Aha lebo po tej Tvojej trase by chodila KT8 určite plná...
V skutočnosti možno prvé tri dni keď by ľudia zo zvyku chodili na Kapucínsku a nevedeli by o výluke.. ináč by po tej trase stačil minibus, teda minitram ?
Šafko - Kapucínska nie je potreba. Ale tak, že by premávala každých 6-8min obojsmerná električka (napr. KT8D5) po trase Kapucínska - Kamenné nám. - Mariánska - Odborárske nám. - Vazovova - STU - Vysoká - Poštová - Kapucínska. Postačilo by spojiť Kapucínsku s ostatnými zastávkami v centre, kde by sa potom ľahko prestupovalo už ? alebo keby sa nejak na Zámockej otáčali SOR-ky a robili spojenie Zámocká - Kapucínska - Nám. SNP - Šafárikovo nám.
Myslím, že jednoduchšie ako vymýšľať spojenie Šafka a Kapucínskej by bolo v prípade potreby posilnenie linky 95 napr. vloženými spojmi v čase najväčšieho náporu. I keď ... (však vieme, že niet veľmo z čoho, keď tendre sa odďaľujú a množia rušením).
Ja ťa môžem OSRAŤ ty HNIDOPICH! Keď som hovoril, že by bolo fajn mať obojsmerne električky, tak sa tu do mňa celá banda šotoušov vrátane teba navážala, že načo by nám to bolo, že je to sprostosť, že v BA netreba hlavové konečné. Potom 2-3 ľudia pripustili, že 10-20 kusov obojsmerných by pre takéto prípady akým by bola Kapucínska bolo fajn mať a teraz zrazu meníš názor. Ty možno nechodíš nikam tak, že prestupuješ na Kapucínskej BUS/TRAM, ale okrem teba existujú aj iný, ty stred zemegule ? ?
Napr. teraz by sa nám celkom zišli KT8D5, ktoré by mohli premávať na Kapucínsku a tam sa otočiť.
Tak ako inak riešiť to priecestie keď denne tam riskuje x-ľudí a nepoučili sa ani z nedávno zničenej 2636? A určite tam hazardujú aj autobusári s cestujúcimi, to myslím je tiež jasné.
No prestupovat sa nebude logicky. Aj o tom je vyluka, ze prinasa negativa Ale nic ti nebrani zaviest DuncoBus a vozit ludi s Kapucinskej k elektrickam, ak nebudes chciet dotaciu tak ti licenciu urcite daju..
Ak dovolíš tak jednu poznámku k veci dám. Akonáhle je teplota pod 20 stupňov, alebo nebodaj fúka trochu vietor, tak ľudia zatvárajú všetky okná a vetráky ? tým pádom sa vytvára ideálne prostredie pre šírenie baktérií. Najmä v zime, keď sú všetcia naobliekaní, vo vykúrenom autobuse, vydávajú zo seba teplo a žiadne okno neni otvorené, tak v takej saune je to tiež raj chorôb. ☠ Podľa mňa sú okná úplne zbytočné u nás, lebo najmä dôchodcovia ich zatvárajú alebo iné povahy úzkostlivé na ovanutie vánkom. Skôr by bolo lepšie keby sa otvárali strešné vetráky a ovládal by to šofér z kabíny.
Čo sa má stať aby dementi na ŽSR pochopili, že tam asi tie závory treba? Alebo aspoň keby mesto ukázalo, že má v hlave a urýchlene by začalo konať aspoň čo sa týka ohľadom inštalácie semaforov pred priecestie aby sa nedostávali do koľajiska autá, ktoré nemajú voľno a ostali by v ňom.
OT:V suvislosti s hroziacou pandemiou neznamej chripky(na ktoru potvrdene zomrelo ,len 8 ludi ?) a zvysenim stupna ohrozenia, uz ma DPB plan ,ako sa bude chovat v pripade pandemie?? ?
Pokiaľ sa dobre pamätám tak audit 2005 tiež navrhoval zmeny v linkovom vedení zaviesť počas rekonštrukcie Obchodnej ulice, čo sa nakoniec aj tak neudialo. A teraz ide o výluku, ktorá rovnako nepotrvá krátko a nakoľko všetci dobre poznáme tempo stavebných prác, najmä čo sa električkových tratí týka (viď. úsek ŽST Vinohrady - Vozovňa Krasňany) ? tak sa to určite pretiahne.
Kde sa počas rekonštrukcie tunela bude prestupovať na 1,5 a 9 keď na Kapucínsku sa nič nedostane?! Čo ak sa časť ľudí, čo takto cestovala presunie na linku 95, si nechcem predstaviť aká bude potom plná ?
21Tr