Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #143052:
chlapce rozmyslaj co hovoris o detskach jo? mne moze byt ukradnuta mhd a mozem si veselo jazdit autom 😉, ale snazim sa ked sa da ist radsej mhd a preto aj s kechovym napadom suhlasim.;-) btw. hovoris o navykoch ze ludia su na nieco zvyknuty ok aj my sme boli zvyknuty mat 3 linky 27, 67 a 28 a linka 28 tu chodila peknych cca 45 rokov este ako PO tusim tak neviem o akych navykoch teraz hovoris, ludia sa dokazali prisposobit a poviem ti ze ja som vyuzival spojenie na nam. hraniciarov a teraz mam nejake? nie tak chodim peso ? alebo autom a co som stale tu. Petrzalka sa rozrasta a zastavba je nova kade tade tak co? si mudry ako salamun, prelistuj si historiu mhd v bratislave odporucam ti knizky ako 100 rokov MHD v bratislave alebo elektriciek v bratislave, este ich mozno niekde zozenies a sam zistis ako kedysi linky chodili. a skoro som zabudol okrem troch liniek hore spomenutych tu bola aj L104 ako expresna alebo 27-S. s trasou Ovsiste - Hodzovo Namestie. vies co? som zvedavy na to ako budu cestovat ti tvoji cestujuci z jungmannovej ked budu musiet prejst k elektricke ktora pojde az 500 m od ich zastavky, jaj nepomestia sa a odpadnu im troska nozicky a mozno aj rucicky. pretoze by nebodaj museli z L88 prestupit ak by sa nechceli tlacit ak by tam boli kapacitnejsie vozidla. pre obyvatelov halovej a okolia je pre nich dostupna aj zastavka rusovska cesta kde stoji tebou spominana dvojica liniek 93,94 😉
a vies co by bolo najlepsie ? mozno rozdelenie linky 83 na 2 samostatne linky a to na 34 a 84 ak nechces menit trasu, posilova linka pre EU uz je tak by sa zabezpecil odvoz navacsieho poctu vlkov. neboli by az take meskania na linkach a hlavne by sa vyuzil prestupny tarifny system.
skus sa spytat takych obyvatelov Vychodneho, Rybnicnej ze ake to je prestupovat.
Sorry ale hlavne si over kto je tu pre teba decko a nauc sa spravat!!

idem radsej spat ? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #142947:
Aha a zabudol som odpovedať na otázku ohľadne ČS: Dôvodom je rozdielna frekvencia a rôzne spádové územia. Cez tunel jazdí málo ľudí. Keď som tadiaľ išiel naposledy, boli sme v šukafóne štyria - fíra, gazda, ja a jeden šotouš z Čiech.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #142947:
Krásne rozpísané podľa tabuľky CP a mapy... Inak na prd.
Prečo by sa mali trhať vlaky v Chynoranoch a nie v Topoľčanoch, v okresnom meste? V Chynoranoch nie je takmer nič okrem odbočky na Trenčín.
Podobné, ba ešte horšie je to s Jesenským. To je úplná diera a jediným dôvodom, prečo tam zastavuje rýchlik, je to, že sa tam pripája trať do RS.
Kežmarok - to je už ozaj zlý vtip. Prečo chceš vlaky do Plavča rozdeľovať? A v Kežmarku je na nejaké delenie sakramentsky málo placu, keďže sú tam všeho všudy tri koľaje.
Reply on: S499.1023 #143049:
Linku vzornej kvality si pamatam aj v Kosiciach. Tusimze L1, ked sa nemylim.
Reply on: S499.1023 #143049:
V com inak to sutazenie spocivalo? 🙂
Reply on: pressburger #143051:
spojenie Jungmannova/Hálova - Dvory žiadúce byť nemusí, avšak kapacitu na Jungmannovej/Hálovej nejakú treba zachovať. Teraz L83 už je celkom slušne naplnená na Nám. hraničiarov ráno (ak neveríš, choď sa ráno zviezť) a L84 pomáha udržiavať nejakú kapacitu na spoločnom úseku, to pochop. A nemyslím, že ľudia budú zrazu tak urgentne potrebovať L84 cez Einsteinku len preto, že tebe a pár deckám sa to páči. Pokiaľ viem, tak školy, pracovné miesta sa nikam nepresťahovali a ak trpíš syndrómom ako Slávik (celá Petržalka bude cestovať na Nivy), tak si nakresli mapku a hraj sa na nej. Chápem, že nové stavby na Einsteinke treba obslúžiť ale prečo na úkor už zabehaných zastávok, ktoré ľudia používajú cez desaťročia. Okrem toho nezaregistroval som, že by sa nejak ľudia hrnuli na Einsteinovu okrem gympla, Incheby a Auparku. Mimo tieto veci, tam nie je nič čo by v ľuďoch vyvolávalo hlad po novej linke v danej lokalite.

FAREWELL, DREAM ON!
Reply on: no.ev.di. #143050:
tak ako moze vynechat 83, moze vynechat aj 84... ide o to, ze to spojenie nie je až tak žiadúce
Reply on: pressburger #143048:
HOLY SHIT! Tak keď bude na Jungmannovej chýbať L84 a vynechá L83, tak čo cestujúci sprav logicky??? Bude sa snažiť dostať aspoň na L93/94 aby sa dostal na Zochovu alebo ďalej do mesta. A k L93/94 sa ako dostane keď L84 bude premávať po Einsteinke, L92 má 20min interval, L99 premáva po Kopčianskej, L88 potom na Záporožskej bude tak narvaná, že DOVI-DOPO.
Reply on: Mike #143039:
Ja si pamatám akurát tak z konca sedemdesiatych - začiatku osemdesiatych na vtedajšej linke 38 tabule zavesené za vodičom "Súťažím o titul Linka vzornej kvality, obsluhuje vás vodič: MENOVKA". Keď tú linku vysúťažili, tak sa len prelepilo čiernou izolačkou to "Súťažím o titul". Zo dve-tri také cedule som mal ako kinderšotouš doma, bohužiaľ podľahli zubu času.
Reply on: no.ev.di. #143020:
Ty chceš mať náhradu v úseku Jungmannova-Dvory? Kto nastupuje na Jungmannovej a vystúpi na Dvoroch?
Reply on: no.ev.di. #143046:
da sa L99 odklonit na tu trasu s tym, ze by sa ale musela zaviest L84 aj cez vikendy a zhustit jej premavku 😉
na 7 minut/12/10 a vikendy 12. aby pobrala ludi ? s tym ze by mala preklad z 83 aspon cez vikendy.
Reply on: kecho #143041:
nebolo by od veci dať na L88 kĺb ale v opačnom smere prestup z L93/94 na 88 nespravíš, lebo L88 nestojí pri jazde na AS na Auparku. A L83 by sotva posilnili, lebo by DPB argumentoval tým, že od centra po Dúbravku ju posilňuje L34 a potom. Treba vymyslieť niečo iné na obsluhu Einsteinovej ako L84. Ľudia by tam určite radi chodili aj cez víkend, kedy L84 nepremáva. Napr. by sa dalo odkloniť L99 cez Einsteinovu od Farského a potom by cez Dvory šla zjazdom ako L83 k Hálovej a k ŽST Petržalka a po Kopčianskej po svojej starej trase. Ale ani toto sa mi nezdá byť ako ideálne riešenie. Treba najprv než sa niečo presmeruje zistiť odkiaľ tam majú ľudia záujem chodiť a aký interval by tam bolo v skutočnosti potreba, teda či by nebola lepšia linka od Prístavného mostu po Einsteinovej s pokračovaním cez Rusovskú cestu s konečnou na Matadorke/Kopčanoch. Určite sa ešte bude organizácia liniek v Petržalke meniť po zavedení električky, tak treba vyčkať.
Reply on: luky133 #143044:
On je tichý oproti iným motorom, lenže nedostatočná zvuková izolácia v interiéri robí svoje.
Ináč teraz práve čítam brožúru TEDOMu a nedá mi to aby som upozornil na toto:

"ekologický plynový motor TEDOM s tichým chodem" ? ?
Reply on: Valec #143042:
Veď mňa hneď napadlo čo ak bude celodenná premávka 133 nakoľko do decembra tie Tedomy určite prídu? 😃
Reply on: frenky #142976:
Ani nehovor nahlas, lebo hneď príde niekto s návrhom posilnenia linky 133 na 3 minúty a najlepšie v režime 24/7.

Re #143039 Mike: Tých kvalitných liniek asi bolo málo. ?
Reply on: Emo #142991:
by bol problém dať na nej aj víkend dajme tomu int 15-20? veď vtedy je busov dosť... vychádzam z faktu, že dpb teraz nemá busy navyše...
Re #142984 no.ev.di.: ak si si nevšimol, mohla by ich zvážať 183 alebo zhustiť int na 83... a okrem toho tam je 88, nech dajú na ňu kĺb...
Reply on: S499.1023 #143037:
ok, spokojnosť... len toto som chcel od teba počuť ? tvoja predstava a to ako to asi bude vyzerať podľa teba. ďakujem ? ?
Reply on: S499.1023 #143034:
Pepa má tu tabuľku odo mňa, ja som to bral na centrálnom sklade tabúľ na Trnávke tam bolo plno kusov týchto tabuliek z 3 druhov: "súťažíme o linku vzornej obsluhy" (zelená, 2 riadky) potom "linka vzornej oblsuhy" - ako na obrázku a "linka vzornej kvality" - (červená, 1 riadok..) aj keď je pravda že týchto tabuliek tám bolo najmenej
Reply on: 810zssk #143019:
Mna zaujalo to nastupovanie prednými dverami 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.