zachadzat, pri tom, ako dlho trva osobnemu autu (nieto autobusu) sa v spicke dostat z krematoria spat na hlavnu cestu, by sa trafikon poriadne natiahol... to je nezmysel. ale nieco by tam chodit malo -- velmi padny dovod tu uz niekto spomenul par odstavcov nizsie (nepamatam si presne kto). s tym, ze by to ludia nepochopili... to myslite vazne, ze dpb fakt nema nejaku lepsiu vyhovorku?
Reply on: COLOR #18916:
Ja by som navrhol skor na znamanie zastavku Mokrohajska. Kde je vlastne v DPB chyba? To su taki sprosti, ze na tej zastavke musi stat dokonca aj 21 bez znamenia? Preco vobec ta zastavka je? Videl tam uz niekdo niekoho nastupovat alebo vystupovat?

Zrusil by som zastavku Trencianska pre linky 207 a 209 v smere z Ruzovej doliny. Ta je zbytocna.
Reply on: COLOR #18916:
Vsak ta zastavka vzdy ked idem okolo praska vo svikoch. Vzdy tam stoja aspon 3 ludia.
Reply on: COLOR #18883:

Len aby to pochopili nasi cestujuci. Osobne nieco na tento sposob vitam, oznacenie je mi v podstate jedno.
Reply on: COLOR #18916:

Videl si tu vzdusnu krizovatku ktoru tam vrbusti namontovali? S uhlom odbocenia 30 stupnov a pevnym krizom? S odbockou smerom na Trnavku??? Ked tam trolejbus uz musi brzdit na 10 km/h, moze rovno zastavit. A na tej zastavke vysupuje vzdy niekto...
Tak ma napadlo... Co takto zastavka Baumax na znamenie? Mozno by stacilo len v smere do mesta...?
Chod na pokec...
Caute kto so mnou popise?
Poprosil by som vas o nazor na moj prispevok #18883. Vdaka...
Reply on: Vladimír #18911:

Ani ja velmi nepoznam linku 37, ale poznam linku 20.
Pri jazde zachadza k Technickemu sklu - a to kazdy spoj. Niekedy sa stava, ze nikto nenastupi ani nevystupi. Ale az take velike predlzenie jazdnej doby to nie je. A ku krematoriu je to dokonca este blizsie ako k Technickemu sklu. Ozazne ostava, nakolko by sa to vyuzilo.
Reply on: Martin Fundárek #18910:
Otázka je, či to nebude spomalením dopravy na ťahu do Bystrice. Nepoznám síce túto cestu nijako dôverne, ale netvoria sa tam kolóny vozidiel alebo prinajmenšom nie je doprava v čase špičky príliš hustá? Podarí sa každej L37 bez problémov odbočiť od Záhorskej Bystrice doľava ku Krematóriu a následne opäť vľavo od Krematória na Lamač?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Ohľadne krematória ma napadá jedna vec: ak by ľudia "nepochopili" zachádzanie vybraných spojov z linky 37 ani zriadenie 137, čo keby ku krematóriu zachádzala KAŽDÁ 37? Zachádzka je asi 100 m jedným smerom, čo predstavuje cez školský deň cca 26,4 km navyše. 10 spojov linky 38 najazdí určite oveľa viac.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.