Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #48548:
hm, smutne, nechapem tu taktiku, dobre a zaujimave vozy davat ako zalozne a nedopriat cestujucim ich bezne pouzivanie meisto toho, aby tam radsej strcili nejaky bezny typ v dobrom stave ci kludne aj dva, ale je asi pravda ze je to skodlive, zajtra znechuteny pojdem ako uz tradicne do prace IK435 a zanadavam si ako sa musim stverat po schodoch oproti tomu krasnemu dnesnemu zazitku s NP IK412 😞
Reply on: NN #48547:
To bolo záložné vozidlo, takže pravdepodobnosť, že ho tam chytíš je veľmi malá.
hm, prave som dosiel z AS MN do petrzky 89inou na ktorej siel 1032 - Ikarus 412 (MAN), teda to bolo snad 1.x co som siel v BA nizkopodlaznym busom, co je samo o sebe dost smutne konstatovanie, doteraz som na 89ine videl same Karosy, bude tam ten IK412 jazdit pravidelne a da sa odviezt na niektorej z petrzalskych liniek nejakym NP busom? uplny nezvyk nemusiet sa stverat hore po schodoch do busu a sediet nizucko nad cestou...
Reply on: d3k0 #48541:
A ozaj, prosím si školský spoj z Hraničnej na zastávku Slávičie údolie. Vlastne môže ísť už z Cintorína Ružinov, aspoň to zoberie aj spolužiaka, čo nastupuje na zastávke Ondrejovova. Mal by stáť na Miletičovej, tam nastupujú dvaja zo susednej fakulty, ďalej na Nivách by mohol pobrať niektorých, čo chodia zo SADky. Ďalej cez Šafko, tam nastúpi spolužiačka a spolužiak. Mohlo by to ísť cez Červený kríž, tam tiež býva jeden a musí prestupovať. 😃 Odchody upresním, keď bude rozvrh, ale bude to cca 6:40 a potom každú hodinu, vždy o pät minút skôr. Číslo linky môže byť napríklad 139 Stačí SOR. 😃 A nezabudnúť zastaviť na Brodnej! Tam nastupuje aj jeden profesor, síce ma nebude už učiť, ale je veľmi dobrý... 😛
...
P.S. Aha, no, ono to asi nepôjde len tak ľahko, že? Tak potom to môže byť normálne kĺbák a môže ísť už z Čiližskej. Odchody môžu byť tri za hodinu a naspäť s cestujúcimi samozrejme. 🙂 Prvý odchod môže byť 5:10, aby s tou linkou mohol ísť aj ten, čo odhŕňa sneh na schodoch.. 😃
Reply on: Mike #48543:
No ja som tuším mal krúžok, čo končil o siedmej večer...
Reply on: d3k0 #48541:
Aha, no dobre, nevšimol som si. Iste, že je to lepšie takto, ale fakt som si myslel, že školské spoje vyzerajú inak (naspäť naprázdno a odchod na šiestu môže byť max. pre toho, kto v zime pred školou odhŕňa sneh 🙂 ) Proste spravili ste si zlú reklamu, že budú chodiť len školské spoje, a nakoniec chodia aj spoje navyše... 🙂
Reply on: d3k0 #48541:
To poznáme také vtipy, že iba školské spoje.
To ľutujem tie deti, čo musia ísť do školy do Petržalky tým spojom o 5:00 z Rače ? - to im škola začína asi 5:30. ? Ale nezávidím ani tým, čo musia ísť z Petržky spojom o 5:13 - to im škola (ja viem, veľa učilíšť, SOU, SPŠ a gymnázia pozdĺž celej Račianskej, ale predsa) začína asi o 6. hod - to je ktorá hodina? Mínus prvá? Alebo to bude spoj pre školníkov všetkých týchto škôl, aby ich mohli poodomykať?

A zase naspäť? O. K. Jasné sú tam spoje po 5., 6., 7 a 8. hodine, diskutoval by som o tých spojoch po 9. hodine (15:46 a 16:06), či by tieto vlkä nemohli použiť 55/65 - tram - 94. Ale chudáci tí, čo im končí škola o 18:05 - to sú asi za trest po škole ? . Alebo vtedy končia nejaké praxe?
A ráno, tie spoje na 0. a 1., môžu chodiť podľa mňa v rozpätí tak 4 - 6 min., 8 je možno moc.
A trasa, tá je tiež na ... Veď prečo nemohla ostať konečná Smolenická/Holíčska? To je zase aká lobby, že to dali až na Antolskú? Keby si za to školy platili, a malo by to číslo 359 (resp. škoslký spoj tušim nasleduje voľné číslo 386), nech to chodí kam chce, ale takto?
Ja som rátal, že to budú ráno prejazdy z nejakých iných liniek a to tak, že z 9x(skôr 4.DP, môže byť aj iná) voz môže ísť z dola aj Budatínskej, či po Jantárovej, začal by brať od Smolenickej až na Panty (namiesto Račka zastávka Vazovova), a z Pantov tým obchvatom na diaľnicu, Príst. Most až do vozovne Petržalka.(S Jurákom, či 1. DP by nebol problém)
A úplne originál som si myslel, že by sa jednalo úplne o linku 94, akurát by malo pár spojov ráno poznámku, že z Vazovovej pokračuje ŠKOLSKÝ SPOJ cez zastávky ... až do Rače. Alebo od zastávky Dvory nestojí nikde, až na ... Ale nemyslel som si, že to bude osobitnálinka, a už vôbec nie takáto...
Reply on: honzikpraha #48540:
lanovka je v testovacej prevadzke momentalne
Reply on: Andy #48539:
Pozri pozornejsie tie CP... Rano idu trojicky v smere do Race, poobede z Race do Petrzalky. Opacnym smerom je vsak pravidelny interval - alebo maju ist aj opacne trojicky? Alebo maju ist tie vozy bez ludi? Mne viac vadi trasa ako odchody 🙂
Ahoj, chtěl bych se zaptat, proč nefunguje ta lanovka v Malých Karpatech a jestli ji někdy dají opět do provozu.
Reply on: d3k0 #48537:
Nech mi niekto nehovorí, že 20-minútový interval nejakej linky sú školské spoje... 😃 Pod nimi som si predstavoval nejaké tri odchody každú hodinu v rozpätí 20 min. 😃 Veď tá linka má normálnu rannú a poobednú špičku...
Reply on: galiyosha #48531:
A TY si jeden z nich! Ak si mal prsty v tom tak prepac, ze som Ta urazil a nabuduce uz neurob taku chybu aku si v zivote urobil a to iba raz ak si inteligentny? ? ? Bez urazky!!! ? ? ?
Reply on: galiyosha #48531:
Na 59 mame rovnaky nazor... 🙂

Myslim, ze 2 spoje 91 navyse by nemuseli byt takym velkym problemom... Uvidime... 🙂
Reply on: hroch #48535:
uz davno nie. po 21.00 je kapucinska bez obsluhy smer KV...
Reply on: galiyosha #48531:
ty brdo, ja som tak davno nebol v dubravke? to 5 fakt po 2100 nechodi? okej, priznavam, to je trapas... ? ?
Reply on: Sommelier #48533:
a-93 a a-95 sú podľa teba dlhé linky? A tiež neviem, prečo by bolo nevyhnutné tie linky sekať na dve. Čo by to zmenilo? Takto pôjdu za sebou dva autobusy tej istej linky, v tom prípade by boli súautobusia tvorené z rôznych liniek. V konečnom dôsledku je to to isté.
Reply on: galiyosha #48532:
opacna moznost sa vzdy pripusta. Este so zachovalou 283 (aj ked NETUSIM naco sa to kupovalo) sa daju robit veci. Dobre to sedi, lepsie brzdi a ten zvuk. Nieco nenormalne. ?
Ale v kazdom pripade je 3 minutovy interval na dlhej linke nei najlepsim riesenim.
Reply on: Sommelier #48530:
No neviem, mám pocit, že niektorí fanatici (v dobrom slova zmysle) z 4. DPA jazdia s 280kami lepšie než so 435kami. 🙂
Reply on: d3k0 #48525:
Ja viem, asi je to skôr psychický blok ako opodstatnené zhoršenie situácie, ale žiadne rozumné náhradné spojenie som nevyhútal.

Posilnenie d-91 na 20 minút by určite bolo zlepšením a nielen v tomto smere, ale ten nárast vozokm by asi nebol zanedbateľný a ospravedlniteľný.

Myslím, že oveľa systémovejším riešením by bola reforma električkového linkového vedenia. Ale pokiaľ možno v podarenejšej forme, než v tej navrhovanej od nového roku. Teraz je vo večerných hodinách možný z a-95 prestup aspoň na d-12, ak by však tá bola po novom len špičková, spojenie by stratila pre istotu druhá polovica Petržalky...

Inak nechodí a-59 po novom nejako príliš často na to, aby to boli len školské spoje? Lebo sa bojím, že v konečnom dôsledku ju budú využívať všetcia tí, čo predtým, akurát budú riadne nadávať, že chodí menej často a ráno aj oveľa natlačenejšia.

Re #48527 hroch: Po 21.00? Ťažko.

Re #48528 Corgon: Akákoľvek kritika od ľudí tvojej úrovne je pre inteligentného človeka kompliment.
Reply on: Papyr #48517:
3 minutovy interval je zrely na rozdelenie linky na dve a trochu poupravit trasy, vzhladom na skutosnost (podla toho o aku dlhu linku sa jedna), ze ho nedodrzis aj keby si strasne chcel. Staci ked nasadis Mameluka, ktory si urobil upgrade T vodicaku na C a D s 280 a za nou posles blazna s 435 a verim tomu, ze ho trhne na tretej zastavke. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.