Reply on: S499.1023 #109011:
60/55, nepotrebujem si odrovnat elektroinstalaciu v aute (v manuali varuje pred tym vyrobca, asi ma neklame) a ako som uz spominal, nerad oslnujem protiiducich. Co sa tyka toho automatickeho sklonu, na velmi vela autach asi nefunguje alebo su prerobene na kolene lebo im akosi nefunguje, popripade sa ten sklon nastavi tak ze ma to oslni... mimochodom prve auta do ktorych to montovali to nemali. A xenony nemaju nahodou schvaleny vyssi vykon ako halogeny? Lebo ak hej tak cela tvoja argumentacia je postavena na hlavu, v tom pripade budu VZDY oslnovat viac.
S499.1023
Keď sa trať Tunel - Karldorf rekonštruovala, reklamoval som hneď na začiatku koľajnice, nezohnuté až do konca a zvárané nezohnutými koncami k sebe (v akomsi plátku typu Depokontakt bol k tomu dokonca článok "Odovzdali sme dielo vysokej technickej kvality a úrovne"). Odpoveďou bolo "električky si to vyjazdia". Dielo vysokej technickej kvality a úrovne dnes vyzerá tak, že reťazovka bola znesená kvôli neschopnosti Para Melody Boys ju udržiavať a nahradená závesom s prídavným lanom, kde visí trolej ako šnúra na bielizeň, keďže rozteč stĺpov je pre tento typ záves príliš veľká, postŕhané zberače sa radšej ani nepočítajú a údržba vrchného vedenia falšuje štatistiky, aby nebolo vidno, akú hovädzinu vymysleli, na zvršku vysokej technickej kvality a úrovne bolo už nepočítane výkoľají (kedysi bol populárny oblúk pri Riviére, dnes zasa nábrežie), gumokovové priecestia sa rozpadávajú, zámková dlažba vypadáva...
Oproti tomu Rača a Vajnorská pri tej totálnej neúdržbe držia slušne.