Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #143162:
Orientacny.
Reply on: 810zssk #143159:
Veď to nvysvetľujem - aby som mohol namiesto dvoch rôznych pojmov používať jeden. Na transparentoch, schémach, vnútornom infosystéme, (neexistujúcom) zastávkovom infosystéme a pod.

Re #143161 810zssk: Tak to zas vysvetli Ty mne, že prečo by mala mať MČ nejakú centrálnu zastávku. Aký by to malo význam?
Este k oznacovaniu - paci sa mi idea ze by kazda MC mala "svoju" centralnu zastavku nazvanu podla MC. Ale vo Vrakuni by to urcite nebola Cilizska, v Raci Komisarky a podobne 😃
Reply on: Ik #143151:
Teda na upresnenie - na transparentoch by sa podľa mňa mal používať vždy názov konečnej a nie oblasti. A práve preto by sa mali niektoré konečné premenovať podľa názvu oblasti. ?
Reply on: zakaznik #143154:
Prosim ta a preco sa to nemoze volat Pri krizi? Na elektricku (v sulade so zakonom) napisu Dubravka, takze pri cieli je to jasne, ale zastavka bude uz presne charakterizovana. Co je problem?
Reply on: zakaznik #143141:
Ako si to predstavujes ty? Sucanse kombo MC+konecna mi pride priatelne pre kazdeho..
Reply on: Dano83101 #143149:

1. My urcite nie. Ani by som v tom nevidel zmysel.
2. Vsade zrejme nie. Zial.
3. zmenymhd@dpb.sk - tam ti budu vediet odpovedat najlepsie.. ale riesenie by som skor videl v skolskom spoji ak by si to MC, alebo skola platila
Reply on: zakaznik #143139:
?
Reply on: Ike #143138:

1. Zrusit nie, pozastavit dopravu ano.
2. Priciny pozname, niektore su neriesitelnejsie.
3. Naozaj je draha? Ja si zas myslim ze je prilis lacna (inymi slovami - ak by to zvysilo kvalitu zeleznicnej dopravy tak si viem predstavit drahsie cestovne, minimalne na dlhe vzdialenosti). S komfortom suhlasim, treba to zmenit.
4. Pokial nie je neprejazdna cesta medzi stanicou a obyvanym svetom ?
5. Ako by si to chcel riesit?
Reply on: Ik #143151:
Myslel som to tak, že konečné by sa mali premenovať na názov oblasti. Teda napríklad:
Komisárky by sa premenovali na Rača, Astronomická na Ružinov, Čiližská na Vrakuňa, Pri kríži na Dúbravka a pod...

Ale nie všetky samozrejme, iba tie, kde je to naozaj vhodnejšie ako terajší názov. Nový most by som určite nepremenovával, takisto ani nič v Petržalke.
Reply on: Dano83101 #143149:

1) Nie.
2) Nie.
3) Nie.
Reply on: no.ev.di. #143146:
Hej, jediný ? . Ale dosť podstatný...
Reply on: zakaznik #143141:
Tak tomu nerozumiem. Podľa teba by napríklad mali mať všetky linky končiace v Petržalke na transparente "PETRZALKA" a v čom by to bolo lepšie? Alebo tam bude "Háje", "Lúky VIII" a kde v "Háji" končí?
Namiesto "Nový most", by malo byť "Staré mesto", taktiež "Šafárikovo nám." by mohlo byť "Staré mesto" a vlastne aj "Námestie SNP" by mohlo byť "Staré mesto". Vlastne všetky linky budú končiť na jednej konečnej...
Nerozumiem, čo je na označovaní konečných v BA sprosté???
Pri šalinách je každému jasné, kadiaľ do Dúbravky, Ružinova atď. pôjde, keďže bohužial nemáme veľmi rozvetvenú sieť.
Pokiaľ je cieľ Rača, tak každému musí byť jasné, že ide do Rače. Čo je lepšie na tom keby bolo na transparetne "Komisárky". Nie každí je povinný vedieť kde sú Komisárky či "Pri kríži".
Alebo to zle chápem? Skús vysvetliť ako by to malo byť teda?
Reply on: Technopol #143140:
Nech sa páči, diskutuj o MHD, nikto a nič ti nebráni.
1. Či plánujete zaviesť WIFInu vo vozidlach MHD.
2. Či budú zavádzať klimatizáciu na všetky vozidlá MHD.
3. Či by nemohli chodiť na zástavke Galvaniho a stará ivanská v časoch od 13:30 chodili spoje každých 10 minút. Kôli žiakom aby nemuseli mrznut na zastavke a tlacit sa. ?
Reply on: Ike #143138:
Tak na toto celé len dve veci: 1) Nikto zo Zločineckej sa tu nemože šúľať od smiechu, keďže aj tie nezmyselné šotonávrhy vznikajú kvoli mizérii, ktorú tu oni predvádzajú.
2) Najvačším nepriateľom MODERNEJ a EFEKTÍVNEJ železnice je jej nekritický obdivovateľ a zástanca postoja "ani meter z trate". Podrobne k jednotlivým bodom sa možem vyjadriť niekedy v krčme.
Reply on: ufo #143134:
Radošinu hej. A čo sa TN - Chynorany týka, tak ešte keď tam jazdili veľké motory aj s jedným - dvoma vlekmi, tak to jazdilo veľmi, veľmi slušne obsadené. Aj krásny trenčiansky S-Bahn by to bol ? .
Reply on: S499.1023 #143145:
jediným problémom by bolo to, že vlak by musel medzi Uzgrúňom a Trojačkou ísť cez tunel, inak je tam dolina v ktorej by sa dala krásne vlaková trať viesť... ?
Reply on: no.ev.di. #143131:
Ty máš fakt problém udržať v hlave informáciu dva mesiace? O trati Čadca - Makov si tu totiž už raz točil a ja som ti doporučil, aby si si zaobstaral mapu s vrstevnicami. Ako študent zememeračskej VŠ by si z nich mohol čo-to pochopiť.
Reply on: Ike #143138:
poprvé by to chcelo na ministerstve a na železnici vymeniť ľudí za týchto bláznov, ktorí si myslia, že na železničnej doprave sa dá "ryžovať zlato" a vyhodiť "expertov" čo dokážu priviesť nákladnú dopravu do mínusu... dalo by sa to riešiť tak, ako napr. v BID, že budú autobusové linky v rámci regiónu a okresu zvážať ľudí v vlakovým linkám, ale to by museli zastávky/stanice poskytovať aspoň nejaký komfort. Teda nič typu, že prídeš na malú zastávku na trati 173 a okrem jednej búdy, ktorá pripomína skôr WC pre homelessákov, tam nie je nič iné a potom ešte aspoň 0,5km pešo do dediny, pričom ani žiadny spoj prímestského/diaľkového autobusu tam nestojí. Keby sa to nejako v rámci kraja koordinovalo alebo by aspoň vznikali nejaké plány postupne a posúvali by sa vyššie s návrhmi konkrétnym dopravcom, kraju a ministerstvu, snáď by to šlo - vytvoriť v každom kraji postupne IDS.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.