Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Isidor #128240:
To by ale u nás nešlo tak spraviť. Tým pádom by bola oslabená kapacita a nechcem si predstaviť tie nátresky v prvom vozni.
nasla som chybu ?

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=5795&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=551

Súpravy T6A5 #7955+7956 na linke 1 a 7947+7948 na linke 12 pózujú na obratisku v Dúbravke počas opravy trate na Vajnorskej ulici.

na fotke nie su linky 1 a 12 ale 5 a 12 ❗ ?
Reply on: 810zssk #128246:
A nielen koľko by to stálo, ale či by to bolo aj technicky možné zrealizovať. ?
Reply on: Ike #128249:
Ak by 😉
chalani nehadajte sa tu stale a skuste mi radsej niekto odpovedat. Da sa kúpiť elektricenka na tri mesiace a príplatok na nocak iba na jeden mesiac? ?
Reply on: 810zssk #128248:

ak by linku 9 viedli cez Obchodnú, tak nie je s ňou problém.
Jediný problém by bol s linkou 1 avšak do Dúbravky tu chodia iné linky 5 (a spomínaná 9 ak by ju tam šupli) a smerom na Zlaté Piesky/Polus a pod by cestujúci použili jednoducho iný uzol 🙂 (napr na HLST a 2)
Reply on: Ike #128247:
Toto riesenie nebude mozne uplatnit pre linky 1 a 9 😉
Reply on: 810zssk #128245:
jedno riešenie by bolo - vystúpiť na hodžku a prejsť peši na Poštovú ?
Reply on: 810zssk #128245:
Omnoho lepsim riesenim by bolo rozsirenie Noveho mostu nad nastupistom elektriciek a zriadenie autobusovej zastavky priamo na moste.. otazka je kolko by to stalo..
Reply on: 21Tr #128241:
Ja som NIKDY netvrdil, ze by sa nemali kupovat obojsmerne vozy. VZDY som pisal, ze som za to aby jadro parku tvorili jednosmerne + aby bolo zopar obojsmernych. Tak neklam...

Ja viem, ze ten uzol je dolezity, ale to sa NEDA RIESIT. Tak to pochop.
Reply on: 21Tr #128243:
Aha lebo po tej Tvojej trase by chodila KT8 určite plná...
V skutočnosti možno prvé tri dni keď by ľudia zo zvyku chodili na Kapucínsku a nevedeli by o výluke.. ináč by po tej trase stačil minibus, teda minitram ?
Reply on: slavius #128242:
Šafko - Kapucínska nie je potreba. Ale tak, že by premávala každých 6-8min obojsmerná električka (napr. KT8D5) po trase Kapucínska - Kamenné nám. - Mariánska - Odborárske nám. - Vazovova - STU - Vysoká - Poštová - Kapucínska. Postačilo by spojiť Kapucínsku s ostatnými zastávkami v centre, kde by sa potom ľahko prestupovalo už ? alebo keby sa nejak na Zámockej otáčali SOR-ky a robili spojenie Zámocká - Kapucínska - Nám. SNP - Šafárikovo nám.
Reply on: 21Tr #128235:
Myslím, že jednoduchšie ako vymýšľať spojenie Šafka a Kapucínskej by bolo v prípade potreby posilnenie linky 95 napr. vloženými spojmi v čase najväčšieho náporu. I keď ... (však vieme, že niet veľmo z čoho, keď tendre sa odďaľujú a množia rušením).
Reply on: 810zssk #128237:
Ja ťa môžem OSRAŤ ty HNIDOPICH! Keď som hovoril, že by bolo fajn mať obojsmerne električky, tak sa tu do mňa celá banda šotoušov vrátane teba navážala, že načo by nám to bolo, že je to sprostosť, že v BA netreba hlavové konečné. Potom 2-3 ľudia pripustili, že 10-20 kusov obojsmerných by pre takéto prípady akým by bola Kapucínska bolo fajn mať a teraz zrazu meníš názor. Ty možno nechodíš nikam tak, že prestupuješ na Kapucínskej BUS/TRAM, ale okrem teba existujú aj iný, ty stred zemegule ? ?
Reply on: 810zssk #128239:
používa sa len jeden. Na výluky to stačí, len kvôli nim sa neoplatí kupovať obojsmerné vozidlá.
Reply on: Isidor #128238:
Ako je potom rieseny nastup a vystup cestujucich do druheho vozna? Nastupuje sa oboma stranami, alebo sa vzdy pouziva iba jeden vozen?
Reply on: 21Tr #128235:
Nedristaj. Kto by ti chodil na trase Kapucinska - Obchodna (napriklad)? Alebo by si chcel dat linku 5 na trase Raca-Kapucinska?

Obojsmerne elektricky by sa zisli, ale nie kvoli Kapucinskej..
Reply on: 21Tr #128235:
Semafory prepojené so súčanými výstražnými - ak tam budú, nikto nebude mať dôvod stáť na koľajách.
Reply on: 810zssk #128233:
Napr. teraz by sa nám celkom zišli KT8D5, ktoré by mohli premávať na Kapucínsku a tam sa otočiť.

Tak ako inak riešiť to priecestie keď denne tam riskuje x-ľudí a nepoučili sa ani z nedávno zničenej 2636? A určite tam hazardujú aj autobusári s cestujúcimi, to myslím je tiež jasné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.