Tvoj výrok "Všetky cesty budu dva krat dlhšie ako doteraz." nie je platný.
Kontrapríklad 1: Spojenie Lachova - Záporožská, v súčasnosti 9-16 min., po novom 6 min.
Kontrapríklad 2: Ekonomická univerzita - Záporožská, v súčasnosti 13-21 min., po novom 9 min.
Mimochodom, otázka pre všetkých, ktoré spojenia sa v novom systéme najviac zhoršia? Bude niekde aj dvojnásobný čas cesty oproti súčasnosti?
Re #48561 SZKV: Zatiaľ 6 ks 25Tr (1 ks február 2006, 5 ks leto 2006), tender bol vypísaný na 15 ks. Určené sú pre trať na Dlhé Diely (Rivéra - Kuklovská), sľubované otvorenie september 2006.
No když má půlmiliónové město pouhé 3 NP busy, tak se s tím těžko co dá dělat- garantované spoje zavádět nemůžete, kromě toho by vám při pravidelném nasazení na nějakou linku začali řvát lidi ze všech ostatních částí Bratislavy a tak. Takže je asi fakt lepší za daného stavu věci pořádat občasné putovní výstavy ?
A jinak by bylo asi vhodné, aby město otevřelo peněženku a koupilo pár desítek dalších NP busů- klidně SOR BN12 (když na lepší není), ale hlavně ať už zmizí ty vrakoidní Ik280 a Karosy B73x! On Ik412 taky není zrovna povedené vozidlo (taky s tím mimo Maďarsko moc neprorazili), ale v porovnání s tím, co je běžný standard DPB to působí fantasticky, bohužel!
Nátěr Tr21 není brněnský, ale "firemní"- takhle se od počátku dodávaly Tr21/22, pokud si zákazník nespecifikoval svůj nátěr. V úplně stejných barvách jezdí Tr22 v Ústí nad Labem a Tr21 v Jihlavě (a určitě ještě někde, ale nejsem si jistý).
To je zmena k lepšiemu od 5.9.2005.Všetky cesty budu dva krat dlhšie ako doteraz.Ďakujem DPB a.s. za tieto zmeny a o to neustale prestupovanie čo nas čaka z Dvorov VI. Po Petržálke my bude asi lepšie chodit peši ako využivat mhd.Ešte raz ďakujem za ten chaos čo sa podarilo spravit v doprave .
Je to na sichtu do Masokombinatu ci co to tam teraz je A po 18.00 zase s5.
Mike: Odporucal by som ti najskor si prestudovat, kto a kam chodi 59nou a potom pisat zabavne ironicke poznamky, ktore ale ani velmi zabavne nie su...
- na casy odchodov som odpovedal par riadkov vyssie.
- ako iste vies, skoly su v useku Riazanska - Na pantoch, co je od seba dost daleko - prve dva spoje su pre tych, co chodia dozadu, druhy a treti spoj je pre tych, co chodia na Raciansku.
- hoci sa ani mne nepaci trasa, mozem sa ta spytat, kde na Holicskej odstavis 3 klbove busy a kolko vozidiel usetris, ked to pojde len po Holicsku... Neusetris nic. Vies mi mimochodom povedat, ci je trasa po dialnici kratsia ako po Racianskej? Usetris tym nieco? Alebo je to len system "nech to aj ide dlhsou trasou, len nech to preboha neberie ludi"? Ide ti o MHD pre ludi, alebo len o pekne grafikony?
Re #48546 Andy: Uplne sa od smiechu valam po zemi... Chod sa 5.9. postavit na Lubovniansku, pockaj si na 98/99, prestup na 94, prestup na 3/5/11, prestup na 55 a potom mi povedz, kolko ti to trvalo. V lepsom pripade mozes skusit 98+3/5/11+55. A teraz to este raz zacni porovnavat s tvojou kombinaciou 208+31/39.
Mike:
Je sice pekne mat vizie o jednej linke z uzasnym intervalom, ale ak to ma byt za cenu toho, ze zacnu detiska vozit z Petrzky do Race cez cele mesto rodicia autami, lebo je to 2x rychlejsie, tak neviem neviem...
To je ako s tym tvojim navrhom elektriciek - do kazdej radialy jedna linka a hotovo. A ak to tak nebude, tak treba rypat, rypat, rypat... Ale to, ze pri takomto variante vozis na Zlate piesky vzduch a pri Poluse sa ludia nedostanu do vozov, to, ze na toto nemas dost vozidiel, to uz nevidis. Hlavne, ze je cokolvek ine zle... Tym nechcem obhajovat navrh elektriciek ani dlhu 59nu, len povedat to, ze skor, nez sa zacne navrhovat, kritizovat a rypat, mal by byt clovek nohami na zemi. Mal si moznost vyjadrit sa k danemu navrhu liniek, ale ked prislo na lamanie chleba, dokopy si nic nepovedal, tak teraz nemusis vytahovat veci, ktore si aj ty mohol ovplyvnit. Kde boli tvoje napady vtedy?
No konkrétne schody zo zastávky Slávičie údolie ku vchodu STU-E odhŕňa taký jeden oný, ktorý raz počas odhŕňania v momente keď som prechádzal okolo, vypotil vetu "*****, to musíte tadeto chodiť, to nemôžte ísť okolo cintorína?"...
U nás na kopci niekto odhŕňa zo schodov sneh? ? Ale inak Tebe tou trasou žiaden spoj nikdy nechodil, tak čo si želáš. Petržalské vlky sú na komfort zvyknuté.
Ale fakt je, že (minimálne) sedem rokov šťastného života by som po veľkom pohrebe expresných liniek v Bratislave linke číslo 117 skutočne netipoval...
Joj, 'ký som ja nepozorný, to, že chodí v pôvodnej trase som si ani nevšimol. No čo, mne to až tak nevadí, ja to občas možno na nejakú rýchlu dopravu na Račianske mýto či do Rače aj zneužijem. ?
hej, uz som si pozeral parametre, teda ten rozdiel podlahy 35cm oproti 76cm u IK415/435 je nebe a dudy, ako som sa docital su ich az 3ks, takze ozaj treba byt realista, ale predsa len aspon cez vikendy by ich mohli pouzivat na normalne linky a ako ZV cosi ine, nech si moze jazdu NP odskusat cim viac ludi
inak pekna prca, zrovna tento tyzden som sa bavil s chlapom z DP KE ktori mali naburany/poskodeny mnou oslavovany Solaris Urbino 15, cosi so strednymi dverami ak si pamatam, ale mozno si to pletiem s inym busom, dost som sa bavil aj o havarkach/skodach posl. dni DPB, uz ani neviem ako sa vola ta pani...
ik412 nie je stale zalozne vozidlo. cez tyzden 1 jazdi stale na linke 22/49. druhy tiez jazdi na linkach. cez vikend ked linka 22 nejazdi, tak sa obcas stane, ze nanho vyjde ZV....
hm, smutne, nechapem tu taktiku, dobre a zaujimave vozy davat ako zalozne a nedopriat cestujucim ich bezne pouzivanie meisto toho, aby tam radsej strcili nejaky bezny typ v dobrom stave ci kludne aj dva, ale je asi pravda ze je to skodlive, zajtra znechuteny pojdem ako uz tradicne do prace IK435 a zanadavam si ako sa musim stverat po schodoch oproti tomu krasnemu dnesnemu zazitku s NP IK412
hm, prave som dosiel z AS MN do petrzky 89inou na ktorej siel 1032 - Ikarus 412 (MAN), teda to bolo snad 1.x co som siel v BA nizkopodlaznym busom, co je samo o sebe dost smutne konstatovanie, doteraz som na 89ine videl same Karosy, bude tam ten IK412 jazdit pravidelne a da sa odviezt na niektorej z petrzalskych liniek nejakym NP busom? uplny nezvyk nemusiet sa stverat hore po schodoch do busu a sediet nizucko nad cestou...
A ozaj, prosím si školský spoj z Hraničnej na zastávku Slávičie údolie. Vlastne môže ísť už z Cintorína Ružinov, aspoň to zoberie aj spolužiaka, čo nastupuje na zastávke Ondrejovova. Mal by stáť na Miletičovej, tam nastupujú dvaja zo susednej fakulty, ďalej na Nivách by mohol pobrať niektorých, čo chodia zo SADky. Ďalej cez Šafko, tam nastúpi spolužiačka a spolužiak. Mohlo by to ísť cez Červený kríž, tam tiež býva jeden a musí prestupovať. Odchody upresním, keď bude rozvrh, ale bude to cca 6:40 a potom každú hodinu, vždy o pät minút skôr. Číslo linky môže byť napríklad 139 Stačí SOR. A nezabudnúť zastaviť na Brodnej! Tam nastupuje aj jeden profesor, síce ma nebude už učiť, ale je veľmi dobrý...
...
P.S. Aha, no, ono to asi nepôjde len tak ľahko, že? Tak potom to môže byť normálne kĺbák a môže ísť už z Čiližskej. Odchody môžu byť tri za hodinu a naspäť s cestujúcimi samozrejme. Prvý odchod môže byť 5:10, aby s tou linkou mohol ísť aj ten, čo odhŕňa sneh na schodoch..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SZKV