Vladimir: s tou 37 je to pohoda, ke dokaze 38 odbocit z krematoria do mesta, tak by dokazala aj zo zahorskej do krematoria...
Inac, dpb zabudol pri precislovani na jednu vec: aby fungovalo 100% tak by sa nemali linky ciselne rozlisovat, co sa tyka sposobu (eliny 1-14, busy 20-198, trofle 201-212) aby mohla kazda mestska cast svoje numero, a centrum 0-1, cize namiesto 8 by chodila napr.16 (komplikovane, ze, ale inde to tak funguje) a este ze linka XY by mala mat podobnu trasu ako YX... (u nas to plati len 56 a 65). takzetak
Mokrohajsku by som zrusil, k tomuto som sa velakrat vyjadroval, a uz mi je to trapne... skratka je zbytocna, za den tam nastupi cca 15ludi
hm, napriklad pedagogovia a ziaci, co chodia do prilahlych skol, pripadne pracovnici sav, co pracuju v prilahlom vedeckom areali? ale suhlasim, ze L21 by tam stat nemusela. aj ked je otazne, kolko z nich byva v dnv.
co sa tyka 37, tak keby tam mala kazda zachadzat, pri tom, ako dlho trva osobnemu autu (nieto autobusu) sa v spicke dostat z krematoria spat na hlavnu cestu, by sa trafikon poriadne natiahol... to je nezmysel. ale nieco by tam chodit malo -- velmi padny dovod tu uz niekto spomenul par odstavcov nizsie (nepamatam si presne kto). s tym, ze by to ludia nepochopili... to myslite vazne, ze dpb fakt nema nejaku lepsiu vyhovorku?
Ja by som navrhol skor na znamanie zastavku Mokrohajska. Kde je vlastne v DPB chyba? To su taki sprosti, ze na tej zastavke musi stat dokonca aj 21 bez znamenia? Preco vobec ta zastavka je? Videl tam uz niekdo niekoho nastupovat alebo vystupovat?
Zrusil by som zastavku Trencianska pre linky 207 a 209 v smere z Ruzovej doliny. Ta je zbytocna.
Videl si tu vzdusnu krizovatku ktoru tam vrbusti namontovali? S uhlom odbocenia 30 stupnov a pevnym krizom? S odbockou smerom na Trnavku??? Ked tam trolejbus uz musi brzdit na 10 km/h, moze rovno zastavit. A na tej zastavke vysupuje vzdy niekto...
Ani ja velmi nepoznam linku 37, ale poznam linku 20.
Pri jazde zachadza k Technickemu sklu - a to kazdy spoj. Niekedy sa stava, ze nikto nenastupi ani nevystupi. Ale az take velike predlzenie jazdnej doby to nie je. A ku krematoriu je to dokonca este blizsie ako k Technickemu sklu. Ozazne ostava, nakolko by sa to vyuzilo.
Otázka je, či to nebude spomalením dopravy na ťahu do Bystrice. Nepoznám síce túto cestu nijako dôverne, ale netvoria sa tam kolóny vozidiel alebo prinajmenšom nie je doprava v čase špičky príliš hustá? Podarí sa každej L37 bez problémov odbočiť od Záhorskej Bystrice doľava ku Krematóriu a následne opäť vľavo od Krematória na Lamač?
Ohľadne krematória ma napadá jedna vec: ak by ľudia "nepochopili" zachádzanie vybraných spojov z linky 37 ani zriadenie 137, čo keby ku krematóriu zachádzala KAŽDÁ 37? Zachádzka je asi 100 m jedným smerom, čo predstavuje cez školský deň cca 26,4 km navyše. 10 spojov linky 38 najazdí určite oveľa viac.
Len aby tá "optimalizácia" siete električiek nedopadla tak, ako posledné "spojenie" z vajnorskej na karloveskú radiálu - tri prestupy za šesť zastávok, fuj.
ano, ma sa chodit nacas, ale to by museli byt dobre spravene chronometraze... (a obvzlast pri kolajovej doprave kde nemas problem s upchatymi cestami by sa to mohlo dat dodrziavat, ale ked buzerujes vodicov za predcasny prichod a za neskory nie tak sa nediv ze sa potom suchtaju)
Zas to neprehanaj, ma sa chodit na cas, ale v ziadnom pripade s naskokom! To musis uznat. A ak je meskanie viac ako 5 minut a nie je na to objektivny dovod, tak premie tiez dolu, osobne mam zazitky, ked vodic meskal 5 minut a este k tomu sa suchtal 35 km/h na otvorenom zvrsku. Preco?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
neoplan