čo vôbec jazdí na trati 172 a 173? na 172 som videl nejaké osobáky z 3-4 vozňov ťahané 750,754 ale na 173 som sa nedostal... ešte by ma zaujímala trať 174
no dosť vlakov z BB príde do Červenej skaly a 2-10min na to odchádza z Červenej Skaly vlak do Margecian. Jedine vlak prichádzajúci o 10:23 do ČS nemá "pokračovanie", lebo z ČS do Margecian odchádza vlak o 9:22 a jedna "špecialita" je vlak z Brezna (15:16) prichádza do ČS 16:17, zatiaľ čo vlak na smer Margecany opúšťa CŠ o 16:05. Radšej sa nepýtam či by na ZSSK niekoho zabilo keby tie vlaky nadväzovali...
no nepovedal si mi žiadnu novinku ? o linkách 27,28,67,104 viem veľmi dobre. Žeby som niekedy chodil z Dúbravky do Petržky práve L104 a prestupom na L47 alebo L56 domov?! ? okrem toho, L67 neexistovala za premávky L27 do Ovsišťa. Existovali linky len v takomto zoskupení 27+28+104, 28+67+104 a 83+88+84. K tej tvojej Rusovskej ceste ti poviem toľko, že je to fajn pre ľudí čo bývajú na Belinského alebo Hálovej, lebo to majú bližšie, ale takí ľudia čo bývajú na Wolkrovej alebo Vlasteneckom nám, príp. Jungmannovej by ťa kopli vieš kam ? keby si im povedal, že choďte pešo na Rusovskú cestu. Ešte mi povedz odkiaľ si využíval spojenie na Nám. hraničiarov, to ti tam vypadlo. Z Ovsišťa tam chodí L88, L68 stojí na Starohájskej 200m od zastávky 83+88+92+95 a keby ti to stále nebolo dosť tak L84/99 na Farského + prestup na L95 a si na Nám.hraničiarov, tak neviem čo ti tu prekáža, resp. na čo si sťažuješ. Ďalej nerozumiem prečo by mali od Jungmannovej chodiť 500m na električku keď zastávka má byť pri Chorvátskom ramene ako ho križuje Rusovská cesta.
Ak považuješ za nevhodné správanie opisovanie faktov, že cestujúcich nepotešíš odkazom "šlapte si ďalšie metre na inú zastávku" alebo, tým, že niečo bolo inak ako píšeš, tak nemáme sa o čom rozprávať! A ďalej : ty konkrétne to nebudeš ale spomínam si veľmi dobre ako tu boli pindy na návrh rušenie zastávky Chlumeckého, ako bola vzbura, keď som písal o tom ako by sa mali zastávky v KV upraviť do rozumnej vzdialenosti, lebo raz by to mali odtiaľ o pár metrov ďalej, raz odtiaľ! Takto sa doprava v tomto meste nevyrieši NIKDY, lebo sa používa dvojaký meter. V pondelok sa paranoid zobudí, bude chcieť zastávky každých 200m a druhé ráno to bude 400m. Takisto ako sa postupovalo v prípade linkového vedenia : ušetrilo sa na Petržalke, lebo linky odvšadiaľ všade boli neprípustné a keď sa to isté pýtalo spraviť aj s električkovými linkami, už to bolo nepriechodné... ? preto aj celá MHD stojí za riť, lebo Petržalské linky chodia v celkom slušných intervaloch zatiaľ čo zvyšok chodí 10-12-15-20-30min a električkou niekam ísť tak to je už cez pracovný deň o nervy dakedy a cez víkendy sa oplatí vyhýbať sa električke.
Len či to v tom Rotsteine nebolo naopak - najprv rozlámanie vlakov, potom zlom frekvencie. A aj keby nie, tak to neznamená, že by človek okrem Hore-/Dolehronca musel v tej riti sveta zhniť hodinu (nepoznám aktuálny GVD, vychádzam zo situácie pred pár rokmi a z premisy, že Zločinecká GVD nezlepšuje (s výnimkou spojenia odkiaľkoľvek do Viedne).
Ináč zase asi nejaký debil parkuje na zastávke Matejkova... Vidieť, že si MSP neplní svoju úlohu... Avšak nemôžem to potvrdiť na 100% lebo vidím len z okna časť zastávky avašak ak vidím čo i len kúsok 25Trky, to znamená, že niečo stojí, resp. robí sa v zastávke a teraz som videl temer celú 25Tr. ?
Zdá sa mi, že cp.sk resp. http://bid.cp.sk konečne pružnejšie reagujú na zmeny. 156-ka tam tuším pribudla v 1. deň premávky, čo je v ich prípade úspech.. Ale na CP od imhd to zďaleka nemá...
Sú týmto ukončením spolupráce ohrozené aj včasné informácie o zmenách v premávke MHD (napr. ďalších nových linkách na Dlhé diely ? )?
Inak zaujímavý tento počin, určite to poznáte, free off-line JAVA aplikácia http://www.mhdvmobilu.cz . Píšu tam:
"Spolupráce ze strany dopravce (poskytovatele dat jízdních řádů) je jednoduchá a nenáročná. Stačí data posílaná e-mailem Chapsu pro systém Idos posílat v kopii i mně. Možnost zobrazení jízdních řádů v programu MHD v mobilu je jak pro dopravce tak pro uživatele zdarma."
Už len sa k tým dátam nejako dostať. ? Či tie by vám nepomohli?
Kde sa čo mení k intervalu? Mení sa to od ničho k ničomu.
Príklad: minúty odchodov osobákov z BA hl.st. na Trnavu od 4-tej minulý GVD:
30,09,15,10,31,-,15,25,15,06,15,15,15 * 55,-,15,39,25,-,-,05
(* plus z N.Mesta 29) = 10 rôznych polôh
tento GVD:
30,40,17,10,54,-,17,25,17,05,17,15 *,15 *,05,17,29,34,-,-,15
(* plus z N.Mesta 44) = 10 rôznych polôh
Intervaly ako sviňa.
Hmm, takže DPB už nemá na svojom webe CP ("Not Found..."), a nie je tam ani vysvetlenie, ani poznámka, že kde sa dajú nájsť CP. Je to mysliteľné hlavnom meste nejakého iného členského štátu EU?
No išlo o to jazdiť bez meškania (vtedy sa to dalo vzhľadom na hustotu premávky), slušné správanie k cestujúcim.... atď. Samozrejme, muselo sa to týkať všetkých vodičov na danej linke.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe