Musis pochopit, ze takymto zbytocnym prestupovanim nedostanes ludi do vlakov, ale IAD.
To co chces nie je ekonomicke ani dopravne vyhodne (tie vlaky NIE SU rychlejsie). Inak povedane, nedava to ziaden zmysel. Ci sa to sotousom paci, alebo nie..
Polhodinová prechádzka poľom k modernému vozidlu? Nein, danke. Každý dedinčan uprednostní plesnivú C 734 na rínku pred Pendolinom v poli za obecným lesom.
tak, ak predpokladáme, že vo všetkých obciach je zastávka úplne za humnom od intravilánu tak potom v C, D a E, F, G zrušiť zastávku a ponechať autobus, ktorý bude obsluhovať nasledujúce zastávky B,zast - B - C - D - D, zast a D, zast - E - F - G - G, zast - H
tým využiješ aj vlak a aj spoje spájajúce intravilány a zastávky budú zmysluplnejšie... ale dosť bolo teoretickej roviny... na to aby sme tu takto mohli debatovať by bolo potrebné aby po tých tratiach nejazdili šukafóny a zvýšila sa úroveň
Predstav si, že máš obec A, ktorá má zastávku vzdialenú 3km od intravilánu (kde existuje spojenie do regionálneho centra)... a že od obce A sa nachádzajú ďalej obce B a C, ktoré nemajú vlakové spojenie, ale majú autobusové spojenie na linke C-B-A-regionálne centrum...
V prípade, že si autobusové spojenie upravil na C-B-A-A,zast. a ponechal vlakové spojenie A-RC s tým, že by bolo na úrovni (do komfortu), bola by to stále blbosť?
Vie mi niekto vysvetlit preco nasi revizori ani v roku 2010 nemaju platobne terminaly? Dnes som bol svedkom delikatneho stretnutia revizora s turistami, ktori sice priznali ze si ani nezamyslali stiknut listok, ale ked na nich vyvalil ze im nevezme kartu tak z ich pohladu bolo mozne vycitat ze pochopili do akej prdele dosli ?
810zssk
To co chces nie je ekonomicke ani dopravne vyhodne (tie vlaky NIE SU rychlejsie). Inak povedane, nedava to ziaden zmysel. Ci sa to sotousom paci, alebo nie..