no tak sa musime pozriet este vyssie a to na politikov.ako tu uz niekto spominal,kedze peniaze uz nedostavaju od statu.ti su este vacsi parchanti.tych odvezu primo pred vchod domu ich osobny vodici a z vysoka sa mozu vyondiat na tych chudakov ludi co sa tlacia v autobusoch a cez leto su ako v sklenniku.
a ok...aj tak mi nepomoze,ze sa nad tym budem pozastavovat....radsej idme premyslat ako by som sa co najrychlejsie mohla dostat do ruzinova...
?
zase neviem kde je ten vyhladovy nakres na bratislava.sk. Tam bola zo sedemmdesiatehosiesteho ? zakreslena cervenou pastelkou kolajova draha.
Vsimni si, ze od Niv az na Dolne hony nebolo po pravej strane pred 1989 nic nicotowe. Presne na 2 kolajnice. Myslim, ze to ten sudruh arch. mal velmi dobre v oku (aj ked vtedy na to chybali peniaze mozno este viac ako dnes).
Lenze stavby v poradi Apollo BS, Ceska poistovna, Slovenska Sporitelna, BBC, Autosalon uz tuto moznost odrovnali. Jedine, ze by este tu trat posibovali zozadu od plynarenskej. Ale to uz v novom plane nieje, tak sa to nikdy stavat nebude.
Ak sa niekto pohybujete po Dolnych Honoch a poznate nadchody na Kazanskej (dnes uz nefunkcne) spomente si na dve schodistia na pravej strane, resp. vymerany priestor pre elektrickovu trat medzi nimi.
Cest a slava socialistickemu planovaniu. ?
A este k 2. z prispevku 48593: ano, doveziem sa 95 na farskeho a 78 mi zdrhne. To bolo teraz. Teraz mam taky pocit ze hovorili ze budu spoje navezne ,nie?(terajsi priklad: 6 liniek na jednej zastavke v priebehu 5 minut vsetky linky pridu a odidu a potom 20 min. nejde nic) A ked vidi vodic ze za nim pride 95 tak pocka(to plati pre slusnych vodicov).
"ale to nieje moj problem odkial maju zobrat peniaze!"
Tak to som nečakal, že 16 rokov po revolúcii ešte stretnem človeka, ktorý povie niečo také.
"maju si vsetko vyvazit a nedavat peniaze sebe do vackov!"
Vieš koľko stojí napr. nový autobus? A skús si to porovnať s odmenami, ktoré dostávajú ľudia na magistráte, DPB a podobne. Potom zistíš, že či idú nejaké peniaze do vačkov, vlastne ovplyvňuje ostatné fungovanie dopravy len minimálne. Oveľa väčší problém je napríklad neefektivita v DPB, ktorú sa však teraz konečne trochu snažia napraviť.
Človeče a to DPB ešte asi nevie koľko čiernych pasažierov môže nachytať v 2 pásme. alebo takej Trnávke , od ukrajincov posmradenych robošov od zasvinenych šiat,ďalej v poddunajskych byskupiciach, dolnych honov a pod.... Mohol by som tu uvádzať neskutočné čísla pochybných indyviduí nainf. rôznym smradom po okrajoch blavy ale revizorkovia sa boja a maju strach . Stále sú v okolí centra a tam si aj cigan kúpi lístok ak do tých končín raz za rok zablúdi. DPB si túto reklamu robí po celej europe. Chce zarobiť na turistov a svoju BA špinu si kryje. Humus a špina sa preváža v BA doprave. Kultúra cestovania sa vytráca a vlastne tak si naďalej vychováva ľahostajne neprirodzených cestujúcich.Fakt radšej ísť autom od pribudajuceho humusu!!!
Omyly masta za poslednych par rokov:
1. Dialnicny obchvat - neskorsie dobudovavanie pripojky pre dialnicnu policiu v Prievoze
2. Dialnicny obchvat - zjazd na Gagarinovu - hrozne zly, neskor prebudovany na 2 jazdne pruhy
3. Dialnicny obchvat - nenapojenie Ruzinovskej (prip. Hradskej)
4. Dialnicny obchvat - najazd Vajnory - tak kretensku krizovatku sme tu snad este nemali, je dokonca kretenskejsia ako ta pri letisku
5. Neprepojenie priamo Kosickej so Zahradnickou - Ruzinovskou
6. Zastavanie buduceho kolajoveho koridoru (ktory mal niekto v oku) Pristavna - Vlcie Hrdlo - Slovnaftska - Kazanska
7. Podobna situacia na Prievozskej
8. Zastavanie lokality Pribinova bez pripojenia kolajovej dopravy
9. Zastavanie kolajoveho koridoru Karadzicova
10. rozhodnutie o polozeni NDS na existujucom systeme elektrickovych trati, co je uz vazna bodka.
Ak nieco niekam smeruje, je to OK, ale takto... Je mi jedno ze dnes sa vozim v rozbitych vrakoch.
Toto mesto na tieto kroky a rozhodnutia skaredo doplati.
Moc mě těší, že i na tomto fóru se najde někdo, kdo se mnou názor na ten "futuristický hrb" sdílí- už jsem si myslel, že se to nelíbí jen laickým cestujícím ?
Ale na druhou stranu- obávám se, že měst, kde tou "atrakcí" obnovují vozový park je docela dost a jestli se nějaký sebevražedný atentátník nevypraví do Libchav (a do ráje s huriskami se za to dostane na 100% ? ), tak se to tu bude množit- k převeliké radosti mnohých. Chtěl jsem jen napsat, že zrovna Bratislava je v našich poměrech jediné město, kde by to snesl- potřebujete urychleně co nejvíc NP busů a cenový rozdíl mezi tím shitem a standardní produkcí (Citelis, Urbino) je něco přes milión Kč, což už je při nákupu takových 50- 100 kousků znát. A bratislavští cestující taky nejsou zrovna moc rozmazlení- přestup z vraku Ik280 do SORu BN12 je aspoň mírný pokrok v mezích zákona...
1. ale to nieje moj problem odkial maju zobrat peniaze!maju si vsetko vyvazit a nedavat peniaze sebe do vackov!mi povedz co spravia s tymi usetrenymi peniazmi?!nic!!!velke nic!akurat si to vocpu do vlastneho vrecka!
2.nevravim,ze bude napraskana 95 napraskana,ale 96 bude napraskana tak ako predtym.pretoze ludia budu hladat priame spoje!a preco?pretoze to prestupovanie zaberie dost casu!
ideme pocitat ok?..pozri 95 sa dovezies v pohode na farskeho za 6 minut ak nebude bus stat na cervenej.lenze co ked mi prave pred nosom zdrhne 78?dalsih osem minut cakania.nastipus do busu a cesta ma trvat 23 minut,lenze plus ranne zapchy.to skoro celu jendu hodinu budem iba cestovat.
predtym mi stacilo sadnut do busu a za taku pol hodku som tam bola.
Pre vsetkych, ktory sa stazuju by si mali uvedomit:
1. DPB nedostava uz peniaze od statu.
2. Nikdy sa nevyhovie vsetkym.
3. Ako ma DPB ziskat peniaze, ked cestujuci neplatia (dovodom je vraj to, ze za takuto dopravu platit nebudu. Ale ked nebudu platit nebude ani doprava)
4. Mozeme byt radi, ze sa niektore linky zachovali. Neviem ako by ste hovorili, keby sa zrusili.
5. Aj tak si zvyknete
6. Mali by ste sa naucit setrit svoj cas (naco sediet v jednej linke 50 min., ked to s inymi linkami s prestupom spravim za 20 min.)
7. Necakajte, ze vsetky spoje budu chodit okolo vaseho domu
8. Cim bude linka okruznejsia, tym bude plnsia a intervali medzi spojmi kratsie.
9. Ak mate problemy s listkami, kupte si elektricenku.
Specialne pre #48581 kolik:
1. Navrhni lepsie riesenie
2. Ak sa budu nabalovat teraz, tak sa museli aj predtym a sa tu nikto nestazoval. Sediet na ich mieste sa nabalujes aj ty ...
3. Ja musim tiez chodit peso na svoj spoj, alebo prestupim. (a to na mojej zastavke zrusili)
4. 1. septeber je asi najlepsi cas ... v skole sa aj tak neucia, takze ak bude meskat nevadi. Ja ked som chodil do skoly som si zistil spoje ake mi chodia do skoly kazdy rok, aby som potom nemusel stresovat.
Ak chce niekto v Prahe spachat samovrazdu, skoci v stanici Kacerov pod vlak a paralizuje tym cele Prazske Cecko.
Autobusy nemaju sancu rovnomerne dodrzat trojminutovy interval uz len na zaklade stavu vozoveho parku a rozdielnych schopnostiach a odvahe vodicov. ?
Na kolajniciach je to jednoduchsie. To je fakt.
Uvaha smeruje tym smerom, ze by bolo vhodnejsie takto vytazenu linku rozdelit na dve. Mozno.
Nebude mať mačiatko chory mozog ak poprosi suseda aby ju odviezol autom, tým nemusi skoro vstávať do školy, autobus bude o 1 cest. prázdnejší, a aj tak onedlho tu bude z toho ešte horšie šrotovisko ... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
petert