Už sa to tu riešilo. Po vybudovaní novej hlavnej stanice všetko od TT, dovtedy ani ťuk. Do myslenia Zločineckej sa nemusím vžívať, to vidím v jasných farbách pred sebou - dva vlaky od Prievidze, jeden od Štúrova, dva od Trnavy, potom štyri hodiny nič...
Zatiaľ čo keby si ho roztrhal, tak stáť nebude? Rušeň treba prepriahať nula- až jedenkrát, čata sa vymení počas normálneho pobytu, ak jazdí jedno aj druhé v takte, na nič sa nečaká.
čiže podľa teba je Filiálka úplná blbosť? Ale uvažuj aspoň v teoretickej rovine, že si v koži našich železníc a chceš tú stanicu tam mať, tak aké vlaky by si tam posielal?
A načo je dobré viesť jeden vlak z jedného konca republiky na druhý, keď skoro v každej významnejšej stanici bude mať tak 10 - 15 minút pobyt (raz preprah rušňa, potom zas výmena vlakovej čaty, alebo čakanie na prípojný vlak vyššej kategórie, alebo na vlak vyššej kateógrie, ktorý bude tento Os predchádazť).
Minimálne tretíkrát opakujem, že by som to riešil tak, že by som ŽIADNE vlaky na Filiálku neposielal. Už si to pochopil, alebo to potrebuješ zopakovať aj štvrtý, piaty, n-tý krát. Momotizmus tebou navrhovaného riešenia, ktoré je PRESNE V duchu tebou kritizovaného systému "odvšadiaľ všade" si možem vyskúšať vždy, keď chcem cestovať do UL a musím losovať, či mám ísť na Masaryčku alebo na hlavní.
tak pre dunca:
a aby sme nezabudli duncik, co povies ludom ked budu musiet ist na elektricku ako sa dopravia na dvory?
L84 Ovsiste - Sustekova - Bosakova - Krasovskeho - Einsteinova - SAV - Prokopa Velkeho
L88 AS MN - Ekon. univ - Nam. Hraniciarov - JUNGMANNOVA - Zaporozska - NM (boli by tam kapacitnejsie vozidla 18 m)
L83 Technopol - Dubravka ako teraz ?
vsetky zmeny samozrejme po dodavke prvych klbovych autobusoch Solarisy by sa pouzili na 96,133, 32, 196 ?
je to kapacitna nahrada plus co sa usetri na 84 mozno ten jeden voz ako spominal kecho dat ho na L83 aby mohla mat troska lepsi interval
tá ich "podpora" "nezávislých" je asi ako "byť len trochu tehotná"....
"Dá sa kandidovať vôbec naraz na primátora aj starostu? " Nikto nepovedal, že Z nemôže byť PRIMÁTOROM mestskej časti... možno to bude čoskoro samostatné mesto... ?
keby som ja navrhol nejakú blbosť, tak by som si tiež vypočul svoje... takže príjmi láskavo to, že od niekadiaľ ideš odkloniť linku bez kapacitnej náhrady! L84 premáva ráno 7-8x za hodinu, v sedle 4x a poobede 6x čo je kapacita 840-960/480/720 osôb za hodinu ak počítam, že do klbáku sa zmestí 120 ľudí. Choď experimentovať s dopravou v Karlovej Vsi, tam sa môže vyblázniť koľko chceš na tých zbytočných linkách čo si tam BZ zaviedol.
"Strana chce v najbližších voľbách aj naďalej podporovať nezávislých kandidátov. „Sme presvedčení, že komunálna politika by mala byť o záujmoch občanov a nie politických strán,"povedal Kavecký."
Mám také tušenie niekoho na Z.? Dá sa kandidovať vôbec naraz na primátora aj starostu? ? ?
Uz sa to tu pisalo, neslo o dve sola za jeden klb, v tom case vypadli dve 25Tr, cize jedno hradilo 33/2 a druhe dalsiu, cize 33/4. Tymto som ale nechcel povedat, ze nejde o linku vzornej obsluhy ? ?
prosím, kľudne... ak si myslíš, že je L88 nafukovacia, tak prečo nie ? potom môžeš ako zástanca tej zmeny ísť sa ráno pozrieť na Záporožskú a Kremnickú v smere do mesta a začni tam vytrubovať, aké skvelé zmeny spravil DPB, v momente máš zuby von ? a hlavne by sa ti veľmi poďakovali ľudia, ktorí by museli vďaka tvojmu šialenému nápadu obchádzať trasu : Hálova - Aupark cez Rusovskú cestu a Einsteinovu. Spomeň si aká bola kedysi narvaná L81 ak si ňou vôbec niekedy išiel a koľko ľudí si sťažovalo, keď sa zrušila L181 a ostala tu len 81,83 a 84 na Rusovskej ceste a v Hájoch len 81. Podľa tvojho návrhu by si teda ešte aj L84 odobral z Rusovskej cesty aby sa cestovalo ešte "lepšie" a vo väčšej tlačenici. ? ?
S499.1023