Aha, no dobre, nevšimol som si. Iste, že je to lepšie takto, ale fakt som si myslel, že školské spoje vyzerajú inak (naspäť naprázdno a odchod na šiestu môže byť max. pre toho, kto v zime pred školou odhŕňa sneh ) Proste spravili ste si zlú reklamu, že budú chodiť len školské spoje, a nakoniec chodia aj spoje navyše...
To poznáme také vtipy, že iba školské spoje.
To ľutujem tie deti, čo musia ísť do školy do Petržalky tým spojom o 5:00 z Rače ? - to im škola začína asi 5:30. ? Ale nezávidím ani tým, čo musia ísť z Petržky spojom o 5:13 - to im škola (ja viem, veľa učilíšť, SOU, SPŠ a gymnázia pozdĺž celej Račianskej, ale predsa) začína asi o 6. hod - to je ktorá hodina? Mínus prvá? Alebo to bude spoj pre školníkov všetkých týchto škôl, aby ich mohli poodomykať?
A zase naspäť? O. K. Jasné sú tam spoje po 5., 6., 7 a 8. hodine, diskutoval by som o tých spojoch po 9. hodine (15:46 a 16:06), či by tieto vlkä nemohli použiť 55/65 - tram - 94. Ale chudáci tí, čo im končí škola o 18:05 - to sú asi za trest po škole ? . Alebo vtedy končia nejaké praxe?
A ráno, tie spoje na 0. a 1., môžu chodiť podľa mňa v rozpätí tak 4 - 6 min., 8 je možno moc.
A trasa, tá je tiež na ... Veď prečo nemohla ostať konečná Smolenická/Holíčska? To je zase aká lobby, že to dali až na Antolskú? Keby si za to školy platili, a malo by to číslo 359 (resp. škoslký spoj tušim nasleduje voľné číslo 386), nech to chodí kam chce, ale takto?
Ja som rátal, že to budú ráno prejazdy z nejakých iných liniek a to tak, že z 9x(skôr 4.DP, môže byť aj iná) voz môže ísť z dola aj Budatínskej, či po Jantárovej, začal by brať od Smolenickej až na Panty (namiesto Račka zastávka Vazovova), a z Pantov tým obchvatom na diaľnicu, Príst. Most až do vozovne Petržalka.(S Jurákom, či 1. DP by nebol problém)
A úplne originál som si myslel, že by sa jednalo úplne o linku 94, akurát by malo pár spojov ráno poznámku, že z Vazovovej pokračuje ŠKOLSKÝ SPOJ cez zastávky ... až do Rače. Alebo od zastávky Dvory nestojí nikde, až na ... Ale nemyslel som si, že to bude osobitnálinka, a už vôbec nie takáto...
Pozri pozornejsie tie CP... Rano idu trojicky v smere do Race, poobede z Race do Petrzalky. Opacnym smerom je vsak pravidelny interval - alebo maju ist aj opacne trojicky? Alebo maju ist tie vozy bez ludi? Mne viac vadi trasa ako odchody
Nech mi niekto nehovorí, že 20-minútový interval nejakej linky sú školské spoje... Pod nimi som si predstavoval nejaké tri odchody každú hodinu v rozpätí 20 min. Veď tá linka má normálnu rannú a poobednú špičku...
A TY si jeden z nich! Ak si mal prsty v tom tak prepac, ze som Ta urazil a nabuduce uz neurob taku chybu aku si v zivote urobil a to iba raz ak si inteligentny? ? ? Bez urazky!!! ? ? ?
a-93 a a-95 sú podľa teba dlhé linky? A tiež neviem, prečo by bolo nevyhnutné tie linky sekať na dve. Čo by to zmenilo? Takto pôjdu za sebou dva autobusy tej istej linky, v tom prípade by boli súautobusia tvorené z rôznych liniek. V konečnom dôsledku je to to isté.
opacna moznost sa vzdy pripusta. Este so zachovalou 283 (aj ked NETUSIM naco sa to kupovalo) sa daju robit veci. Dobre to sedi, lepsie brzdi a ten zvuk. Nieco nenormalne. ?
Ale v kazdom pripade je 3 minutovy interval na dlhej linke nei najlepsim riesenim.
Ja viem, asi je to skôr psychický blok ako opodstatnené zhoršenie situácie, ale žiadne rozumné náhradné spojenie som nevyhútal.
Posilnenie d-91 na 20 minút by určite bolo zlepšením a nielen v tomto smere, ale ten nárast vozokm by asi nebol zanedbateľný a ospravedlniteľný.
Myslím, že oveľa systémovejším riešením by bola reforma električkového linkového vedenia. Ale pokiaľ možno v podarenejšej forme, než v tej navrhovanej od nového roku. Teraz je vo večerných hodinách možný z a-95 prestup aspoň na d-12, ak by však tá bola po novom len špičková, spojenie by stratila pre istotu druhá polovica Petržalky...
Inak nechodí a-59 po novom nejako príliš často na to, aby to boli len školské spoje? Lebo sa bojím, že v konečnom dôsledku ju budú využívať všetcia tí, čo predtým, akurát budú riadne nadávať, že chodí menej často a ráno aj oveľa natlačenejšia.
3 minutovy interval je zrely na rozdelenie linky na dve a trochu poupravit trasy, vzhladom na skutosnost (podla toho o aku dlhu linku sa jedna), ze ho nedodrzis aj keby si strasne chcel. Staci ked nasadis Mameluka, ktory si urobil upgrade T vodicaku na C a D s 280 a za nou posles blazna s 435 a verim tomu, ze ho trhne na tretej zastavke. ?
Sommelier
Ale v kazdom pripade je 3 minutovy interval na dlhej linke nei najlepsim riesenim.