Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 21Tr #128243:
Aha lebo po tej Tvojej trase by chodila KT8 určite plná...
V skutočnosti možno prvé tri dni keď by ľudia zo zvyku chodili na Kapucínsku a nevedeli by o výluke.. ináč by po tej trase stačil minibus, teda minitram ?
Reply on: slavius #128242:
Šafko - Kapucínska nie je potreba. Ale tak, že by premávala každých 6-8min obojsmerná električka (napr. KT8D5) po trase Kapucínska - Kamenné nám. - Mariánska - Odborárske nám. - Vazovova - STU - Vysoká - Poštová - Kapucínska. Postačilo by spojiť Kapucínsku s ostatnými zastávkami v centre, kde by sa potom ľahko prestupovalo už ? alebo keby sa nejak na Zámockej otáčali SOR-ky a robili spojenie Zámocká - Kapucínska - Nám. SNP - Šafárikovo nám.
Reply on: 21Tr #128235:
Myslím, že jednoduchšie ako vymýšľať spojenie Šafka a Kapucínskej by bolo v prípade potreby posilnenie linky 95 napr. vloženými spojmi v čase najväčšieho náporu. I keď ... (však vieme, že niet veľmo z čoho, keď tendre sa odďaľujú a množia rušením).
Reply on: 810zssk #128237:
Ja ťa môžem OSRAŤ ty HNIDOPICH! Keď som hovoril, že by bolo fajn mať obojsmerne električky, tak sa tu do mňa celá banda šotoušov vrátane teba navážala, že načo by nám to bolo, že je to sprostosť, že v BA netreba hlavové konečné. Potom 2-3 ľudia pripustili, že 10-20 kusov obojsmerných by pre takéto prípady akým by bola Kapucínska bolo fajn mať a teraz zrazu meníš názor. Ty možno nechodíš nikam tak, že prestupuješ na Kapucínskej BUS/TRAM, ale okrem teba existujú aj iný, ty stred zemegule ? ?
Reply on: 810zssk #128239:
používa sa len jeden. Na výluky to stačí, len kvôli nim sa neoplatí kupovať obojsmerné vozidlá.
Reply on: Isidor #128238:
Ako je potom rieseny nastup a vystup cestujucich do druheho vozna? Nastupuje sa oboma stranami, alebo sa vzdy pouziva iba jeden vozen?
Reply on: 21Tr #128235:
Nedristaj. Kto by ti chodil na trase Kapucinska - Obchodna (napriklad)? Alebo by si chcel dat linku 5 na trase Raca-Kapucinska?

Obojsmerne elektricky by sa zisli, ale nie kvoli Kapucinskej..
Reply on: 21Tr #128235:
Semafory prepojené so súčanými výstražnými - ak tam budú, nikto nebude mať dôvod stáť na koľajách.
Reply on: 810zssk #128233:
Napr. teraz by sa nám celkom zišli KT8D5, ktoré by mohli premávať na Kapucínsku a tam sa otočiť.

Tak ako inak riešiť to priecestie keď denne tam riskuje x-ľudí a nepoučili sa ani z nedávno zničenej 2636? A určite tam hazardujú aj autobusári s cestujúcimi, to myslím je tiež jasné.
Reply on: 21Tr #128228:
V clanku je jasne napisane, ze zavory by boli komplikaciou a je to pravda.. ani v tejto situacii by zavory nepomohli..
Reply on: 810zssk #128232:
z Kapucinskej samozrejme..
Reply on: 21Tr #128226:
No prestupovat sa nebude logicky. Aj o tom je vyluka, ze prinasa negativa 😛 Ale nic ti nebrani zaviest DuncoBus a vozit ludi s Kapucinskej k elektrickam, ak nebudes chciet dotaciu tak ti licenciu urcite daju..
Reply on: 21Tr #128228:
Pokiaľ tam nebude CSS, závory nebudú mať žiaden efekt ako si sa už mal možnosť dočítať v článku.
Reply on: Mike #128229:
Ak dovolíš tak jednu poznámku k veci dám. Akonáhle je teplota pod 20 stupňov, alebo nebodaj fúka trochu vietor, tak ľudia zatvárajú všetky okná a vetráky ? tým pádom sa vytvára ideálne prostredie pre šírenie baktérií. Najmä v zime, keď sú všetcia naobliekaní, vo vykúrenom autobuse, vydávajú zo seba teplo a žiadne okno neni otvorené, tak v takej saune je to tiež raj chorôb. ☠ Podľa mňa sú okná úplne zbytočné u nás, lebo najmä dôchodcovia ich zatvárajú alebo iné povahy úzkostlivé na ovanutie vánkom. Skôr by bolo lepšie keby sa otvárali strešné vetráky a ovládal by to šofér z kabíny.
Reply on: Mikimaus #128227:
Zruší sa MHD, lebo vozidlá MHD sú potenciálnym zdrojom nákazy... ?
http://www.bratislavskenoviny.sk/119509/doprava/napriek-nehode-neuvazuju-o-instalacii-zavor

Čo sa má stať aby dementi na ŽSR pochopili, že tam asi tie závory treba? Alebo aspoň keby mesto ukázalo, že má v hlave a urýchlene by začalo konať aspoň čo sa týka ohľadom inštalácie semaforov pred priecestie aby sa nedostávali do koľajiska autá, ktoré nemajú voľno a ostali by v ňom.
OT:V suvislosti s hroziacou pandemiou neznamej chripky(na ktoru potvrdene zomrelo ,len 8 ludi ?) a zvysenim stupna ohrozenia, uz ma DPB plan ,ako sa bude chovat v pripade pandemie?? ?
Reply on: 810zssk #128209:
Pokiaľ sa dobre pamätám tak audit 2005 tiež navrhoval zmeny v linkovom vedení zaviesť počas rekonštrukcie Obchodnej ulice, čo sa nakoniec aj tak neudialo. A teraz ide o výluku, ktorá rovnako nepotrvá krátko a nakoľko všetci dobre poznáme tempo stavebných prác, najmä čo sa električkových tratí týka (viď. úsek ŽST Vinohrady - Vozovňa Krasňany) ? tak sa to určite pretiahne.

Kde sa počas rekonštrukcie tunela bude prestupovať na 1,5 a 9 keď na Kapucínsku sa nič nedostane?! Čo ak sa časť ľudí, čo takto cestovala presunie na linku 95, si nechcem predstaviť aká bude potom plná ?
Da sa kúpiť elektricenka na tri mesiace a príplatok na nocak iba na jeden mesiac?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.