Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #18904:

Zas to neprehanaj, ma sa chodit na cas, ale v ziadnom pripade s naskokom! To musis uznat. A ak je meskanie viac ako 5 minut a nie je na to objektivny dovod, tak premie tiez dolu, osobne mam zazitky, ked vodic meskal 5 minut a este k tomu sa suchtal 35 km/h na otvorenom zvrsku. Preco?
Reakcia na: Andy #18902:
dosledok by bol asi taky, ze vsetcia by sa vliekli ako slimaci lebo za neskory prichod nie su niako postihovany (a vyhovorit sa na to ze nestihol semafor a pod sa da vzdy) a akurat co sa zas zopar ludi zdrhne k IAD
Andy: To by sa páčilo aj mne. Ale prvda je, že keď chceme 100% dodržiavanie CP, tak musia byť aj normálne chronometráže.

Čo sa zachádziek týka. Mariánka je ta blízko od Z.B., že je hriech, že tam nechodí. Ale ak by mala obec Gabčíkovo peniaze na zaplatenie takej linky, nech to tam chodí.
Reakcia na: J #18891:
Hlavne by ma potesilo, keby uz niekedy konecne zaviedli pravidlo, ze za sekundovy naskok cele premie dole! Podobne ako v Ziline
Reakcia na: J #18842:
A co takto po Marianke rovno spravit linku 391 do Dobrohosti, 491 do Vojky, 591 do Bodikov a 691 rovno do Gabcikova 🙂
Reakcia na: si #18898:
Ano, to by bodlo 🙂
d3k0:Mne sa tiež viac lúbi 37K, ale ked s tym zacali takto. Zase nie je problem premenovať 191 na 91R ako Rusovce a 198 na 98.
Reakcia na: d3k0 #18892:
heh, no minimalne skus uverejnovat ku kazdemu prispevku IP odosielatela...
Reakcia na: Turbo #18888:
ciastocne mam s nimi nieco do cinenia, niektore cisla som "pozhanal" narychlo vcera pred ochodom z domu 🙂
Reakcia na: J #18861:
Nie som si velmi isty tym, ze do akej miery budu dnesne karty vyuzitelne aj v buducnosti, pretoze maju predsa len obmedzenu kapacitu. Karty vydavane vyskami maju oproti normalnym dvojnasobnu kapacitu (ak si dobre pamatam, tak je to radovo niekolo kB) kvoli dalsim udajom, co sa daju na ne zapisat. Kazdopadne, su tu snahy o integraciu kariet: bankomatova+BCK, studentska+BCK, studentska+ISIC+BCK, atd. Ale asi nikdy nebude vsetko na jednej karte, lebo predsa len ma len dve strany 🙂
Turbo: Tešme sa radšej až po konkurze, lebo to ešte môže vyhrať bývali generál Metra a.s.

Vždy som tvrdil, že toto vedenie chce niečo spraviť pre Bratislavu a tým pádom aj pre MHD.
Reakcia na: J #18891:
V normalnych podnikoch by skor bolo oznacenie 37 a 37K 😉
Zabudol som, že na tej 4 kolóne mi majú ukázať 4810 aby som sa spýtal PREČO?
Reakcia na: Kajdi #18886:
Fakt ma nebavi hrat sa tu na policajta a zistovat, kto je kto. Ale ak neprestanes, tak si to zistim. Niektori sa tu spravaju ako deti...
tr3mp: No to by bolo asi lepšie tá 137.

Vladimír: Znovu a ešte raz ti píšem. Viem, že by to ľudia pochopili, som si istý, že áno. Aj som za to aby linka 37 zostala 37 a niektoré jej poradia by zachádzali ku K, ale ak to nevieme presadiť v takom znení, tam musíme vymyslieť iné. Avšak názor na riešenie 37 a 38 máme rovnaký.

Trubo, Andy: Ja už mám dlhšie pocit, že sa niečo deje. Už aj napríklad podbíjanie Rače, či spojazdnenie Ik435 atď.


Andrej (Anndy008): No ja by som začal na vedúcich postoch, ale nie vyhadzovom. To nie je riešenie, lebo to nie je v tom, že v histórii prijali na dané posty neschopných ľudí. Som si istý, že väčšina z nich je scopná, avšak nemajú ciel, chuť iniciatívu. Im je treba dať jasné ciele, čo sa do kedy musí stihnúť atď. Pracovať treba na všetkých postoch vo všetkých oblastiach a hneď. Ak by som sa teraz stal generálnym, tak idem
na 1 kolónu aby mi ukázali 7085, že prečo, idem

na 4. kolónu aby mi ukázali prečo, idem

na 3. kolónu aby mi ukázali interiér vozov, že prečo, idem

na 2. kolónu a hrobonku aby mi ukázali takisto interiér vozov, že prečo.

išiel by som za vrchármi (s niekym kto sa do toho vyzná, aby im vysvetlil ako je to v súčasnosti zlé a ja sa ich spýtam prečo,

idem za zastávkármi a sa ich spýtam prečo?

Išiel by som za technikmi a spýtal sa na hlásenie v K2S, SORoch a na buse, že prečo?

A išiel by som za KK aby mi ukázal disketu, ktorú som mu dal, že či ju už otvoril a prečo nie?
Reakcia na: Kajdi #18886:

Ten svoj nick by si si mal premysliet... Mozno sa to zda byt zabavne a smiesne, ale musi to mat iste hranice. Ja som za srandu aj spas, ale odtial potial...
Reakcia na: Turbo #18888:

Tu je link. Ak niekoho poznate, motivujte ho!!!

Mimochodom, zaujimave je ze som si to na www.bratislava.sk ani nevsimol, musim tam chodit kazdy den, nie kazdy druhy... 😉
POZOR POZOR!!!

Dosla ku mne informacia, ze vraj sa od vcera vypisuje konkurz na riaditela 4. sekcie Magistratu. Pozna niekto z Vas niekoho vhodneho???

Zeby sa zacalo vedenie mesta nozaj snazit o nejaku zmenu? Mam mat pocit, ze im na doprave zalezi? Asi ano.

Takze isty sudruh Mesacnik uz konci... To je dostatocny dovod k radosti! Staci uz iba dostadit spravneho na jeho miesto...

(dakujem ze info Renate)


Si:
To ty si pisal tie clanky do pravdy? Lebo je tam podpisany dajaky "si". 🙂
Reakcia na: Kajdi #18886:
Nuž, neviem, mohol by si zauvažovať nad vhodnosťou svojho nicku. Jedine, žeby si bol TEN Kajdi, ktorého poznám. V tomto prípade výhrad nemám.

Čo sa týka obsluhy krematória, mne osobne sa pozdáva myšlienka práve tých vybraných zachádzok L37. L49 by som s L38 nezlučoval. Po výstavbe stopy od Vojenskej nemocnice by napr. L212 mohla jazdiť obojsmerne cez Patrónku a tak zabezpečiť kapacitné spojenie Patrónky a Kramárov.

--

Na otázku, čo by som, ak by som mohol, začal v DPB okamžite riešiť, odpoviem z pohľadu dopravnej prevádzky, ktorá je mne bližšia ako technická.
V prvom rade by som sa priklonil k okamžitému PLNÉMU sfunkčneniu informačného systému BUSE. Vybratím toho najvhodnejšiehio z Prahy, Ostravy a Brna by som vyťažil z neho maximum.
Ako ďalšie vec na programe by istotne bola výrazná reorganizácia linkového vedenia električiek spojená s výraznou redukciou počtu liniek a úmernýmzahustením intervalov na linkách zvyšných. Po dlhých úvahách som dospel k optimálnemu počtu liniek električkovej dopravy - 7 (teda takmer polovica dnešného počtu).
Oba avrhované kroky by mali značný prínos ku kvalite cestovania a súčasne by DPB stáli minimum peňazí.
Reakcia na: Vladimír #18876:
A čo takto zlucit 49 a 38 dokopy??? (zo zachadzkou k VN??) alebo zavedenie L130 na trase Krematorium-NM so zachadzkou do Lamaca??? Ved rieseni je kopec..... A vobec, myslim si ze ked 37 zachadza k markize, tak v klude moze aj ku Krematoriu...

Si> on na nu cumel az moc napadne... 😛 (ale ved aj ja som cumel, tkaze mas vlastne pravdu)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.