Nechcem pôsobiť prehnane malicherne, ale pri "aktualizácii" zástavkových označníkov v Petržalke si aspoň mohli dať tú námahu a pozostalé linkové tabuľky na nich zaradiť za seba. Vyzerá to nesmierne úchvatne, keď na označníku pôvodne obsadenom asi 12 tabuľkami ostali tri, a to každá v inej časti. Skoro akoby tie ostatné tabuľky niekto ukradol. ?
Huraaa nalogoval som sa ? Ludia neblaznite s tym downloadom CP na nove linkovanie ved v gastanovom su v predajni DPB cele kopiska toho...teda aspon v stredu boli ? P.S. Neviem ci som to tu len prehliadol v rychlosti alebo to tu nieje ale DPB a zeleznice ponukaju cestu na jeden listok vlakom aj MHD v BA ? ? ?
Zdravim vas...
suhlasim s vecou co napisal El Sergio..proste priznajme si ze sme lenivi...to je jedna vec...zvysili intervali, to je chvalihodne, ale dali do obehu busy ktore mali v zalohe - male, kazove, stare. Samozrejme nie len male, ale napr. dnes som isiel uz dvakrat v malom a neni moc prijemne ked su vsetci natlaceni na seba...a nebodaj niekto zakasle a za tri dni maju vsetci anginu.btw, pocul som ze na magistrate v petrzalke sa da oficialne stazovat na zmeny v MHD...takze vsetkym ktorym sa to nepaci, prosim podme tam a vyjadrime nespokojnost...ale aj tak...keci keci keci...viete ako sa riesi nespokojnost obyvatelstva v juhoamerickych statoch? Vyjdu do ulic a demonstruju dovtedy, dokedy nepride zmena. Slovaci su ale blbi, lebo ked su nespokojni, zanadavaju si doma pred telkou a vonku sklapnu. ale zakial sa v uliciach objavia nespokojne davy, (nie len hrstka s transparentmi) tak to situaciu moze pohnut...zeby stale platilo heslo "drz hubu a krok"??? ked to chceme vratit spat, bezme von a vykricme to. ?
Tak dnes nastal nečakaný jav. Vodič 95 normálne počkal na Nám. hraničiarov na 83, aj keď za normálnych okolností by už bol pol minúty preč! S našim DPB sa začína diať asi niečo pozitívne! Pravdaže teta vedľa mňa sa hneď sťažovala, že čo tak dlho stojíme. ? Nikomu sa nezavďačíte!
No ale klinec bol, keď babka za zastávkou Romanova začala v panike kričať, že vodič zle odbočil. To nech sa nikto nehnevá, ale po dvoch týždňoch, kedy boli vylepené farebné mapky hneď vedľa CP a po dvoch dňoch, kedy boli už aj nové CP, som myslel, že takúto blbosť už snaď nikto zadreť nemôže... ?
Btw., chválim Most Apollo. Pekne je to tam spravené, aj tá zastávka. Prekvapením pre mňa bolo, že napriek rannej špičke bol most úplne voľný. To isté križovatky za ním.Teda až na Miletičova - Košická. V tom mieste vidím obrovský problém do budúcnosti! ?
Podla mojho nazoru je hranica v tom, ak chce firma pre svojich zamestnancov nieco viac. Inymi slovami DP poskytne firmam potrebnu kapacitu v MHD, ale ak chce firma nieco viac, tak by si mala zaplatit. Napr. v 87 je kapacita na prepravu zamestnancov, teda podnik ma nejaku MHD. Ak by chcel Zabi majer linku napr. na Hlavnu stanicu, pochybujem, ze by ju DP zaviedol bezplatne. 91 a 191 stali na zastavke Nakupna zona Luky este davno predtym, nez tam nakupna zona bola, navyse to nie je navysenie vzkm, ak tam nieco stoji. Ina situacia by bola, ak by chcel Carrefour zvlast linku niekam do mesta. Tesco Zlate piesky su obsluhovane elektrickami - ak chcu aj autobusy, mali by si zaplatit. V tom vidim hranicu medzi tym, co je zadarmo a co by sa malo platit. Zakladna MHD by mala byt zadarmo, nadstandard za platbu.
Na rádiu Expres pred chvíľou hovorili, o novom vedení a by the way, že sajta www.imhd.sk momentálne NEFUNGUJE. Tak síce mi to ide jak na kravách, ale som rád, že som sa nalogoval. ?
Na zaciatok chcem vyslovit velku pochvalu tvorcom noveho linkoveho vedenia (ja osobne verim ze je to zmena k lepsiemu),
a taktiez aj iMHD.sk ze prinasali presne a rychle informacie...
Re #48746 d3k0: Uz niekolkokrat ma napadlo kde lezi hranica kedy si pravnicky subjekt (Slovnaft, hypermarkety,...) ma zacat prispievat na MHD.
Existuje aspon nejaky neoficialny pokyn ci zvyk?
Predsa vsetky firmy na uzemi BA platia (nemale) dane z nehnutelnosti mestu, a za tie by mali dostat urcite 'protisluzby' - napr. aj MHD, ci nie ?
Od Slovnaftu sa ocakava (ak som to spravne pochopil) ze prispievat bude, ocakava sa to aj od spolocnosti na Zabom Majeri ci Business Centier na Plynarejnskej, ak nie - v com je rozdiel ???
Prispievaju TESCO a Carrefour v Petrzalke na prevadzku (1)91? A preco uz TESCO Zlate Piesky priespievat ma...?
Je mi jasne ze v tejto mizerii treba hladat peniaze kde sa len da, ale ja osobne to vnimam tak ze magistrat by mal zabezpecit spojenia na miesta v ramci mesta, kam jeho obcania chcu cestovat... A nie ze urcite firmy platit maju a ine nie.
I ked to mozno nevyzera, nechcem rozohnat flame-war na tuto temu, skor ma zaujima ako sa pristupujeme k tejto otazke v radoch DPB...
Ak su to doverne informacie, kt. nepatria na forum - tak mi ich plz. posli(te) na e-mail -> dalej ich sirit nebudem...
PS> Prave som sa vratil z cesty po Rusku - su aj nejake fotky, ked sa usadim tak ich niekde zverejnim.
.... Z A S R A T A Z E B R O T A ..... odhlaste sa!!! Je pretazeny server....nech JA sa mozem prihlasit.... Z e b r o t a .......ja mam prachy........chudaci.....
Ty zakomplexovany uboziak a debilcek je asi Tvoj veduci ak teda nie si veducim Ty. Bodaj by Ta na vsetky strany povykrucalo a tyzden sa nemohol vysrat! ?
Pravdu mas, ale s tou pravdou chod akurat tak k psychiatriovi a mozno sa Ti aj odmeni!!! ? ?
Uz uz som chcel napisat pochvalu na www.bratislava.sk za Safko, ale dnes rano, ked som tade isiel IGK tam preferencia NEFUNGOVALA! A v Zapche stali 95 a 50, ktore som videl. Akzoe ?
59 stoji po novom na Racianskom myte v oboch smeroch doobeda aj poobede! To je (aspon pre mna) dost velka vyhoda noveho systemu, aj napriek tomu, ze 59 chodi len v spicke.
Lžeš, přečti si své vlastní příspěvky.
Re #48499 Papyr: 1) Naozaj mi nemusíš písať česky, ešte som po slovensky nezabudol ? ? ? . S tým cestovným to ntiež nie je pravda, pretože tá tarifa bola jednoduchšia - pri prestupných lístkoch 1 pásmo za 6,- CZK, pričom najmenší počet pásiem bol 2.
Re #48500 Papyr: Pretože sú sprostí, ja dodnes nechápem, ako je takýto nespravodlivý systém možné akceptovať.
Re #48502 d3k0: Neexistuje rovnosť okrajová mestská časť = malá mestská časť. Vrakuňa, Podunajské Biskupice či Dúbravka skutočne nie sú malé mestské časti a neplatia menej. Naproti tomu Karlsdorf JE malá mestská časť, prispieva do mestského rozpočtu menej a napriek tomu je v I. tarifnom pásme. To je proste klasické modelovanie v mierke 1:1 - v Prahe majú pásmovú tarifu, budeme mať aj my. A keďže nemáme také pridružené dediny ako je trebárs Štiřín, tak naložíme II. pásmo Dúbravke. Ja byť obyvateľom Dúbravky, tak na protest do MHD BA už nevleziem.
Re #48501 AAA: Ty máš určite veľké komplexy a si voličom SNS, čo???
Re #48504 AAA: Hmm, a ako že sa mám dostať z DNV do Ružinova mimo CMO? A keď budem cestovať len v CMO, tak budem platiť tiež menej, čo je určite maximálne spravodlivé ?. To je proste argumentácia (slabomyseľná) DPB a nejakého mamľasa, ktorý schválil tú tarifu na magorstráte.
Re #48514 Corgon: O čom točíš, dysgrafik petert?
Re #48530 Sommelier: Čo sa týka mamelukov a upgrade vodičákov, obávam sa, že vôbec netušíš, o čom píšeš, šuhajko... Nosné linky nosného dopravného systému by si tiež chcel deliť?
Re #48533 Sommelier: Ad Ik 283 - Bolo vtedy k dispozícii ńiečo lepšie? Napríklad samorozpadávajúce sa Vrakosy B741? To skutočne nebola alternatíva.
Re #48549 NN: No ozaj, jazda (a hlavne ŠTVERANIE sa po schodoch) s Ik 435, autobusom s najnižšou výškou podlahy zo všetkých VP autobusov je traumatizujúci zážitok, zatiaľ čo Ik 412 šotoorgazmus...
Re #48562 SZKV: Zase jednou nepravda - jihlavský nátěr je dost jiný, teoretiku.
Re #48589 petert: Počúvaj, nemáš ty náhodou v občianskom preukaze poznámku "Zbavený spôsobilosti k právnym úkonom"?
Re #48599 petert: Žbžvgrblm? Rozumiete mu niekto?
Re #48626 d3k0: Sa s ním nebav, dysgrafikom slabomyseľným. Ma prekvapuje, že je vôbec schopný obsluhovať PC...
Re #48655 Corgon: Počuj, chudák, keby som mal po povrchu dôjsť tak rýchlo, ako pod zemou, tak sa asi to metro nebuduje, nie? V BA máš lístok na 60 minút za 20,- SKK (cca. 15,- CZK) a taktiež naň prejdeš takmer celé mesto. A ak si v Prahe videl trolejbusy, ty debilček, tak požiadaj svojho ošetrujúceho psychiatra o silnejšie tabletky. Kritika áno, bezmyšlienkovité drístanie momotín NIE!
Re #48672 Corgon: Čo to trepeš, ty úbohý debilček? Jedna električka T3 (ktorá jazdí v BA akurát tak ako záložák) má 15 metrov, K2 22 metrov, 2 x T3 30 m, najdlhšie pražské vozidlo KT8D5 taktiež 30 metrov. Kapišto, stupído?
Re #48684 Corgon: Myslíš pre tých, čo si podľa teba vozia zadky v bavorákoch, alebo pre nejakých iných, debilko?
Re #48727 Corgon: *****! (d3ko: Sorry, nedalo sa).
Menej inteligentni pojdu vrtulnikom, inteligentnejsi MHDckou Do Lamaca sa da prestupit len pod mostom, ze? A co tak na SAV, kde mas 63? To ta uz nenapadlo, ze?
Re #48741 Thomo: Vzhladom na kapacitne moznosti servera je out of order Aj tak to ledva zvlada 500 online uzivatelov baziacich po cestovnych poriadkoch Ale klobuk dole pred masinou, ze to vobec ako-tak zvlada
Re #48744 Erikab: Nuz, uz si neviem predstavit, co by sa dialo, keby ta opatrovatelka byvala napr. v Dubravke... Ale dost bolo srandy - na Dolne hony mozes skusit aj ine spojenie nez 87 - co tak 88+202 (neviem ale kde presne byvas)? Co sa tyka Slovnaftu, budem parafrazovat - "Nasi zamestnanci maju take vysoke platy, ze si mozu dovolit cestovat do prace autom a na lepsiu MHD pre nich neprispejeme ani korunou"... Mimochodom, mozno sa vypari aj obratisko Vlcie hrdlo, lebo onho nikto nejavi zaujem...
moj navrh znie. nevadme sa ako male deti, ale zhodnotme po tyzdni/mesiaci .. nadavalo sa aj predtym a nakoniec sme si na to zvykli ako v dobrom. ja v tom vidim aj plus a aj minus. ale pockam ... a to som z krasnohorskej
Mno, tak už som si to trošku prešla tie cestovné poriadky... Takže, môžem ísť na autobus č. 99, ktorý ide z pred nášho domu o 5:26. Cesta do Ovsišťa má trvať 5 minút. Takže tam prídem 5:31. Lenže 87 (teda bývala 97) odchádza 5:30 ? Takže musím ísť o 5:10 na autobus č.99, aby som z Ovsišťa stihla č.87, ktorá ide o 5:15 h, to je fakt paráda!!! Na miesto určenia sa dostanem o 5:38, ak pôjde všetko hladko a s cestou zo zástavky k opatrovateľke a späť by som mohla byť na zástavke tak o 5:55 h, čiže do 6:30 h by som to mala do práce celkom stihnúť. To je super, byť o 5:10 na zástavke, aby som o 6:30 h bola v robote, fakt. Autom mi to trvá aj so zástavkou u opatrovateľky mimo ranných dopravných špičiek, ktoré okolo 6:00 h ešte nie sú dokopy 17 minút, aby som sa dostala už bez dieťaťa pred robotu. No nič, kašlem dnes na to, idem spať, nech si pospím aspoň tie tri hodinky... ? Teda, nechcem tu fakt vzbudzovať nejakú ľútosť nad pracujúcou mamičkou - ide len o to, že zničili ešte aj to, čo bolo dobré ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.