S tými úzkostlivými povahami by som bol opatrný, lebo sú takí ako ja napríklad, ktorím, keď sa niekde spotia (čo už pri týchto teplotách nie je až taký problém), stačí mierne ofúknutie nejakým vánkom a už sú chorí. Hovorí sa tomu oslabená imunita. ?
ak by linku 9 viedli cez Obchodnú, tak nie je s ňou problém.
Jediný problém by bol s linkou 1 avšak do Dúbravky tu chodia iné linky 5 (a spomínaná 9 ak by ju tam šupli) a smerom na Zlaté Piesky/Polus a pod by cestujúci použili jednoducho iný uzol (napr na HLST a 2)
Omnoho lepsim riesenim by bolo rozsirenie Noveho mostu nad nastupistom elektriciek a zriadenie autobusovej zastavky priamo na moste.. otazka je kolko by to stalo..
Ja som NIKDY netvrdil, ze by sa nemali kupovat obojsmerne vozy. VZDY som pisal, ze som za to aby jadro parku tvorili jednosmerne + aby bolo zopar obojsmernych. Tak neklam...
Ja viem, ze ten uzol je dolezity, ale to sa NEDA RIESIT. Tak to pochop.
Aha lebo po tej Tvojej trase by chodila KT8 určite plná...
V skutočnosti možno prvé tri dni keď by ľudia zo zvyku chodili na Kapucínsku a nevedeli by o výluke.. ináč by po tej trase stačil minibus, teda minitram ?
Šafko - Kapucínska nie je potreba. Ale tak, že by premávala každých 6-8min obojsmerná električka (napr. KT8D5) po trase Kapucínska - Kamenné nám. - Mariánska - Odborárske nám. - Vazovova - STU - Vysoká - Poštová - Kapucínska. Postačilo by spojiť Kapucínsku s ostatnými zastávkami v centre, kde by sa potom ľahko prestupovalo už ? alebo keby sa nejak na Zámockej otáčali SOR-ky a robili spojenie Zámocká - Kapucínska - Nám. SNP - Šafárikovo nám.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk