Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Renique #143230:
do volieb magistrát schváli akurát tak možno nové linky v Karlovej Vsi alebo posilnenie liniek v Karlovej Vsi. A po voľbách sa všetci zvolení, keď už dostanú čo chcú na nás vyserú... možno ak sa vyhodí tá zberba na magistráte a s ňou odpochodujú niektorí cirkusanti z DPB, ktorí si tam robia predvolebnú kampaň, tak potom je reálnejšia šanca, že prejde aj nejaký iný návrh na zlepšenie dopravy inde ako v Karlovej Vsi, ale to chcel hlavne voliť správne, teda nie Ďurkovského ?
Reply on: no.ev.di. #143229:
ja by som sa chcela zapojiť do diskusie, respektíve otvoriť novú na tému, posilnenie spojov do Rače, hlavne autobus č. 65, chodí každú polhodinu čo sa mi zdá dosť, keď mi pred nosom utečie jeden a predstava že pol hodinu čakať na ďalší........
Je tu niekto kto má prehľad o električkách ako chodia vyťažené a aké spojenia sú najpotrebnejšie? Ak hej tak mi napíšte na mail. Potrebujem niečo vyriešiť.
Reply on: Majo #143227:
v takom Devíne by šlo prehlásiť nejakú zastávku za centrálnu, lebo je tam pár zastávok... čím menšia lokalita, tým to lepšie sedí...
Reply on: S499.1023 #143219:
Potom by vzniklo aj "KARLOVA VES, TESCO Lamač". ? Ale v zásade je to najlepší systém...

Re #143148 S499.1023: Podľa mňa je najväčším nepriateľom MODERNEJ a EFEKTÍVNEJ železnice na Slovensku Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. Verím tomu, že keby tu prevádzkoval osobnú železničnú dopravu trebárs Jančura, vyzeralo by to s počtom cestujúich úplne inak. Lenže na železnici je zvykom vždy radšej niečo zrušiť "pre nízky počet cestujúcich", než sa zamyslieť nad tým, prečo je to tak. Od septembra využívam služby monopolného modrogumného dopravcu v podstate každý pracovný deň, ale nasadzovanie bagety (respektíve súpravy 2 bagiet, súbagetia) na vlak v rannej špičke, v ktorom strávim hodinu a v ktorom sa vozí okolo 300 cestujúcich, ma pomaly, ale isto presviedča, aby som začal využívať alternatívny druh dopravy.

Re #143179 zakaznik: Odporúčam navštíviť Viedeň ešte raz a otvoriť oči. ? Napríklad linka D má v CP konečnú "Beethovengang", ale na transparente je napísaný len názov lokality, kde končí ("Nussdorf"). Rovnako tak linka 58 má v CP konečnú "Hummelgasse", ale na transparente sa zobrazuje len "Unter St. Veit".

Re #143163 810zssk: Skôr mätúci. Zaujímalo by ma, ktorú zastávku v Petržalke, Ružinove, Devínskej Novej Vsi či Novom Meste by si prehlásil za centrálnu...

Re #143155 810zssk: Prídavné meno "neriešiteľný" je vzťahové, a teda sa nedá stupňovať. ? Nemôže byť niečo viac neriešiteľné ako niečo iné...
Reply on: no.ev.di. #143224:
Mozes na mail.
Reply on: 810zssk #143206:
môžem na mail alebo ICQ?
Reply on: Ike #143218:
Musis pochopit, ze takymto zbytocnym prestupovanim nedostanes ludi do vlakov, ale IAD.

To co chces nie je ekonomicke ani dopravne vyhodne (tie vlaky NIE SU rychlejsie). Inak povedane, nedava to ziaden zmysel. Ci sa to sotousom paci, alebo nie..
Reply on: Emo #143194:
Prípoje na rýchliky AUTOBUSMI.
Reply on: S499.1023 #143219:
Opýtaj sa zákazníka ? on chce buď RUŽINOV
alebo
ASTRONOMICKÁ

nie oboje.. ak som dobre pochopil.
Reply on: Emo #143191:
Polhodinová prechádzka poľom k modernému vozidlu? Nein, danke. Každý dedinčan uprednostní plesnivú C 734 na rínku pred Pendolinom v poli za obecným lesom.
Reply on: Mike #143183:
Ja som hlavne nepochopil, čo sa tu celý deň rieši a vymýšľa už vymyslené?

RUŽINOV
Astronomická

DÚBRAVKA
Pri Kríži

RAČA
Komisárky

HRDLOŘEZY
Spojovací

NUSLE
Vozovna Pankrác

Električky, autobusy, všetko jedno - čo na tom može komu vadiť?
Reply on: 810zssk #143215:
tak, ak predpokladáme, že vo všetkých obciach je zastávka úplne za humnom od intravilánu 🙂 tak potom v C, D a E, F, G zrušiť zastávku a ponechať autobus, ktorý bude obsluhovať nasledujúce zastávky B,zast - B - C - D - D, zast a D, zast - E - F - G - G, zast - H 🙂

tým využiješ aj vlak a aj spoje spájajúce intravilány a zastávky budú zmysluplnejšie... ale dosť bolo teoretickej roviny... na to aby sme tu takto mohli debatovať by bolo potrebné aby po tých tratiach nejazdili šukafóny a zvýšila sa úroveň 🙂
Reply on: zakaznik #143179:
Čo? Aký prípoj do Piešťan?
Reply on: S499.1023 #143213:
V mnohych pripadoch velmi tazko realizovatelne az nerealizovatelne 😉
Reply on: Ike #143211:
Skor som hovoril o tratiach typu A-B-C-D-E-F-G-H kde od B, C, D, E, F, G, H nemas vetvenie do ziadnej dalsej obce.
Reply on: Solider #143210:
Prepac, ale to ze v roku 2010 nie su schopny prijat kartu je uz fakt extrem.. samozrejme to nezaplatenie cestovneho neospravedlnuje, ale..
Reply on: Emo #143172:
Napríklad preložiť trať 🙂 ?
Reply on: 810zssk #143155:

bod jedna je v slovenskej politike veľmi veľmi tenká vrstva ľadu ?
5. odpísal som nižšie - podobne ako BID - samozrejme nie vo všetkých prípadoch ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.