Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #18891:
Hlavne by ma potesilo, keby uz niekedy konecne zaviedli pravidlo, ze za sekundovy naskok cele premie dole! Podobne ako v Ziline
Reply on: J #18842:
A co takto po Marianke rovno spravit linku 391 do Dobrohosti, 491 do Vojky, 591 do Bodikov a 691 rovno do Gabcikova 🙂
Reply on: si #18898:
Ano, to by bodlo 🙂
d3k0:Mne sa tiež viac lúbi 37K, ale ked s tym zacali takto. Zase nie je problem premenovať 191 na 91R ako Rusovce a 198 na 98.
Reply on: d3k0 #18892:
heh, no minimalne skus uverejnovat ku kazdemu prispevku IP odosielatela...
Reply on: Turbo #18888:
ciastocne mam s nimi nieco do cinenia, niektore cisla som "pozhanal" narychlo vcera pred ochodom z domu 🙂
Reply on: J #18861:
Nie som si velmi isty tym, ze do akej miery budu dnesne karty vyuzitelne aj v buducnosti, pretoze maju predsa len obmedzenu kapacitu. Karty vydavane vyskami maju oproti normalnym dvojnasobnu kapacitu (ak si dobre pamatam, tak je to radovo niekolo kB) kvoli dalsim udajom, co sa daju na ne zapisat. Kazdopadne, su tu snahy o integraciu kariet: bankomatova+BCK, studentska+BCK, studentska+ISIC+BCK, atd. Ale asi nikdy nebude vsetko na jednej karte, lebo predsa len ma len dve strany 🙂
Turbo: Tešme sa radšej až po konkurze, lebo to ešte môže vyhrať bývali generál Metra a.s.

Vždy som tvrdil, že toto vedenie chce niečo spraviť pre Bratislavu a tým pádom aj pre MHD.
Reply on: J #18891:
V normalnych podnikoch by skor bolo oznacenie 37 a 37K 😉
Zabudol som, že na tej 4 kolóne mi majú ukázať 4810 aby som sa spýtal PREČO?
Reply on: Kajdi #18886:
Fakt ma nebavi hrat sa tu na policajta a zistovat, kto je kto. Ale ak neprestanes, tak si to zistim. Niektori sa tu spravaju ako deti...
tr3mp: No to by bolo asi lepšie tá 137.

Vladimír: Znovu a ešte raz ti píšem. Viem, že by to ľudia pochopili, som si istý, že áno. Aj som za to aby linka 37 zostala 37 a niektoré jej poradia by zachádzali ku K, ale ak to nevieme presadiť v takom znení, tam musíme vymyslieť iné. Avšak názor na riešenie 37 a 38 máme rovnaký.

Trubo, Andy: Ja už mám dlhšie pocit, že sa niečo deje. Už aj napríklad podbíjanie Rače, či spojazdnenie Ik435 atď.


Andrej (Anndy008): No ja by som začal na vedúcich postoch, ale nie vyhadzovom. To nie je riešenie, lebo to nie je v tom, že v histórii prijali na dané posty neschopných ľudí. Som si istý, že väčšina z nich je scopná, avšak nemajú ciel, chuť iniciatívu. Im je treba dať jasné ciele, čo sa do kedy musí stihnúť atď. Pracovať treba na všetkých postoch vo všetkých oblastiach a hneď. Ak by som sa teraz stal generálnym, tak idem
na 1 kolónu aby mi ukázali 7085, že prečo, idem

na 4. kolónu aby mi ukázali prečo, idem

na 3. kolónu aby mi ukázali interiér vozov, že prečo, idem

na 2. kolónu a hrobonku aby mi ukázali takisto interiér vozov, že prečo.

išiel by som za vrchármi (s niekym kto sa do toho vyzná, aby im vysvetlil ako je to v súčasnosti zlé a ja sa ich spýtam prečo,

idem za zastávkármi a sa ich spýtam prečo?

Išiel by som za technikmi a spýtal sa na hlásenie v K2S, SORoch a na buse, že prečo?

A išiel by som za KK aby mi ukázal disketu, ktorú som mu dal, že či ju už otvoril a prečo nie?
Reply on: Kajdi #18886:

Ten svoj nick by si si mal premysliet... Mozno sa to zda byt zabavne a smiesne, ale musi to mat iste hranice. Ja som za srandu aj spas, ale odtial potial...
Reply on: Turbo #18888:

Tu je link. Ak niekoho poznate, motivujte ho!!!

Mimochodom, zaujimave je ze som si to na www.bratislava.sk ani nevsimol, musim tam chodit kazdy den, nie kazdy druhy... 😉
POZOR POZOR!!!

Dosla ku mne informacia, ze vraj sa od vcera vypisuje konkurz na riaditela 4. sekcie Magistratu. Pozna niekto z Vas niekoho vhodneho???

Zeby sa zacalo vedenie mesta nozaj snazit o nejaku zmenu? Mam mat pocit, ze im na doprave zalezi? Asi ano.

Takze isty sudruh Mesacnik uz konci... To je dostatocny dovod k radosti! Staci uz iba dostadit spravneho na jeho miesto...

(dakujem ze info Renate)


Si:
To ty si pisal tie clanky do pravdy? Lebo je tam podpisany dajaky "si". 🙂
Reply on: Kajdi #18886:
Nuž, neviem, mohol by si zauvažovať nad vhodnosťou svojho nicku. Jedine, žeby si bol TEN Kajdi, ktorého poznám. V tomto prípade výhrad nemám.

Čo sa týka obsluhy krematória, mne osobne sa pozdáva myšlienka práve tých vybraných zachádzok L37. L49 by som s L38 nezlučoval. Po výstavbe stopy od Vojenskej nemocnice by napr. L212 mohla jazdiť obojsmerne cez Patrónku a tak zabezpečiť kapacitné spojenie Patrónky a Kramárov.

--

Na otázku, čo by som, ak by som mohol, začal v DPB okamžite riešiť, odpoviem z pohľadu dopravnej prevádzky, ktorá je mne bližšia ako technická.
V prvom rade by som sa priklonil k okamžitému PLNÉMU sfunkčneniu informačného systému BUSE. Vybratím toho najvhodnejšiehio z Prahy, Ostravy a Brna by som vyťažil z neho maximum.
Ako ďalšie vec na programe by istotne bola výrazná reorganizácia linkového vedenia električiek spojená s výraznou redukciou počtu liniek a úmernýmzahustením intervalov na linkách zvyšných. Po dlhých úvahách som dospel k optimálnemu počtu liniek električkovej dopravy - 7 (teda takmer polovica dnešného počtu).
Oba avrhované kroky by mali značný prínos ku kvalite cestovania a súčasne by DPB stáli minimum peňazí.
Reply on: Vladimír #18876:
A čo takto zlucit 49 a 38 dokopy??? (zo zachadzkou k VN??) alebo zavedenie L130 na trase Krematorium-NM so zachadzkou do Lamaca??? Ved rieseni je kopec..... A vobec, myslim si ze ked 37 zachadza k markize, tak v klude moze aj ku Krematoriu...

Si> on na nu cumel az moc napadne... 😛 (ale ved aj ja som cumel, tkaze mas vlastne pravdu)
Reply on: Andrej (Anndy008) #18880:
No samozrejme, zabudol som na image spolocnosti! To by ani nevyzadovalo velke naklady.
Reply on: Andrej (Anndy008) #18880:

Na čo by som sa zameral:
- pravidelné čistenie vozidiel (t.j. odstránenie tagov, čistenie sedačiek a celého interiéru a exteriéru vozidiel
- pre všetky nové vozidlá (a postupne aj pre tie staršie) dať jednotný farebný vzhľad - nie je to až také podstatné, ale vytrváralo by to jednotný obraz DP navonok
- na tých linkách, ktoré používam, chodia spoje presne a nie je v nich ani žiadna tlačenica
- viac a aktuálnejšie materiály o MHD (nie 3 roky staré mapy na zastávkach)
- spojazdnenie hlásenia zastávok zodpovedným zamestnancom ako termínovaná úloha (veď načo sa to kupuje, keď to nefunguje?)
- viac informácií na vnútornom transparente, napr. prestupy, výluky, ... technológia je nakúpená, už len keby mal niekto úlohu to naprogramovať
Dalsim riesenim je uplne zrusenie linky 38 BEZ NAHRADY L37K. Ved predsa skoro vsetci vieme, ze ta konecna pri Kremosku nebola hned pri vstupe do obradnej siene a ani hned pri urnovom haji. Babky predsa tych tipujem tak 40 krokov, co deli zastavku L37 a konecnu L38 nezabije (ak predsa, uz to nemaju daleko, ze?). Cize idealne by boli tieto riesenia:
1. Zrusit L38 bez nahrady
2. Zrusit L38 s nahradou L37 s vyznacenymi zachadzkami na CP. Vyzeralo by toto:
---
10: 00, 15, 30k, 45
11: 00, 15, 30k, 45
12: 00, 15, 30k, 45
13: 00, 15, 30k, 45
14: 00, 15, 30k, 45
poznamky: k - zachadza ku Krematoriu
---
zlozito? Navyse premavka by nemusela byt obmedzena len od 10:00 do 17:00 a aj ostatne 37cky by pri Kremosku stali na zastavke na znamenie. Len to chce volu na DPB. Snad ich budeme mat za co pochvalit.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.