Reply on: novacik #109021:
Pri rebrových podkladniciach, ktoré sa v Bratislave používajú, je možné meniť rozchod otáčaním podkladnice (jednej alebo oboch) pre rozšírenie rozchodu v oblúkoch. Pri bratislavskej údržbe by sa dalo veriť aj tomu, že sú podkladnice pootáčané nesprávne.Keď sa trať Tunel - Karldorf rekonštruovala, reklamoval som hneď na začiatku koľajnice, nezohnuté až do konca a zvárané nezohnutými koncami k sebe (v akomsi plátku typu Depokontakt bol k tomu dokonca článok "Odovzdali sme dielo vysokej technickej kvality a úrovne"). Odpoveďou bolo "električky si to vyjazdia". Dielo vysokej technickej kvality a úrovne dnes vyzerá tak, že reťazovka bola znesená kvôli neschopnosti Para Melody Boys ju udržiavať a nahradená závesom s prídavným lanom, kde visí trolej ako šnúra na bielizeň, keďže rozteč stĺpov je pre tento typ záves príliš veľká, postŕhané zberače sa radšej ani nepočítajú a údržba vrchného vedenia falšuje štatistiky, aby nebolo vidno, akú hovädzinu vymysleli, na zvršku vysokej technickej kvality a úrovne bolo už nepočítane výkoľají (kedysi bol populárny oblúk pri Riviére, dnes zasa nábrežie), gumokovové priecestia sa rozpadávajú, zámková dlažba vypadáva...
Oproti tomu Rača a Vajnorská pri tej totálnej neúdržbe držia slušne.
autobusar12
surne ?