Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kacka #128257:
Lenže 2xK2 resp. 2xK2s sa takto pokiaľ viem nedajú spojiť (nemajú zásuvku na prepojovací kábel)
Reply on: 21Tr #128228:
HÁDZANIE HRACHU ON:
1) Závory tam NETREBA!!!!! Skús sa konečne porozprávať so svojimi rodičmi.
2) Hovorkyňa klame, závory tam NIKDY neboli.
Reply on: Emo #128252:
Myslim ze by to slo. Pri najhorsiom by sa to vybudovalo ako druha stavba tesne vedla mosta 🙂
Reply on: Isidor #128238:
Re #128254 Emo: alebo 2xK2 / 2xK2s ?
Reply on: 21Tr #128228:
Už to tu bolo aj písané. Závory by v tomto prípade robili situáciu ešte nebezpečnejšou, lebo by zavreli autá stojace na priecestí nie vlastnou vinou.
Reply on: 21Tr #128230:
S tými úzkostlivými povahami by som bol opatrný, lebo sú takí ako ja napríklad, ktorím, keď sa niekde spotia (čo už pri týchto teplotách nie je až taký problém), stačí mierne ofúknutie nejakým vánkom a už sú chorí. Hovorí sa tomu oslabená imunita. ?
Reply on: Isidor #128240:
To by ale u nás nešlo tak spraviť. Tým pádom by bola oslabená kapacita a nechcem si predstaviť tie nátresky v prvom vozni.
nasla som chybu ?

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=5795&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=551

Súpravy T6A5 #7955+7956 na linke 1 a 7947+7948 na linke 12 pózujú na obratisku v Dúbravke počas opravy trate na Vajnorskej ulici.

na fotke nie su linky 1 a 12 ale 5 a 12 ❗ ?
Reply on: 810zssk #128246:
A nielen koľko by to stálo, ale či by to bolo aj technicky možné zrealizovať. ?
Reply on: Ike #128249:
Ak by 😉
chalani nehadajte sa tu stale a skuste mi radsej niekto odpovedat. Da sa kúpiť elektricenka na tri mesiace a príplatok na nocak iba na jeden mesiac? ?
Reply on: 810zssk #128248:

ak by linku 9 viedli cez Obchodnú, tak nie je s ňou problém.
Jediný problém by bol s linkou 1 avšak do Dúbravky tu chodia iné linky 5 (a spomínaná 9 ak by ju tam šupli) a smerom na Zlaté Piesky/Polus a pod by cestujúci použili jednoducho iný uzol 🙂 (napr na HLST a 2)
Reply on: Ike #128247:
Toto riesenie nebude mozne uplatnit pre linky 1 a 9 😉
Reply on: 810zssk #128245:
jedno riešenie by bolo - vystúpiť na hodžku a prejsť peši na Poštovú ?
Reply on: 810zssk #128245:
Omnoho lepsim riesenim by bolo rozsirenie Noveho mostu nad nastupistom elektriciek a zriadenie autobusovej zastavky priamo na moste.. otazka je kolko by to stalo..
Reply on: 21Tr #128241:
Ja som NIKDY netvrdil, ze by sa nemali kupovat obojsmerne vozy. VZDY som pisal, ze som za to aby jadro parku tvorili jednosmerne + aby bolo zopar obojsmernych. Tak neklam...

Ja viem, ze ten uzol je dolezity, ale to sa NEDA RIESIT. Tak to pochop.
Reply on: 21Tr #128243:
Aha lebo po tej Tvojej trase by chodila KT8 určite plná...
V skutočnosti možno prvé tri dni keď by ľudia zo zvyku chodili na Kapucínsku a nevedeli by o výluke.. ináč by po tej trase stačil minibus, teda minitram ?
Reply on: slavius #128242:
Šafko - Kapucínska nie je potreba. Ale tak, že by premávala každých 6-8min obojsmerná električka (napr. KT8D5) po trase Kapucínska - Kamenné nám. - Mariánska - Odborárske nám. - Vazovova - STU - Vysoká - Poštová - Kapucínska. Postačilo by spojiť Kapucínsku s ostatnými zastávkami v centre, kde by sa potom ľahko prestupovalo už ? alebo keby sa nejak na Zámockej otáčali SOR-ky a robili spojenie Zámocká - Kapucínska - Nám. SNP - Šafárikovo nám.
Reply on: 21Tr #128235:
Myslím, že jednoduchšie ako vymýšľať spojenie Šafka a Kapucínskej by bolo v prípade potreby posilnenie linky 95 napr. vloženými spojmi v čase najväčšieho náporu. I keď ... (však vieme, že niet veľmo z čoho, keď tendre sa odďaľujú a množia rušením).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.