kašli na to. Dúbravskú cestu treba dať do takého stavu aby sa dalo po nej prejsť cez Polianky do Dúbravky presmerovať tadiaľ L34 alebo 83, pre obnovenie obsluhy Polianok. Nové linky v BA nejak špeciálne netreba. Ak tak nejaké minibusové linky do ťažšie dostupných oblastí, prípadne menšie úpravy v trasovaní liniek, inak nič viac.
Len tak mi napadlo, vo Wolfsthali a Hainburgu je signál? A v Chorvátskom Grobe? A čo Topoľové? Vie niekto vymenovať, kde v BA signál nie je? Raz som tu čítal, že na konečnej na Železnej studničke nie je.
podľa mňa je zbytočnosť viesť trať na Štefanovičovej a I. Karvaša na povrchu 600m (meral som na Google Earth) a robiť tak dva vjazdy pod povrch - jeden pred Kýčerského a druhý pri Fazuľovej.
ešte raz sa ťa opýtam nakoľko si zjavne odignoroval čo som sa ťa pýtal! Ako si predstavuješ situáciu na Nám. 1. mája, keď IAD pôjde namiesto cez Štefánikovu práve cez Nám. 1. mája a k tomu si ešte prirátaj smer Kollárovo nám. - Ul. 29. augusta a Kollárovo nám. - Mickiewiczova a IAD z Palisád. Ja som za podporovanie MHD ale nie za paralyzovanie dopravy v centre mesta.
presne takú trať som navrhoval ibaže s menšími odlišnosťami :
od Hlavnej stanice cez Hodžovo nám. - keďže mohí z nás by radi opäť zažili električku cez Štefánikovu ale nikto kompetentný nie je schopný to presadiť a ani ochotný už vôbec nie... zastávka Hodžovo nám., ďalej Kamenné nám. - AS - Dulovo nám. - Prievozská (prímestské linky SL) - Prievoz (križovatka, Tomášikova x Gagarinova) - Cintorín Ružinov - Vrakuňa, BILLA - Dudvážska - ŽST. P. Biskupice (napojenie na trať 131 v stanici). Ďalej by som umožnil napojenie trate za Dúbravkou na trať 110 a pokračovanie do novej zastávky "DNV, sídlisko" s konečnou v ŽST DNV a za Dúbravkou vetvenie trate s pokračovaním do Lamačskej brány, takže súpravy by striedavo premávali DNV / Lamačská Brána
"zmnena smeru jazdy na Čajkovského nič nerieši, chýba návrat z Čajkovského a Leškovej do tunela, aby sa dalo ísť na Pražskú, alebo tak im treba, ak môžu mať jeden úsek Leškovej zaslepený a vracať sa odtiaľ späť, tak môžu obehnúť niekoľko blokov a po 2 - 3 km sa pripojiť na konci z Radlinského na Starohorskú a šup hore Štefanovičovou do tunela a na Pražskú,"
Odpoviem najskôr otázkou: Keď chcem ísť z Uršulínskej na Dunajskú, kade musím ísť teraz a kade som mohol ísť pred zneprejazdnením Námestia SNP? Jednoducho tí, čo budú chcieť ísť autom na Leškovu, buď obídu, alebo pôjdu MHD. Alebo sa len tvárite, že chcete podporovať MHD a utlmovať IAD, keď Vám vadí, že autá musia obchádzať
(Naviac, môj návrh s posunutím vjazdu do tunela by umožňoval lokálnej doprave z Leškovej odbočiť z Čajakovského vľavo na Štefanovičovu, vľavo na Šancovú a následne vpravo na Pražskú. Tranzit by išiel tunelom. Takže žiadne obchádzanie.)
"ešte tak vedieť kde by sa to na Pražskej vynorilo zpod zeme, aby sa to nepobilo s naprojektovanou prestavbou Pražskej v rámci projektu IPR,"
Tento návrh je v rozpore s projektom IPR (to je predsa jasné už podľa návrhu tunela pre autá pod Predstaničným námestím a zaústením električkovej trate na Hlavnú stanicu).
Vjazd do/výjazd z tunela na Pražskú by bol v mieste jej zmeny zo 6 pruhov na 4.
Výhodou oproti návrhu IPR je to, že nie je nutné monštrózne rozširovať Pražskú, ako je to v súčasnom návrhu.
"to o tuneli od Staromestskej až po I.Karvaša a 4.och pruhoch som čítal, ale kde sa tam zmestí aj výstupná rampa na povrch s pripojením pred SRo alebo naopak pred NBS?"
Výjazd z tunela by bol pred budovou STU (na južnej strane Námestia slobody), vo východnej časti, tak aby bola budova STU čo najmenej odtrhnutá od námestia. Samotná križovatka by už bola úrovňová.
"to už môžeme urobiť tunel pre tranzit na Pražskú aj pod Štefánikovou,"
Áno, aj to je možnosť. Ja sa alternatívam nebránim (narozdiel od poniektorých diskutujúcich ?).
Výhodou vedenia okolo Nám. slobody je možnosť napojenia podzemného parkoviska.
Ako si však predstavujete vedenie tunela pod Štefánikovou a najmä jeho napojenie na Staromestskú?
Ako tu už Mike spomínal, s uvedenou trasou sa uvažovalo pri trojtrasových návrhoch metra ako linke C. Je to celkom logické vedenie.
Akurát ja by som navrhol odlišné vedenie v oblasti Nív, môj starší návrh: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=100189352358176269601.000444c3c7ca407c3f29d&z=15
Teda nie po Landererovej, ale po Mlynských nivách až po Bajkalskú a potom ďalej na Slovnaft ako Tvoje trasovanie.
Dôvody:
- lepšia obsluha bizniscentier a autobusovej stanice,
- Landererova je v dosahu Tvojej trate na Pribinovej.
No hej poondiaty záhradník by nemusel myslieť len na dlháče ale aj na Dúbravku a Záhorskú.Veď tu v Dúbravke nám robí problém napchať sa do busu a na dlháče tie busy vozia pár ľudí (15).
To sa môže týkať maximálne tak Miloslavova, Kvetoslavova a ďalších obcí smerom na východ, keďže rovinská a lužnianska železničná zastávka je naozaj ďaleko od obce a nepoznám nikoho, kto by do týchto zastávok cestoval vlakmi - do Lužnej jedine tak letní rekreanti na bagrovisko.
ak sa nemylim, tak viazanost ponuky je do 31.10.2009. Dovtedy musi DPB uzavriet zmluvu. V tomto pripade sa vedenie vyjadrilo ze rokovania zacnu hned po uzatvoreni sutaze. Zmluva (jej text) bola sucastou sutaznych podmienok, takze ide len a len o dohodnutie objednavky. Cize termin(y) dodavky, vybavenie, farbu interieru, ...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.