v L9 vraj áno ale odkedy existuje L133 tak L17 využívajú akurát tak z Vinohradov po centrum... na tom niečo pravdy bude lebo videl som už neraz poloprázdnu L17 vychádzať z Nám. Ľ. Štúra na smer Karlova Ves a tiež nie 2x vyťaženú v opačnom smere...
síce pre ľudí idúcich do Rače a Vajnory by to nemalo význam, ale pre tých čo idú od Mäsokombinátu do mesta, tak sa potrebujú čo najskôr dostať na linky do mesta je jedno či pôjdu do Rače (3,5,16) alebo na Zlaté piesky (2,4,53).
do volieb magistrát schváli akurát tak možno nové linky v Karlovej Vsi alebo posilnenie liniek v Karlovej Vsi. A po voľbách sa všetci zvolení, keď už dostanú čo chcú na nás vyserú... možno ak sa vyhodí tá zberba na magistráte a s ňou odpochodujú niektorí cirkusanti z DPB, ktorí si tam robia predvolebnú kampaň, tak potom je reálnejšia šanca, že prejde aj nejaký iný návrh na zlepšenie dopravy inde ako v Karlovej Vsi, ale to chcel hlavne voliť správne, teda nie Ďurkovského ?
ja by som sa chcela zapojiť do diskusie, respektíve otvoriť novú na tému, posilnenie spojov do Rače, hlavne autobus č. 65, chodí každú polhodinu čo sa mi zdá dosť, keď mi pred nosom utečie jeden a predstava že pol hodinu čakať na ďalší........
Je tu niekto kto má prehľad o električkách ako chodia vyťažené a aké spojenia sú najpotrebnejšie? Ak hej tak mi napíšte na mail. Potrebujem niečo vyriešiť.
Potom by vzniklo aj "KARLOVA VES, TESCO Lamač". ? Ale v zásade je to najlepší systém...
Re #143148 S499.1023: Podľa mňa je najväčším nepriateľom MODERNEJ a EFEKTÍVNEJ železnice na Slovensku Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. Verím tomu, že keby tu prevádzkoval osobnú železničnú dopravu trebárs Jančura, vyzeralo by to s počtom cestujúich úplne inak. Lenže na železnici je zvykom vždy radšej niečo zrušiť "pre nízky počet cestujúcich", než sa zamyslieť nad tým, prečo je to tak. Od septembra využívam služby monopolného modrogumného dopravcu v podstate každý pracovný deň, ale nasadzovanie bagety (respektíve súpravy 2 bagiet, súbagetia) na vlak v rannej špičke, v ktorom strávim hodinu a v ktorom sa vozí okolo 300 cestujúcich, ma pomaly, ale isto presviedča, aby som začal využívať alternatívny druh dopravy.
Re #143179 zakaznik: Odporúčam navštíviť Viedeň ešte raz a otvoriť oči. ? Napríklad linka D má v CP konečnú "Beethovengang", ale na transparente je napísaný len názov lokality, kde končí ("Nussdorf"). Rovnako tak linka 58 má v CP konečnú "Hummelgasse", ale na transparente sa zobrazuje len "Unter St. Veit".
Re #143163 810zssk: Skôr mätúci. Zaujímalo by ma, ktorú zastávku v Petržalke, Ružinove, Devínskej Novej Vsi či Novom Meste by si prehlásil za centrálnu...
Re #143155 810zssk: Prídavné meno "neriešiteľný" je vzťahové, a teda sa nedá stupňovať. ? Nemôže byť niečo viac neriešiteľné ako niečo iné...
Musis pochopit, ze takymto zbytocnym prestupovanim nedostanes ludi do vlakov, ale IAD.
To co chces nie je ekonomicke ani dopravne vyhodne (tie vlaky NIE SU rychlejsie). Inak povedane, nedava to ziaden zmysel. Ci sa to sotousom paci, alebo nie..
Polhodinová prechádzka poľom k modernému vozidlu? Nein, danke. Každý dedinčan uprednostní plesnivú C 734 na rínku pred Pendolinom v poli za obecným lesom.
S499.1023