Kristepane... ? Predpokladam, ze zasa budu tie Tedomy zatazene zmluvou o kilometrickom vykone v objeme 7000km/mes., ktoru nebudu moct realne zvladnut, ked budu jazdit na 32, 133, pripadne nejakych novych Karloveskych linkach... ? Taka 129 by nebola zly napad, nie? Kuklovska - Molecova - Hrad Devin ?
Já mluvil s jedním řidičem co jezdí pravidelně s kloubovou Sorkou a ten z ní byl něšťastný.Z pohledu řidiče prý zlatá Karosa.Mívával nějakou novější 941
Jaké mají zdejší řidiči zkušenosti se Sorkou 18 na sněhu? V podvečer jsem s ní jel na 139 a krom toho, že zatejkalo kolem střešních poklopů , tak mi přišlo, že jí neustále ujížděl zadek, i v sebemenších zatáčkách. Nevím jestli to bylo stylem jízdy řidiče, ale naše jízda každopádně skončila na výjezdu ze zastávky Michelská (směr Želva), kdy při "odpichu" ze zastávky ujel zadek natolik, že bouchnul do zaparkovaného auta pod tou zídkou vedle kolejí.
Nedivil bych se, kdyby se dneska zlomila i nějaká SORka NB18. Při výjezdech ze zastávek šíleně podkluzuje a láme se, zvlášť 139 v Modřanech je chuťovka, např. z Pískové jsem myslel že neodjedem, musel couvat až skoro ke křižovatce, až pak se mu podařilo rozjet. Za pár minut tam jel Citybus 18m a rozjel to napoprvé...
Prepáč, pri odpovedaní som si nevšimol, na ktorý môj príspevok reaguješ... potom odvolávam, čo som napísal...
Medzi Plevníkom a Turanmi nie, ale vždy, keď to spojenie natiahneš, bude existovať taká relácia, kde jedna zastávka bude na trati a druhá za traťou... A keď takto budeme ustupovať všetkým reláciám, potom naozaj môžme zaviesť trať BA-ČnT Resp. ty by si kde ukončil to spojenie?
V príspevku, na ktorý som reagoval, si nič také neuvádzal a v tom, kde si to uvádzal, som ti to ako parciálny argument uznal. Aj keď medzi Plevníkom a Turanmi sa ešte pekných pár rokov veľmi nemajú aké meškania prenášať.
a este k L84 ta trat cez bulikovu je nezmysel, mali to radsej nechat Ovsiste - Ek.univerzita - Bosakova -(nova trasa) Krasovskeho - Einsteinova (Halova - Dvory) - Zochova - Hodzovo nam. - Hrobonova
alebo ked uz nieco menili tak mali zamenit v tom pripade L99 a 84 aby nemali spolocnu trasu ved to je uplne zbytocne ked aj tak pridu napr. na halovu naraz ?
59 vyuzivaju zamestnanci na pantoch a na rybnicnej. preto by som to tak nechal no a ta L88 no nejako by sa to prezilo . najlepsia alternativa by bola keby tych par spojov 184 koncilo v ovsisti aj tak tam zacinaju aj koncia ? ?.
práve som ti chcel napísať, že z trasy L84 (alternatívne 99, pričom by prišlo aspoň ku zmenšeniu spoločne obsluhovaných zastávok 84-99) môžu prestúpiť pod most aj na 88
prestup 84-59 si nemyslím, že by bol až taký strašne dôležitý/využívaný, okrem toho 59na chodí do Rače dovedna iba cez týždeň a iba 8 kusov vozidiel, takže to by som za nosné nepovažoval.
skôr sa obávam, že by DPB pindal na to, že sa zruší "preklad" 83-84 Jung-Hál (ktorý aj tak funguje len na papieri, ale páni z DPB predsa nemajú odvahu prizanť si, že im niečo nevychádza)
ale myslím si, že pri presune 84 by prišlo ku skráteniu cestovnej doby a tým by sa mohol znížiť počet vozidiel z 8 na 7 a ten jeden voz (ak by samozrejme neposilnil 133jku ) by sa dal pridať na 83 alebo vytvoriť v rannej špičke 183 (Dostihová dráha-Zochova a späť)
Jediný argument, ktorý beriem, je prenášanie meškaní. A na okraj: Nie je Drieňové (na rozdiel od Drieňovej ulice) ale Drienové. A Plevník-Drienové je len názov zastávky, inak sú to dve obce.
akceptujem tvoju schopnosť nedočítať príspevok a vyvádzať závery, ktoré neexistujú...
"dlhšia trať = väčšia kolíznosť
dlhšia trať = vlak môže nabrať väčšie meškanie...
Prínos pre pár indivíduí, ktorí denne cestujú napr. Plevník-Drieňové - Turany by bol malý v porovnaní s ohrozením možného zdržania vlaku na takejto dlhej trati pre všetkých cestujúcich... "
Prečo? Cui bono? Cui prodest? Aký by z toho mali cestujúci úžitok? Tak, ako si bol kedysi posadnutý vymýšľaním linkového vedenia v mestách, ktoré si ani nenavštívil, tak musíš teraz zase deliť vlaky, len aby si niečo vymyslel? Ty si fakt autista?
frenky