Reply on: Peon #143717:
X spôsobmi sa to dá testovať. Keďže nemáme SOR CN 8.5, tak skúsiť to so SOR BN alebo B 9.5 v trase Rajka - Schenghenská - Čunovo. Kľudne by som tam hodil aj Iveco minibus. Podľa mňa majú ľudia veľké reči, ako by im stačila linka aj do Čunova kde by presadli na L91, podľa mňa by určite aj potom frfľali, že musia prestupovať, ale našli by sa aj vďační ľudia. Len otázne je, či by vedeli upustiť od tej zhýčkanosti a posunúť si odchod z domu o +/- 15-30min. Stále myslím, že by to bolo pre nich lepšie chodiť ako chodiť pešo. Nájdu sa takí čo stále musia pešo chodiť, ale podľa mňa by to Iveco pobralo z Čunova ľavou zadnou, navyše ak tí ľudia chodia v rôznom čase tak o to lepšie. Stačila by len náväznosť na spoje L91, že L801 čaká na príchod L91 a naopak by sa CP L801 nastavil aby prišla do Čunova 7-10min pred odchodom L91. Medzi L801 a L901 je zásadný rozdiel v tom, že k Hainburgu/Wolfsthalu nechodí nič tak blízko ako L91 je blízko k Rajke, takže L901 sa dá chápať. Tu by stačil len odvoz k L91, čo je trasa 5km tam + 5km späť. Keby nebola taká pofuckovaná byrokracia a lenivosť, mohli obce Rusovce, Čunovo, Rajka a Bezenye zriadiť vlastnú linku, obsluhovanú jedným minibusom. Tá by navyše poberala ľudí aj z Bezenye a Rusoviec, takže o vyťaženosť by nebola núdza. Navyše by bol pre magoriát a DPB rukolapný dôkaz o využití a podstatnosti spojenia SK - HU cez Rajku, narozdiel od takej L901 ktorá vozila pol roka vzduch a "inteligencia" v DPB ju veselo obhajovala, zatiaľ čo nevie dva roky spustiť premávku linky 801.