Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivanbuto #143059:
Zdá sa mi, že cp.sk resp. http://bid.cp.sk konečne pružnejšie reagujú na zmeny. 156-ka tam tuším pribudla v 1. deň premávky, čo je v ich prípade úspech.. Ale na CP od imhd to zďaleka nemá...

Sú týmto ukončením spolupráce ohrozené aj včasné informácie o zmenách v premávke MHD (napr. ďalších nových linkách na Dlhé diely ? )?

Inak zaujímavý tento počin, určite to poznáte, free off-line JAVA aplikácia http://www.mhdvmobilu.cz . Píšu tam:

"Spolupráce ze strany dopravce (poskytovatele dat jízdních řádů) je jednoduchá a nenáročná. Stačí data posílaná e-mailem Chapsu pro systém Idos posílat v kopii i mně. Možnost zobrazení jízdních řádů v programu MHD v mobilu je jak pro dopravce tak pro uživatele zdarma."

Už len sa k tým dátam nejako dostať. ? Či tie by vám nepomohli?
Reakcia na: ivanbuto #143059:
Dať tam link aspoň na http://bid.cp.sk je asi sakramentsky zložité ?
Reakcia na: no.ev.di. #142995:
Nebudú, pretože aj podmestské nadvlaky sa posúvajú, dokonca rýchlejšie, než aktuálny dátum.
Reakcia na: no.ev.di. #142951:
Kde sa čo mení k intervalu? Mení sa to od ničho k ničomu.
Príklad: minúty odchodov osobákov z BA hl.st. na Trnavu od 4-tej minulý GVD:
30,09,15,10,31,-,15,25,15,06,15,15,15 * 55,-,15,39,25,-,-,05
(* plus z N.Mesta 29) = 10 rôznych polôh
tento GVD:
30,40,17,10,54,-,17,25,17,05,17,15 *,15 *,05,17,29,34,-,-,15
(* plus z N.Mesta 44) = 10 rôznych polôh
Intervaly ako sviňa.
Hmm, takže DPB už nemá na svojom webe CP ("Not Found..."), a nie je tam ani vysvetlenie, ani poznámka, že kde sa dajú nájsť CP. Je to mysliteľné hlavnom meste nejakého iného členského štátu EU?
Reakcia na: 810zssk #143053:
No išlo o to jazdiť bez meškania (vtedy sa to dalo vzhľadom na hustotu premávky), slušné správanie k cestujúcim.... atď. Samozrejme, muselo sa to týkať všetkých vodičov na danej linke.
Reakcia na: no.ev.di. #143052:
chlapce rozmyslaj co hovoris o detskach jo? mne moze byt ukradnuta mhd a mozem si veselo jazdit autom 😉, ale snazim sa ked sa da ist radsej mhd a preto aj s kechovym napadom suhlasim.;-) btw. hovoris o navykoch ze ludia su na nieco zvyknuty ok aj my sme boli zvyknuty mat 3 linky 27, 67 a 28 a linka 28 tu chodila peknych cca 45 rokov este ako PO tusim tak neviem o akych navykoch teraz hovoris, ludia sa dokazali prisposobit a poviem ti ze ja som vyuzival spojenie na nam. hraniciarov a teraz mam nejake? nie tak chodim peso ? alebo autom a co som stale tu. Petrzalka sa rozrasta a zastavba je nova kade tade tak co? si mudry ako salamun, prelistuj si historiu mhd v bratislave odporucam ti knizky ako 100 rokov MHD v bratislave alebo elektriciek v bratislave, este ich mozno niekde zozenies a sam zistis ako kedysi linky chodili. a skoro som zabudol okrem troch liniek hore spomenutych tu bola aj L104 ako expresna alebo 27-S. s trasou Ovsiste - Hodzovo Namestie. vies co? som zvedavy na to ako budu cestovat ti tvoji cestujuci z jungmannovej ked budu musiet prejst k elektricke ktora pojde az 500 m od ich zastavky, jaj nepomestia sa a odpadnu im troska nozicky a mozno aj rucicky. pretoze by nebodaj museli z L88 prestupit ak by sa nechceli tlacit ak by tam boli kapacitnejsie vozidla. pre obyvatelov halovej a okolia je pre nich dostupna aj zastavka rusovska cesta kde stoji tebou spominana dvojica liniek 93,94 😉
a vies co by bolo najlepsie ? mozno rozdelenie linky 83 na 2 samostatne linky a to na 34 a 84 ak nechces menit trasu, posilova linka pre EU uz je tak by sa zabezpecil odvoz navacsieho poctu vlkov. neboli by az take meskania na linkach a hlavne by sa vyuzil prestupny tarifny system.
skus sa spytat takych obyvatelov Vychodneho, Rybnicnej ze ake to je prestupovat.
Sorry ale hlavne si over kto je tu pre teba decko a nauc sa spravat!!

idem radsej spat ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #142947:
Aha a zabudol som odpovedať na otázku ohľadne ČS: Dôvodom je rozdielna frekvencia a rôzne spádové územia. Cez tunel jazdí málo ľudí. Keď som tadiaľ išiel naposledy, boli sme v šukafóne štyria - fíra, gazda, ja a jeden šotouš z Čiech.
Reakcia na: no.ev.di. #142947:
Krásne rozpísané podľa tabuľky CP a mapy... Inak na prd.
Prečo by sa mali trhať vlaky v Chynoranoch a nie v Topoľčanoch, v okresnom meste? V Chynoranoch nie je takmer nič okrem odbočky na Trenčín.
Podobné, ba ešte horšie je to s Jesenským. To je úplná diera a jediným dôvodom, prečo tam zastavuje rýchlik, je to, že sa tam pripája trať do RS.
Kežmarok - to je už ozaj zlý vtip. Prečo chceš vlaky do Plavča rozdeľovať? A v Kežmarku je na nejaké delenie sakramentsky málo placu, keďže sú tam všeho všudy tri koľaje.
Reakcia na: S499.1023 #143049:
Linku vzornej kvality si pamatam aj v Kosiciach. Tusimze L1, ked sa nemylim.
Reakcia na: S499.1023 #143049:
V com inak to sutazenie spocivalo? 🙂
Reakcia na: pressburger #143051:
spojenie Jungmannova/Hálova - Dvory žiadúce byť nemusí, avšak kapacitu na Jungmannovej/Hálovej nejakú treba zachovať. Teraz L83 už je celkom slušne naplnená na Nám. hraničiarov ráno (ak neveríš, choď sa ráno zviezť) a L84 pomáha udržiavať nejakú kapacitu na spoločnom úseku, to pochop. A nemyslím, že ľudia budú zrazu tak urgentne potrebovať L84 cez Einsteinku len preto, že tebe a pár deckám sa to páči. Pokiaľ viem, tak školy, pracovné miesta sa nikam nepresťahovali a ak trpíš syndrómom ako Slávik (celá Petržalka bude cestovať na Nivy), tak si nakresli mapku a hraj sa na nej. Chápem, že nové stavby na Einsteinke treba obslúžiť ale prečo na úkor už zabehaných zastávok, ktoré ľudia používajú cez desaťročia. Okrem toho nezaregistroval som, že by sa nejak ľudia hrnuli na Einsteinovu okrem gympla, Incheby a Auparku. Mimo tieto veci, tam nie je nič čo by v ľuďoch vyvolávalo hlad po novej linke v danej lokalite.

FAREWELL, DREAM ON!
Reakcia na: no.ev.di. #143050:
tak ako moze vynechat 83, moze vynechat aj 84... ide o to, ze to spojenie nie je až tak žiadúce
Reakcia na: pressburger #143048:
HOLY SHIT! Tak keď bude na Jungmannovej chýbať L84 a vynechá L83, tak čo cestujúci sprav logicky??? Bude sa snažiť dostať aspoň na L93/94 aby sa dostal na Zochovu alebo ďalej do mesta. A k L93/94 sa ako dostane keď L84 bude premávať po Einsteinke, L92 má 20min interval, L99 premáva po Kopčianskej, L88 potom na Záporožskej bude tak narvaná, že DOVI-DOPO.
Reakcia na: Mike #143039:
Ja si pamatám akurát tak z konca sedemdesiatych - začiatku osemdesiatych na vtedajšej linke 38 tabule zavesené za vodičom "Súťažím o titul Linka vzornej kvality, obsluhuje vás vodič: MENOVKA". Keď tú linku vysúťažili, tak sa len prelepilo čiernou izolačkou to "Súťažím o titul". Zo dve-tri také cedule som mal ako kinderšotouš doma, bohužiaľ podľahli zubu času.
Reakcia na: no.ev.di. #143020:
Ty chceš mať náhradu v úseku Jungmannova-Dvory? Kto nastupuje na Jungmannovej a vystúpi na Dvoroch?
Reakcia na: no.ev.di. #143046:
da sa L99 odklonit na tu trasu s tym, ze by sa ale musela zaviest L84 aj cez vikendy a zhustit jej premavku 😉
na 7 minut/12/10 a vikendy 12. aby pobrala ludi ? s tym ze by mala preklad z 83 aspon cez vikendy.
Reakcia na: kecho #143041:
nebolo by od veci dať na L88 kĺb ale v opačnom smere prestup z L93/94 na 88 nespravíš, lebo L88 nestojí pri jazde na AS na Auparku. A L83 by sotva posilnili, lebo by DPB argumentoval tým, že od centra po Dúbravku ju posilňuje L34 a potom. Treba vymyslieť niečo iné na obsluhu Einsteinovej ako L84. Ľudia by tam určite radi chodili aj cez víkend, kedy L84 nepremáva. Napr. by sa dalo odkloniť L99 cez Einsteinovu od Farského a potom by cez Dvory šla zjazdom ako L83 k Hálovej a k ŽST Petržalka a po Kopčianskej po svojej starej trase. Ale ani toto sa mi nezdá byť ako ideálne riešenie. Treba najprv než sa niečo presmeruje zistiť odkiaľ tam majú ľudia záujem chodiť a aký interval by tam bolo v skutočnosti potreba, teda či by nebola lepšia linka od Prístavného mostu po Einsteinovej s pokračovaním cez Rusovskú cestu s konečnou na Matadorke/Kopčanoch. Určite sa ešte bude organizácia liniek v Petržalke meniť po zavedení električky, tak treba vyčkať.
Reakcia na: luky133 #143044:
On je tichý oproti iným motorom, lenže nedostatočná zvuková izolácia v interiéri robí svoje.
Ináč teraz práve čítam brožúru TEDOMu a nedá mi to aby som upozornil na toto:

"ekologický plynový motor TEDOM s tichým chodem" ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.