Reply on: J #18929:
myslis, ze nebude? odmenou za racionalne znizenie poctu zastaviek by bola vyssia rychlost prepavy (a to _poriadne_). usetrene prostriedky na minutej nafte by sa dali vyuzit na zvysenie atraktivity. ja som mozno exot, ale som omnoho radsej ochotny prejst sa o 100 m dalej, ak viem, ze autobusom budem na svojej cielovej zastavke rychlejsie a pohodlnejsie. na nasej "domovskej" lietavskej ulici su napriklad podla mna dve zastavky totalne zbytocne a znievsku by som zfleku zrusil. a takych pripadov je tu daleko viac (luky v, strecnianska, podla mna aj tupolevova, topolcianska, zs budatinska, kremnicka, kolma, rusovska cesta, ...)ten dokument bol riadne husty.
galiyosha
co sa tyka 37, tak keby tam mala kazda zachadzat, pri tom, ako dlho trva osobnemu autu (nieto autobusu) sa v spicke dostat z krematoria spat na hlavnu cestu, by sa trafikon poriadne natiahol... to je nezmysel. ale nieco by tam chodit malo -- velmi padny dovod tu uz niekto spomenul par odstavcov nizsie (nepamatam si presne kto). s tym, ze by to ludia nepochopili... to myslite vazne, ze dpb fakt nema nejaku lepsiu vyhovorku?