Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #143082:
A nie je to prezývka pre rad 85x?
Reply on: Emo #143081:
niekde v archíve Zašlapané projekty sa spomína niečo aj o motorákoch, ktoré mali prezývku Chrochtadlo a vraj keby sa vtedy rozhodlo pre ich výrobu namiesto 810, sme mohli mať oveľa pohodlnejšie vozy na lokálnych tratiach. Takto "Chrochtadlo" skončilo v počte 2ks overovacej série, ktoré sa zaradili do premávky a v súčasnosti už sú na večnom odpočinku.
Reply on: no.ev.di. #143080:
Jo, to neviem. ? Možno bude vedieť S499 1023, ten sa v tom viac vyzná. ?
Reply on: Emo #143079:
Prečo sa hovorí tak 810? Šukajú snáď dakomu náladu? ?
Reply on: no.ev.di. #143077:
Pokiaľ viem, tak tam všade jazdia šukafony.
Reply on: Martin Fundárek #143055:
tak ako by si ťahal osobáky na 160 Zvolen - Lenartovce - Košice alebo Zvolen - Plešivec - Košice? V súčasnom GVD chodia vlaky od Zvolena po Fiľakovo, tam začínajú ďalšie osobáky idúce po Plešivec a odtiaľ idú vlaky do KE, čiže na tri úseky to je "delené". Mimo to od Jesenského idú dva páry osobákov denne do KE, od Zvolena idú nejaké vlaky len po Lučenec a tam už čaká vlak s odchodom o pár min do Jesenského. Neviem prečo to čo môže byť ako jeden vlak s čakaním vo väčšej stanici 3-4min delené na 2 alebo 3 osobáky ?
Reply on: Martin Fundárek #143056:
čo vôbec jazdí na trati 172 a 173? na 172 som videl nejaké osobáky z 3-4 vozňov ťahané 750,754 ale na 173 som sa nedostal... ešte by ma zaujímala trať 174
Reply on: S499.1023 #143068:
no dosť vlakov z BB príde do Červenej skaly a 2-10min na to odchádza z Červenej Skaly vlak do Margecian. Jedine vlak prichádzajúci o 10:23 do ČS nemá "pokračovanie", lebo z ČS do Margecian odchádza vlak o 9:22 a jedna "špecialita" je vlak z Brezna (15:16) prichádza do ČS 16:17, zatiaľ čo vlak na smer Margecany opúšťa CŠ o 16:05. Radšej sa nepýtam či by na ZSSK niekoho zabilo keby tie vlaky nadväzovali...
Reply on: TeBeCe #143073:
keby tak tiahol preč z krajiny, ej... hneď by bolo krajšie... ☺
Reply on: nigamiso #143072:
co najtesnejsie pred volbami, ked uz ten primator tiahne do parlamentu.
KEDY OTVORIA TUNEL??? ❓
Reply on: enge2 #143057:
no nepovedal si mi žiadnu novinku ? o linkách 27,28,67,104 viem veľmi dobre. Žeby som niekedy chodil z Dúbravky do Petržky práve L104 a prestupom na L47 alebo L56 domov?! ? okrem toho, L67 neexistovala za premávky L27 do Ovsišťa. Existovali linky len v takomto zoskupení 27+28+104, 28+67+104 a 83+88+84. K tej tvojej Rusovskej ceste ti poviem toľko, že je to fajn pre ľudí čo bývajú na Belinského alebo Hálovej, lebo to majú bližšie, ale takí ľudia čo bývajú na Wolkrovej alebo Vlasteneckom nám, príp. Jungmannovej by ťa kopli vieš kam ? keby si im povedal, že choďte pešo na Rusovskú cestu. Ešte mi povedz odkiaľ si využíval spojenie na Nám. hraničiarov, to ti tam vypadlo. Z Ovsišťa tam chodí L88, L68 stojí na Starohájskej 200m od zastávky 83+88+92+95 a keby ti to stále nebolo dosť tak L84/99 na Farského + prestup na L95 a si na Nám.hraničiarov, tak neviem čo ti tu prekáža, resp. na čo si sťažuješ. Ďalej nerozumiem prečo by mali od Jungmannovej chodiť 500m na električku keď zastávka má byť pri Chorvátskom ramene ako ho križuje Rusovská cesta.

Ak považuješ za nevhodné správanie opisovanie faktov, že cestujúcich nepotešíš odkazom "šlapte si ďalšie metre na inú zastávku" alebo, tým, že niečo bolo inak ako píšeš, tak nemáme sa o čom rozprávať! A ďalej : ty konkrétne to nebudeš ale spomínam si veľmi dobre ako tu boli pindy na návrh rušenie zastávky Chlumeckého, ako bola vzbura, keď som písal o tom ako by sa mali zastávky v KV upraviť do rozumnej vzdialenosti, lebo raz by to mali odtiaľ o pár metrov ďalej, raz odtiaľ! Takto sa doprava v tomto meste nevyrieši NIKDY, lebo sa používa dvojaký meter. V pondelok sa paranoid zobudí, bude chcieť zastávky každých 200m a druhé ráno to bude 400m. Takisto ako sa postupovalo v prípade linkového vedenia : ušetrilo sa na Petržalke, lebo linky odvšadiaľ všade boli neprípustné a keď sa to isté pýtalo spraviť aj s električkovými linkami, už to bolo nepriechodné... ? preto aj celá MHD stojí za riť, lebo Petržalské linky chodia v celkom slušných intervaloch zatiaľ čo zvyšok chodí 10-12-15-20-30min a električkou niekam ísť tak to je už cez pracovný deň o nervy dakedy a cez víkendy sa oplatí vyhýbať sa električke.
Reply on: Ike #143069:
Tuším som prvý tento rok nie?? 😃 😃
Reply on: luky133 #143064:
kandiduješ na post najhodnotnejší príspevok roka? ?
Reply on: Martin Fundárek #143056:
Len či to v tom Rotsteine nebolo naopak - najprv rozlámanie vlakov, potom zlom frekvencie. A aj keby nie, tak to neznamená, že by človek okrem Hore-/Dolehronca musel v tej riti sveta zhniť hodinu (nepoznám aktuálny GVD, vychádzam zo situácie pred pár rokmi a z premisy, že Zločinecká GVD nezlepšuje (s výnimkou spojenia odkiaľkoľvek do Viedne).
Reply on: Martin Fundárek #143055:
Však to je typická du.nč.ovská metóda - mapa (najlepšie Google maps), cestovný poriadok a už obracia smer otáčania zemegule...
Reply on: 810zssk #143053:
Nejaké dodržiavanie grafikonu, nízka návratnosť vozidiel, šetrenie nafty, dodržiavanie percenta organizovanosti v KSS a ĽM...
Reply on: no.ev.di. #143052:
Keby si to svoje ZBOHOM konečne raz dodržal, myslím, že by som nebol jediný, kto by ti bol veľmi povďačný.
Ináč zase asi nejaký debil parkuje na zastávke Matejkova... Vidieť, že si MSP neplní svoju úlohu... Avšak nemôžem to potvrdiť na 100% lebo vidím len z okna časť zastávky avašak ak vidím čo i len kúsok 25Trky, to znamená, že niečo stojí, resp. robí sa v zastávke a teraz som videl temer celú 25Tr. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.