tak tak pamatam si ako zriadili 67 v tej dobe to bola linka pre EU ako je teraz L184 akurat chodila cez tyzden stale ? . uz sa mi ale reagovat radsej nechcelo
"okrem toho, L67 neexistovala za premávky L27 do Ovsišťa. Existovali linky len v takomto zoskupení 27+28+104, 28+67+104 a 83+88+84."
Tak to sa pekne mýliš. Existovali súčasne 27+28+104, 27+28+67+104, 28+67+83 a potom už prišlo len prečíslovávanie.
A by si sa čudoval, koľko ľudí z Wolkrovej chodí na zastávku Rusovská cesta.
Re #143073 TeBeCe: Si si tým nejaký istý. ? Ale je to menšie zlo ako primátor BA.
Re #143138 Ike: Neboj, ja to tu niekomu zo ŽSR aj zo ZSSK doporučím. ?
Zákazníkovi odpisovať nebudem, nakoľko príspevkov tu už bolo dosť. ?
Dnes už netuším, o obehy som sa prestal systematicky zaujímať po začatí likvidácie železníc (2003). Ale súpravy 754+2xBymee boli bežné už predtým najmä na ramenách Zvolen-Kremnica-Vrútky, či BB-Vrútky. Naposledy som tam takýmito súpravami cestoval tuším v lete 2008.
Ten koncept existuje a volá sa (napríklad) parkovisko & úschovňa bicyklov & nepodporovanie súbežnej autobusovej dopravy. Treba však zvážiť, kde to má zmysel. Ak tá 5 km vzdialená dedina má 20 obyvateľov, tak to asi veľmi nepomôže
Tiež je dôležité, kam ten vlak ide. Ak ide zase na okraj mesta, kde nič nie je (ani prípoj), tak sú predchádzajúce snahy nanič.
"1. Nastupujú napríkald na metro smer Leopoldau, aj keď sa nachádzajú v MČ Leopoldau. V MČ Leopoldau sú 3 stanice, ale "Leopoldau" je len jedna (konečná)."
Ale toto nemôžeš aplikovať na Bratislavu, lebo tu máš v jednej MČ x konečných. Príklad Petržalka: Aupark, Ovsište, Kúpalisko Matador, Kopčany, Prokofievova, Holíčska, Jasovská, Vyšehradská, Antolská, Vozovňa Petržalka. Preto vždy musí byť aj názov MČ (snáď okrem Vozovne Petržalka, tam je to jasné). ?
Plus ak by sa zaviedli zmieňované rýchliky BB-KE (v takte), tak by sa museli zaviesť aj prípojné Os. Lebo rýchlik stojí iba vo významnejších staniciach a ľudia z tých menej významných by tiež mali mať možnosť dostať sa na rýchlik
"V novom členení úsekov vyriešil rezort dopravy aj podnety od miest a obcí tak, aby neboli spoplatnené cesty, ktoré využívajú mestské autobusy. K ich začleneniu medzi spoplatnené úseky došlo, pretože mestá pri rozširovaní svojich intravilánov neaktualizovali cestnú databanku."
Co to trepes za sprostosti? K comu by potom boli BUSE? A inac viacero liniek ma napisane na transparente mestsku cas aj ulicu. pr.: 201 DH Cilizska
87 Ruzinov Astronomicka, 93 Petrzalka Vysehradska.
Tak asi som Ťa nepochopil, ja som si myslel že presadzuješ názov zastávky podľa oblasti. To potom vo Viedni keby som videl bus s cieľom Leopoldau ale bez piktogramu stanice metra, tiež by som dosť kukal... alebo ináč: nech sa u nás na Tebou navrhovanú zastávku "Ružinov" doplní do buse aj na zastávkové cp aj všade piktogram električky a bude jasné aj u 67 aj u 87 že zastávka Ružinov je tá veľká prestupná na elekitrčky.
V opčnom prípade jednu dobu sme tu mali éru že boli konečné iba "Astronomická" alebo "Pri Kríži", príp. "Čiližská" - na celý transparenet a to bolo jendo či to bol bus, elina, trolejbus.. dosť negatívne ohlasy na to boli keď niekto vidí linku 9 a cieľ Astronomická, že kam to ide?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.